Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.06.2018 11:37 - Атомно и мъдро...
Автор: cinderellathespy Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2511 Коментари: 5 Гласове:
10

Последна промяна: 15.06.2018 12:41

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg


Атомно и мъдро…

Замислено е времето във мен,
стрелките му ме стрелят и оплитат,
в денят ми от безкрая озарен,
надеждите очаквани се скитат. 

Пак боса стъпвам в младата трева,
на хиляди глухарчета нашепвам,
отворила докрайно сетива,
със вятъра пречистена потрепвам. 

До бистрия поток на вечността,
присядам във красивите си нощи
и в него се оглеждам със душа,
тъй млада съм и трепетна все още. 

А птиците ме следват като стон,
крилете ми запазват белостенни,
във техния вълшебен звезден тон,
аз скривам свойте мисли съкровени. 

И раждам силна нежна свобода,
създадена от минало и бъдно
и пак съм синоним на светлина,
която грее атомно и мъдро. 

13.06.2018г.
Елица

image

Приятели,
дойде време да ви кажа Довиждане окончателно!

Няма да постирам повече. Омразата и пошлостта в общуването изморяват!

Не желая мислите ми и чувствата ми да бъдат използвани за зрелища!

Не случайно блог-а ми е в графа Лични дневници.

Бъдете здрави и запазете доброто в себе си!

Само така имаме някакъв шанс за бъдното!

На всички приятели благодаря сърдечно за споделените мигове заедно
през тези 10 години. Трябва да знаете, че повече няма да пиша и коментари в това пространство.
Просто пиша „Край“ в дневника си и отлитам!


Елица
 
 

 

EDIT: (15.06.2018г.)

Човек непрекъснато се мята в крайностите провокиран от различни обстоятелства. Поддаваме се на моментните емоции, разколебаваме се, после като преспим и премислим ни хрумва друго. Най-важното, което трябва да ни води, обаче, когато списваме блоговете е да не се потдаваме на омразата изливана по отношение на нас, да се съхраним добри хора и да пишем най-вече заради самите себе си. А ако думите ни докоснат още някой – чудесно! Да трупаме думи, мисли и чувства, към които да се връщаме след години и да анализираме извървения път, промените които сме преживяли, мъдростта която сме комулирали. Ще продължа да си поствам по нещичко в това си блогче. Уютно ми е в тази ми къщичка и така ще си остане. Повече обаче, мой пост няма да позволя да виси на заглавната страница на блог-а „напомпан“ неизвестно от кого. Мислите ми и чувствата ми не са за зрелища. Такава евтина и грозна популярност никога не ме е привличала. В реалността аз съм достатъчно известна, за да търся популярност по такъв начин, в това пространство или където и да било другаде. Така че, приятели, оставам и за сега ще ви навестявам от време на време, за да си споделяме още прекрасни преживявания и интересни литературни търсения.

Светъл ден на всички!

Ели The Spy

 








Гласувай:
15



Следващ постинг
Предишен постинг

1. lexparsy - Толкова е хубаво сутрин да прочетеш нещо красиво, размислящо и оптимистично
14.06.2018 10:23
cinderellathespy написа:

Замислено е времето във мен,
стрелките му ме стрелят и оплитат,
в денят ми от безкрая озарен,
надеждите очаквани се скитат.

   И аз се бях замислил пак за Времето, но твоя стих довършва всички мои асоциации :-)
   А колко просто го е казал и апостола… „Времето е в нас“ и го осъзнаваме с всеки наш атом за да сме му съпричастни и тогава „И ние сме във Времето“ !

