Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.12.2018 12:36 - Писмо до дядо Коледа (респективно дядо Мраз) A Letter To Santa Claus
Автор: feq Категория: Други   
Прочетен: 2192 Коментари: 1 Гласове:
8


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
image

Време е за традиционното писмо до най-харесвания старец.
Нека малки и големи да напишат своето писмо, за да може илюзията от подаряването да продължи.
Светът не би бил толкова интересен, ако не вярвахме в Добротата и Чудесата.

image




Гласувай:
8



1. feq - Някоя си Татяна е написала писмо до белобрадия старец :)
04.12.2018 12:10
Здравей, мили дядо Коледа! Казвам се Татяна. Тази година бях много послушна.
Наистина се старах, скъпи дядо Коледа! Много те моля да ми подариш (ако може) един нов смартфон! Съвсем обикновен, а не някакъв супер -мега шикозен.
Ако може да е с две сим карти и да прави по-хубави снимки от сегашния ми 6-7 мегапиксела!
И ако може да прави видеото full HD, 60 fps/sec, slow motion!!!
Ако не те затруднява, би ли му сложил и една външна памет карта 10-15 гигабайта, не повече,
за да побира любимите ми песни и игри, че много се събраха. Да прави и подводни снимки...ако може!
За вкъщи бих искала само един нов хладилник ... ако може. Съвсем обикновен, енергийно спестяващ клас А+++ , а ако работи без ток, още по-добре. Най-добре да бъде с две врати: отдолу 3 чекмеджета фризер, а отгоре хладилника да е Total No Frost, със система за почистване на въздуха, за да премахва неприятните миризми.
Много бих искала и нова готварска печка с керамичен плот, ако може и тя да е клас А+++, с мултифункционална фурна. Ех, ако може да готви и сама ...
Много ще ти бъда благодарна, ако ми подариш и една нова пералня, че старата е на повече от 15 години. Ако може да бъде с електронна везна за мерене на прането, за да пести вода и с новата технология Air Bubble System, Енергиен клас А+++, вече знаеш!

Накрая, ако можеш да сбъднеш една моя отдавнашна мечта ще те обичам вечно, скъпи мой дядо Коледа.
Ако можеш да платиш на някой добър пластичен хирург, да ми уголеми бюста съвсем малко с около 150 кубика само, не повече. Всичките ми приятелки имат по-голям бюст от мен! Това справедливо ли е, дядо Коледа, кажи ми?
Знам, че си много зает, но ти си добър и любящ.
Аз много те обичам, мили дядо Коледа. Целувам те, предварително.
Вечно твоя Татяна!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: feq
Категория: Други
Прочетен: 9497532
Постинги: 1410
Коментари: 8408
Гласове: 27050
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031