Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.10.2007 12:01 - Лошото свършвава. Въпросът е по нататък с инвалидна количка или катафалка?!
Автор: zaw12929 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2115 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 18.10.2009 00:03


    Марица,Ковач- вече  ви разказах за тази "магьосница"  Сега тя ми разказва  Не я прекъсвам, защото видът и ми подсказва, че току що се е върнаала... от гроба му.  Чувам думите и не вдявам. За какви  целувки... по стара е от баба ми, а тя продължава  :
  "Винаги нежен, С целувки.На децата децата ни им са в гимназии.
Най големия студент...  А той не спира . Отбелязвам на ум,че вчера си "минахме реда".днес-пак! Моето женско правило е -не му отказвам. Всичко друго е неважно .Успява в секса а все недоволства "не изпълнявал партийната повеля.  А то какво било- виц: Жена все дочаквала мъжа си в соц време да го разпита какво са решили на на партииното събрание, а той отговарял "Партиина тайна!"  Веднъж обаче споделил:  "Днес решихме да се ебат бабите по два пъти!"   "Отде накъде!?"-възроптала младата жена. Чувайки от бокса на панелката тъщата извикала: "Дъще, не се меси в партиината повеля!"
  
  Доволна съм,че ме желае. Не можех да зная, че се любим за последен път. Заспивайки го чувам да казва:"  " ...Изпълнихме мечтите си."...Отговарям  заспала :   "И сега мечтая- за нов компютър, интернет и на село..."Позата му ми се струва необичайна...

  
 Значи- починал. Мионава ми в ума, но я оставям да излее мъката си.Иска значи да купи на внуците си компютър. Продължава
да разказва насърчена от мълчанието ми

  ...  Доктор,   Бърза помощ ...Щом влизат чувам:
"Ако до 3 минути не е  в линейката, тръгваме си!"
Казвам едно смотано  "Чакайте!..Около нас къщите са празни."  Сякаш ме удрят с мокър чорап : В главата ми изплува разказа на съседка.  Точно днес през плета си говорим и като я попитах от какво така набързо умря баща и  сподели нещо ужасяващо: "Не го взеха от бърза помощ нямаше кой да помогне да го натоварим в линейката  Оставиха го...Заранта умря!"  Сега вече се разтреперах. Сърцето ми?! Хипертоничка съм, но вместо да потърся лекарство  тичам по улицата, крякам като недоклано пиле. Не, докато не намеря хора няма да се върна. За късмет намирам  двама вилажии. Неделя вечер. Останали да  се прибират заранта. Склоняват и шофьора. В 22.20 сме в болницата. По вече от час чакаме на скенера.  И преди това два часа чакахме линейката, въпреки че в бърза помощ се обади лекуващият лекар. Той дойде за  десет минути. Нали  в такива случаи в първите два часа трябва... а  минават по вече от три часа. Няма доктор. Само за стачки има органичация.  Най сетне   го   придружавам до  отделението. :"Голям мозъчен кръвоизлив
всеки ммент ...  може да почине...  Почти ме изблъскват в тъмен коридор. Слизам по стълбите и край няма. Сълзи обливат лицето ми. Най сетне съм на свеж въздъх.
  В ръката ми телефона се тресе. Ужас взеха ми номера в отделението. Да ми съобщят. Нима е ... Треперя. Не мога нито да видя екрана, нито да кажа нещо. Задушавам се..Била съм извън света на човечността. Сама както ще бъда вече...Падам
  Аз съм само по потник и бермуди. В страх да не ме остави линейката не съм се сетила нито за пари,нито за дрехи..
   С такси се добирам до нас. Когато лягам в леглото часът е два. Не мога да спя. Като търсачка в интернет умът ми набира събития, да открие причината. Преди година навърши 70  и годишнина от сватбата правихме. Най големия подарък-той сам решил и отказал циарите. Молехме го ,той все казваше "По лошо ще стане" Сам ги отказа.На
пълня.  Вдигнал е кръвното. Укорих се, сега. Аз го притисках...Колко съжелявам. Как не зная какво да правя без неговия съвет.
  Не се сбъдна  докторското пророчество..... Живее  лежи в нашето легло, а нашето семейство вече не е същото.     Вече 810 дни е на легло парализиран и без говор. Благодаря че е жив. Как да го вдигна на крака?  Далеч съм от медицината и.. грижа се за него. Най малйкият ми проблем е , че е на памперс. Важното е да е  нахранен...
    
За малко замълчава. Мислите ми се срещат с нейните и тя ми отговаря, без да е чула на глас въпросът ми.  Щом и той не може да говори- научила се е някак да разчита мислите . Тя продължава:
  "Сега знам 66% от българите умират от болести на кръвообращението над 75 000 ,от превишено кръвно,а от превишена скорост с автомобили  до 1000.Човек и добре д живее умира,но защо последните си дни да е неадекватен?! Защо да държим първо място в Европа по смъртност?!Споделям, за да предпазя други.Искам да им кажа " Имате термометър.Купете си уред за кръвното и ако не е нормално идете на лекар пеш! Ще ви закарат иначе с линейка, но ще е късно,ще трябва инвалидна количка или катафалка...Вие имате време. Направете го!"  

  

 




Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: zaw12929
Категория: Политика
Прочетен: 14213026
Постинги: 5609
Коментари: 13044
Гласове: 68274
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031