Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.11.2017 18:01 - Коя част е най-интересна в книгата The shack
Автор: bogoizbrania Категория: Лични дневници   
Прочетен: 803 Коментари: 1 Гласове:
0

Последна промяна: 23.12.2017 12:36

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Коя част е най-интересна в книгата The shack

Написана е 2005 - 2006-та година, главният герой е компютърен програмист, който на 13 години бяга от вкъщи, защото е пребиван от алкохолизираният си баща. На 33 е отвлечена и дъщеря му, след 3,5 години, в следствие на свръхестественно преживяване е намерено тялото. Книгата не би трябвало да се критикува, независимо от литературните и догматични качества, тя е описание на лични преживявания и загубата на дете.

 

Аз, като bogoizbrania все пак бях впечатлен от подборът на имената на героите, не цветът на кожата или косата им. Това е огромен проблем и се надявам да няма последствия.
 

Mackenzie Allen Phillips
 

Papa (Elious) - Jesus - Sarayu
 

Missy
 

Little LadyKiller
 

Willie
 

Sophia
 

Чел съм доста книги за серийни убийци но този образ, представян едностранчиво и злонамерено, преследван дори и от самите образи на Бога, предизвика у мен съжаление и свят гняв за проявената несправедливост.


http://www.imdb.com/title/tt2872518/videoplayer/vi1568585241?ref_=tt_pv_vi_aiv_1
 

 




Гласувай:
1



1. monbon245 - На мен пък книгата
15.11.2017 00:56
ми хареса. Дали е променила живота ми - едва ли ... Но има много силни моменти!
Филмът по книгата - определено не струва!


П.П. Имах една преподавателка в университета, която казваше: „Всичко зависи от гледната точка.“ И е права. Двама души може да гледат една и съща картина, но да виждат съвсем радлични неща. По-добре седнете и четете без предразсъдъци. Абстрахирайте се както от негативните коментари, така и от суперлативите.
Приятно четене!

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: bogoizbrania
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3634072
Постинги: 2411
Коментари: 813
Гласове: 3779
Архив