Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.04.2018 10:26 - Предупреждение
Автор: eloiz Категория: Изкуство   
Прочетен: 568 Коментари: 0 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Колеги, от известно време насам установявам, че нямам възможност свободно да изразявам мнението си в коментари в сайтовете дир.бг и днес. бг - в полето за автор на коментара се появява някаква маркираща жълтевина, когато изпиша "гост"(както аз си обичам, защото всеки има право да бъде анонимен, стига да спазва добрия тон), вчера дори в днес - а ми отказа пускането на коментара ми под статията за проблемите на Валери Симеонов с тютюнопушенето, по неизвестни за мен причини, въпреки многократната ми промяна на името на автора на коментара, както и след опитите ми да изпиша кода отдолу, който си беше съвсем верен, но не и за сайта. Не, че от това (моя коментар) ще се промени нещо с казаното от г-н Симеонов, който очевидно не уважава хората, чиито права пред медиите е тръгнал да защитава, наричайки спазването от закона от тяхна страна "напъхване на гражданите в найлонови аквариуми", но явно коментарът ми не е бил одобрен от някой, който има дори и по-малка способност да разсъждава логически, от самия г-н Симеонов, което би било ужасно, като предположение. 
Аз писах на днес. бг на посочения за контакти мейл - info@dnes.bg, при което на пощата ми се върна някакъв хакерски отговор от Майкрософт, което мен лично ми докривя, защото сметам, че да се подиграват по този начин с Майкросфт, могат хора, които са работили за Линукс или нещо подобно, ама не и разни, дето имат по-малко акъл от г-н Симеонов. Писах второ писмо, в знак на учтивост, в което заявих, че няма повече да ги безпокоя, при което оттам ви върнаха същия проблем с Майкрософт. 
Поради това, че очевидно от днес. бг нямат механизми, които да обезпечат в момента моето право да пиша независими и анонимни коментари в сайта им, реших, да се откажа от такива, както и от редовното преглеждане на техния сайт (ама това не е съвсем истина, зачтото съм им клиент от десет години и повече, и поне на няколко пъти лично съм ги натръсвала здраво, като обикновена гражданка, дори не като трол,  заради лошата модерация на коментарите им)). Ще видим, колеги, как ще се разиграят нещата с коментарите ми в другия мой любим сайт - дир. бг, където се появи същият пробрем, но пък оттам засега няма такива сериозни проблеми с публикуването. 
Като цяло, това е едно предупреждение, че троля ще си остане обикновен трол, и нема намерение да става нахален  и тъп хакер, с което тя винаги се е гордяла. Още повече, дето и този блог, колеги, както и друг път съм казвала, си има кабелче, пак с някой хакер насреща, който аз многократно порицавам, заради неговото мнение, че написаното може да се скрие, хихи, вижда се, обаче, че докато се крие, стават други неща, колеги, стават други неща, животът върви напред, ами дано колегите от днеса си подобрят защитите, и тези от дира, че няма да можем скоро да пишем там - аз съм насреща да се обяснявам, кое къде свети, какво прави и пр., и как така не мога да публикувам, въпреки, че откакто се помня, всичките хареки са ми се присмивали за тази моя обективна неграмотност - сметам, че те трябва вече да разберат, най-сетне, че съм най-обикновен, прост трол. 
И така, пожелавам успех на колегите от днеса и дира, защото троля може да не иска да знае какво е да си хакер (от възмущение!), обаче знае какво е да си човек, който чисти след хакерите, щото днес всеки се извъди хакер, а чистачите са все по-малко, дори и казано от моя опит, като хигиенист. 
Накрай, пускам едно стихотворение от Иван Вазов, което вчера прочетох в един сборник, не е литературен. 
Малко цвете съм в полето, 
аз съм синия синчец, 
любя въздуха, небето, 
кича полския венец. 
Кат небето се синея, 
ако ситно и да съм, 
с мойта хубост хубавея, 
всяка нива, слог и хълм. 
Аз съм синчец, аз съм радост, 
бодил по мен не расте, 
аз съм просто като радост. 
Аз съм мило кат дете. 
Бог самичък ме посея
и поля ме да раста, 
на свобода аз живея, 
на простора си цъфтя. 
(Само като си помисля, как дузина критици, се подсмихваха на стихосбирката "Люлека ми замириса" от дядо Вазов)); хихи, ама не са имали като него, обичаща жена, прекрасни цветя и добра душа, па и патриотизъм в повече, отгоре на всичкото)))
Поздрави, колеги, и песнята, за събуждането на София. 




 




Гласувай:
1



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: eloiz
Категория: Изкуство
Прочетен: 1651264
Постинги: 892
Коментари: 932
Гласове: 2596
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031