   Щастливи и споделени приключения с всеки атом на лятото Ели :-)
цитирай
2. lexparsy - Времето оставя живи само Живите :-)
14.06.2018 10:40
Благодаря от името и на други почитатели на стиховете ти, че пак се осмеляваш да споделяш в този обладан от показност блог, но винаги има кой да прочете красиви и размислящи думи.
Даже и вече всички добронамерени да се страхуват да коментират поради опасения от безскрупулна агресия, (както и при мене :-() знаем че всички участници в живота с любов, винаги се намират, споделят и „оцеляват“ :-)
цитирай
3. cinderellathespy - Стига ми толкова блог.бг....
14.06.2018 11:47
lexparsy написа:
cinderellathespy написа:

Замислено е времето във мен,
стрелките му ме стрелят и оплитат,
в денят ми от безкрая озарен,
надеждите очаквани се скитат.

   И аз се бях замислил пак за Времето, но твоя стих довършва всички мои асоциации :-)
   А колко просто го е казал и апостола… „Времето е в нас“ и го осъзнаваме с всеки наш атом за да сме му съпричастни и тогава „И ние сме във Времето“ !

   Щастливи и споделени приключения с всеки атом на лятото Ели :-)

Благодаря от името и на други почитатели на стиховете ти, че пак се осмеляваш да споделяш в този обладан от показност блог, но винаги има кой да прочете красиви и размислящи думи.
Даже и вече всички добронамерени да се страхуват да коментират поради опасения от безскрупулна агресия, (както и при мене :-() знаем че всички участници в живота с любов, винаги се намират, споделят и „оцеляват“ :-)



Алекс,
много ти благодаря за милите думи.
Обичам това си блогче, защото в него се случиха много хубави неща.
Общувах с прекрасни хора и споделихме незабравими мигове заедно.
Напред във времето ще се връщам назад и ще се чета, но повече
нямам нито време, нито желание за тук. Прибирам си се във Вятърното
и там ще си остана за вбъдеще. Целия ми свят е Космос, така че... ;)
Поканата ми за Фейсбук към теб важи с пълна сила.
Зачетох това последно стихче и ми се стори напълно подходящо за
лебедова песен в това пространство! Повече няма да влизам и да пиша
коментари тук. Имам нужда да затворя страницата!
Чакат ме нови предизвикателства! На когото съм нужна и потребна
винаги може да ме намери! :)))
До скоро, Алекс!*

Ели
цитирай
4. troia - Здравей!
15.06.2018 10:25
До бистрия поток на вечността,
присядам във красивите си нощи
и в него се оглеждам със душа,
тъй млада съм и трепетна все още.

Това куплетче много ми хареса. Пожелавам ти да не изгубиш никога този трепет, Ели.:)
Страхотна си!
цитирай
5. cinderellathespy - 4. troia
15.06.2018 12:39
troia написа:
Здравей!

До бистрия поток на вечността,
присядам във красивите си нощи
и в него се оглеждам със душа,
тъй млада съм и трепетна все още.

Това куплетче много ми хареса. Пожелавам ти да не изгубиш никога този трепет, Ели.:)
Страхотна си!


Здрасти, Кати!
Вчера бях решила да удрям кепенците и да се махам оттук. Незнам на кого толкова преча, че се опитва да ме главоболи по този отвратителен начин с тия помпи, но снощи като си почетох от специалните ми книги и се поуспокоих си дадох сметка, че всъщност леещата се омраза и простотия можеш да я накажеш само и единствено с безразличие. Казах си - "Защо пък да си тръгвам, не съм направила нищо нередно". Повече няма да допусна аватара ми да виси на тъй заветната главна страница. Има някакви хора в сайта, които се опитват да си играят с чувствата и мислите ни, но не си дават сметка, че така само и единствено затъват все повече и повече енергийно. Дори и само заради няколкото приятели, които си останахме тук ще продължа да наминавам и да поствам от време на време по нещичко. Като стана 100 годишна баба ще ми е приятно да сърфирам и да си спомням. :)
А за куплетчето при все, че считам че душата ми е на доста години, вътре в мен усещането остава за вечна младост и знам, че така ще продължи да бъде.
Много ти благодаря за окуражителните думи и позитивната приятелска енергия!
До скоро, Кати!*

Ели
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: cinderellathespy
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1719596
Постинги: 435
Коментари: 3575
Гласове: 18447
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031