Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.10.2007 22:09 - Не го взеха от бърза помощ нямаше кой да помогне...Заранта умря!" всеки момент ... може да почине... Почти ме изблъскват в тъмен коридор
Автор: zaw12929 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 487 Коментари: 0 Гласове:
0



 Позата му ми се струва необичайна...Доктор, Бърза помощ ...Щом влизат чувам:
"Ако до 3 минути не го натоварите в линейката,тръгваме си!"
Казвам едно смотано "Чакайте!..Около нас къщите са празни."В главата ми изплува разказ на съседка"Не го взеха от бърза помощ нямаше кой да помогне.. да го натоварим..Заранта баща ми умря!"
Тичам по улицата,крякам като недоклано пиле.Не,докато не намеря хора няма да се върна.Двама вилажии.Неделя вечер.Ще се прибират заранта.Склоняват и шофьора.В 22.20 сме в болни цата,По вече от час чакаме на скенера,Няма доктор.Само за стачки има органичация,Защо бърза линейката?!..
Придружавам го до отделението. :"Голям мозъчен кръвоизлив всеки момент ... може да почине... Почти ме изблъскват в тъмен коридор,Слизам по стълбите и край няма,Сълзи обливат лицето ми. Най сетне съм на свеж въздъх.В ръката ми телефона се тресе.Ужас взеха ми номера от отделението.Да ми съобщят ако.
Нима е ... цяла треперя и не мога нито да видя монитора,
нито да кажа нещо.Задушавам се..Била съм извън света на човечността.Сама както ще бъда вече...Падам
Спасителят ми,шофьор на такси ме докарва до дома,Аз съм само по потник и бермуди,В страх да не ме остави линейката не съм се сетила нито за пари,нито за дрехи..
Човек е готов винаги за радост,за добра новина.За лошата никога не може да бъде готов.




Тагове:   МЕ,   момент,   може,


Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: zaw12929
Категория: Политика
Прочетен: 14256704
Постинги: 5609
Коментари: 13044
Гласове: 68327
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930