Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.11.2008 07:33 - Яице на рамото и още нещо!
Автор: zaw12929 Категория: Политика   
Прочетен: 1078 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 26.11.2008 07:38


 Ако ти кацне птиче на рамото, не го изпускай! За яйце?!- Не се знае. Нека си кажа по ред. И така с яице на рамо отивам в понеделник заран при личния си лекар, който е в града, въпреки, че съм от село.

 В чакалнята панаир! Болните влизат по няколко дновременно. Има медицинска бригада за профилактика. Още по добре. Най сетне съм пред докторското бюро. Няма къде да седна. Легло. столове- всичко заето от болни. Защото докторът ме пита обеснявам: “ В събота вечер, като си лягам, както винаги пускам косите си. От гребена падат два кърлежа. Сега усещам, че са били залепени над ухото ми. В неделя усещам болка и отвращение, от неканените на главата ми Днес ,мислех, че ми е минало, Не,  не усещам болка. Но, от ухото до рамото имам  “пътечка”- на рамото подуване”-  показвам яйцето. Докато го казвам докторът обрежда болните,  давайки за всеки нареждане на сестрата, как и къде да го отпрати да се лекува. Стигайки   до мен нарежда “Тубдиспансер, манту!” Сестрата възразява  “ Каза кърлежи!” Докторът сменя координатите. Пак ,в болница-  заразното. Пътьом да купя лекарства. В болницата няма как да остана веднага. Съпругът  парализиран на легло, живее от моите грижи. Пo пътя от първата до последната аптека ми искат над 50 лева. Приемащата не харесва предписаните лекарства. Викам: “Ще дойда в друг ден.” Не чака обяснения. Тиква ми декларация. Доброволно се отказвам от болнично лечение. С нова рецепта си тръгвам. Лекарствата този път са под 20 лева, но не стигат. На село на спирката има аптека. Показвам резептата- също  трябват 18 лева. Пенсията- далече. Имам осем! Не понасям вересии. Казвам си болката. Предлага, вземам тетрациклин. Чета упътването, намирам текста, че е и срещу ухапване от кърлежи, Успокоявам се. След няколко дни, яйцето и пътечката изчезват.Само

коментарите на хората около мен, на които споделих преживяното не спират:

-         Лекарите са мафия. Пращат те с тлъста рецепта в аптеката, която е тяхна или им плаща комисионна..

-         Пращат те на легло в болницата. Ти си купуваш лекарствата, които нищо не ти помагат, а вредят, защото няма безвредни лекарства.. за да заемеш легло в болницата

-         Той е от друго отделение намирам довод.

-         Няма значение! Здравната каса им дават парички, те..си ги разпрделят за повишаване на заплатите. От празни легла- даже губят... И така, не спират уличаващите съображения!

Докато ги слушам някакви други бръмбари влизат в главата ми, пият, пият не кръв, а мозък. Вкарват в зоната на хипертониците- хронично болни. Всеки ден си пия двете хапчета. Продължават да ми изесняват “правилата” и при другите специалисти на държавата в условията на пазарна икиномика- заели първо място по корупция дори в ЕС, при толкова много страни.   Дума дупка не прави, а при нас- само държи високо кръвното. И една тенденция- българите на първо място по смъртност от ЕС. Когато ви кацне яйце на рамото, не бързайте да вярвате, че ще се излюпи птичката на щастието. Може да е запатрък. Не току така, се люпят яйцата. Трябва поне кокоши ум, за да се направи! Докъде стигнахме ...

Нация, на второ място по интелигентност, а Господ бил българин? И това “бил” вече е смущаващо. Като паднахме с 1 на 6 ...от сърбите! Е, стига! Ще трябва хапче. Кърлежите измориха с напръскване. Другите бръмбари са тук. Казват и при ядрен удар само бръмбарите оцеляват.



Тагове:   още,


Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: zaw12929
Категория: Политика
Прочетен: 14298371
Постинги: 5609
Коментари: 13044
Гласове: 68354
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930