Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.09.2014 08:12 - О-о-о. писна ми
Автор: dobronameren Категория: История   
Прочетен: 2390 Коментари: 9 Гласове:
9


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Да знаете, писна ми!

Но не от необуздаемата опасна злоба на червенокафявите блогъри в BLOG.BG, не и от вопиющата трагична простотия на другите им събратя с цвета на фекалиите. Писна ми, но не и от техните коментарии по мой адрес. Пука ми. Аз зная, че той, BLOG.BG, е такъв сайт. Като жълтите вестници е – пълен с подли, гадни, лигави лъжи на всякакви нива. Като почнете от личните истории на отделни хора и стигнете до обществената теория и практика на държавата ни и на света. Но се четат! Сутрин, ако пътувате в трамвай, загледайте се – всеки единайсет от десет разтворени вестници е “жълт”. Такъв ни е народът, простете.

И именно затова, за себе си считам, че мястото за критика на такива лъжи е мястото, където тези лъжи се публикуват. А не на тих закътан сайт всред приятели-съмишленици. Макар от гледна точка на една по-умна държава, всичко това да е чиста загуба на обществена енергия. Но и аз не се оплаквам от това.

ПИСНА МИ от друго. Периодично за моите три и нещо години в блога, тия дни
също, съм атакуван от разни, женски предимно, май-йо-манджи, че съм бил анонимен. Ама не съм бе, драги! Не съм анонимен! Всичко в профила ми на http://dobronameren.blog.bg/profile.php е истина. Името, възрастта (прави приятно впечатление, че BLOG.BG актуализира автоматично всяка година тази характеристика на своите участници), полът, градът, професията, интересите. Даже съм напълно искрен и в избора на категориите в които пиша – “История” и “Лични дневници”. Не маскирам политическите си забележки в “Лайфстайл” или в “Тя и Той”, или да пиша за личните си сърбежи в “Политика”. Не крия личното си мнение по въпросите, публикувайки само чужди материали, копирани оттук оттам. Нямам и профили-двойници с които да си “общувам”, симулирайки активност и интерес към себе си.

Но, о ужас! Нямал съм профил в някоя от социалните мрежи, което значело, че съм бил Никой!? За аватарна снимка съм се доверил на стандарт, предложен от модераторите на блога, вместо да се снимам на задната палуба на корабче, плуващо от някъде за някъде, например!? Каква логика, а! Без малко да напиша злоба.

Затова ви давам няколко указания за търсене на повече сведения за мен. Дано се успокоите.

Лесните: Напишете в полето за търсене на Гугъл “Христо Рашев”, после отмахнете онези мои съименници, които не отговарят на някой пункт от профила ми и оставам АЗ.  Предупреждавам ви, че ако търсите моя снимка, там няма такава.

По-трудните. По-трудни, защото са свързани с четене, с повече четене. И най-вече с мислене и разсъждение. Имам издадени 3 книги – http://www.zstoyanov.com/index.php?main_page=index&manufacturers_id=241. (Ако си купите някоя от тях от виртуалната книжарница, на задната корица на всяка от тях, ИМА моя снимка.) А ако четете моите постинги и сте запомнили някои от тях, защото са ви станали интересни, нищо чудно те да са избрани части от нещо вече публикувано. Тук не говоря само за книгите си, но и (предимно) за мои публикации в демократичния печат. Обърнахте ли внимание на епитета “демократичен” за печата ни? Значи става дума за “стари работи”, отпреди 2000-та година. Тъй като демократичен печат вече няма.  Всички вестници са пеевски.

Така че съвсем не съм анонимен. Образно да го кажа. Името ми е изписано на звънеца на входната врата на двора ми. Всеки може да звъни на него. А това, че не пускам някои в къщата си, означава само едно – ТЕЗИ не мога да ги дишам, както казват младите.  



Тагове:   dobronameren,   поредица те,


Гласувай:
9



Следващ постинг
Предишен постинг

1. getmans1 - Личните данни са ...
03.09.2014 09:02
... елексир за злобарите без доводи, не го заслужават това удоволствие.
цитирай
2. dobronameren - Споко, getmans1
03.09.2014 09:21
Няма нищо страшно в това да кажеш кой си. Даже се препоръчва.
цитирай
3. germantiger - ...
03.09.2014 13:28
Първо - поздрави за откритата позиция. тя често е съпроводена с риск или неудобство, но за това пък е достойна.

Второ - това, че си написал и осъществил издадени 3 книги е нещо, което трябва сериозно да се уважава - впечатляващо!

Трето - "о, Боже" ;) аз също нямам профил нито във фейсбук, нито в туитър, нито в спейс... имам рег само във vbox7.com i yt
цитирай
4. troia - Тези,
03.09.2014 20:48
които те разпитват и упрекват по този начин, явно не са добронамерени към теб.:) Няма значение как изглеждаме, а какво мислим, пишем и публикуваме. Личните данни не са за всеки, както е и в живота. Те са само за приятели, а такива за съжаление не могат да бъдат всички тук.
цитирай
5. dobronameren - Благодаря
03.09.2014 20:57
Благодаря за разбирането, troia.
цитирай
6. batogo - !!!:))) Поздрав!
04.09.2014 12:09
Бившите милиционери и тайни ченгета много се интересуват от личните данни. Сигурно по стар навик от миналото искат да те картотекират, а после да търсят начин да те компрометират, заплашват или да омаловажават посланията ти. Такава им е простата схема в полираните мозъци - да се опитват да съсипят всеки честен българин. Не си струва въобще да им обръщаш внимание, а когато ти писне от тях, говори им с техния език, защото те от добро възпитание и толерантност не разбират, а само от ритници и когато не ги получат, се самозабравят.
цитирай
7. dobronameren - Изобщо не ме е страх, batogo.
04.09.2014 12:59
Тези "бивши" и "тайни" са бита карта. И още по-хубаво - в лицето им е казано, че са излишни хора, а им остава само да се пеняват. Но ме дразнят и затова използвам този факт да им кажа още веднъж, че не могат да избягнат възмездието за стореното. Убеден съм, че именно това - неизбежността на Възмездието, е много по-въздействащо върху тези нещастници от един ритник, една плювка или един шамар.
цитирай
8. batogo - !!!:)))
04.09.2014 15:44
Прав си донякъде! Цялото им неадекватно поведение е следствие от този техен латентен страх от възмездие... Но донякъде то се базира и върху тайната надеждица, че техният кумир Путин ще им помогне да избегнат последствията, както се е случвало досега?!
цитирай
9. dobronameren - Путин играе "ва банк".
04.09.2014 21:09
Но силните карти не са у него. Ще пропилее всичко и Русия ще се освободи от него. А надеждата, че Възмездието може да се размине някому, никога досега НЕ СЕ Е СБЪДВАЛА. Ако конкретен човек се спаси доживотно благодарение на някакви обстоятелства, то плащат неговите наследници. Дори и 300 години да минат, дългът към Еволюцията (така да наречем понятието Бог) си остава дълг. Това е Висша справедливост.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: dobronameren
Категория: История
Прочетен: 1872899
Постинги: 669
Коментари: 2593
Гласове: 1611
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031