Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.03.2009 09:01 - Интернет- начин да чуем друго мнение
Автор: zaw12929 Категория: Политика   
Прочетен: 1535 Коментари: 1 Гласове:
0




 Имаме постижението Интернет, което за пръв път свързва хората по нов начим, Нали "По дрехите посрещат, по ума изпращат?!" И тук вече няма дрехи, а дискусии- ново начало за човечеството. А не начин за организиране бунтове, протести, а диалог, за разбирателство. Начин да чуем друго мнение. Да му се заканим , да го сплашим, Така е. В първите ютии сипват жар от огнището. Такива са и мислите ни. Горещи от нетърпение всеки да наложи своята версия  Не се  приема новото,лесно Нас ни няма, а животът върви... вече и в космоса. Помните Икар, на негово име е Икарско море... Какво ни липсва не знаем , потомците ни ще установят какво имат те, а ние не сме го имали. Всяка епоха има своята цивилизация ... своята необхватна от един мозък мъдрост

Не сме устроени да знаем всичко! Знанията на човечеството не могат да с е поберат в една човешка глава и не е нужно. Както човек не може да мине по всички човешки пътеки. Не всички оставят следи , следователи.   Човек е смъртен, човечеството- безсмъртно. Има цялото знание- в среден род, защото ще расте! Човечеството се "зарежда " с нови мозъци, ( новородени ) които попиват знанията на епохата до тях ( приемствеността на всички предци , а не само на родителите!)  и ги издигат на ново ниво. Напредъка няма ход назад.  Всичко , което се случва е пътят на откритията за по вече знания. Всички човеци не са учени. Всички по своему „откриват” цивилизацията”  Животът изисква да го живеем активно. Никой не може да бъде човек извън човечеството, няма как да стане такъв

 „Човеците”, които не се  държат човешки ги изолират, убиват. Понякога наказват и такива, навлязли дълбоко в бъдащето. Защото сме консервативни. Не вярваме на новатори, учени не ги подкрепяме, пречим. По лесно е да сложиш прът в колелото, отколкото да го изобретиш

   Откритието- е разбиране неизвестно свойство на природата, което си съществува независимо от човека. Когато го открие ,човекът го използва, изобретява  удобство за живота си.

 Да се мечтае е хубаво. Тази мечта да имаш да можеш да знаеш всичко е непостижима и НЕНУЖНА, СЕГА. Ще се осъществи, "Когато му дойде времето!"

    Тази мисъл всички знаем чия е , част от голям ум на българин, който поради политическа обвързаност, ярост от загубване на власт, мнозина не признават, карикатурят, за което бъдещето ще отсъди! Запише в историята Него, а не хулниците. Откривателите- а не отрицателите.  Какво ни липсва :

 

 Но Липсва ми, че нямам два живота твърди neslanchic  ето постинга, мечта, каквато всекиму се иска

 

... "Ся­дам пред ком­пю­тъ­ра, от­пу­с­кам си пръ­с­ти­те и ка­к­во­то из­ле­зе - все ед­но от­ва­рям вра­ти­ч­ка към по­д­съ­з­на­ни­е­то си, ка­то ме­та­фо­ра­та за стран­с­т­ва­щия ме­ди­ум, и там има мно­го не­ща - фан­та­зия, ре­ал­ност, ра­зо­ча­ро­ва­ние, лю­бов, стра­с­ти, бол­ка, красота".

... "Знам, че чо­век не е са­мо­тен ос­т­ров, знам, че ка­то мен има сто­ти­ци хи­ля­ди - из­ра­зя­вай­ки се­бе си, из­ра­зя­вам и те­зи много други, ко­и­то ми­с­лят ка­то мен, чу­в­с­т­ват ка­то мен, пре­жи­вя­ват ка­то мен, но не мо­гат да го из­ра­зят ка­то мен".

... "В ма­те­ри­ал­ния свят му ли­п­с­ва... "То­ва е до­с­та ко­ва­рен въ­п­рос. Да, мога да кажа - ли­п­с­ват ми па­ри да оти­да ня­къ­де или да си купя не­що, но ще из­лъ­жа. Ли­п­с­ва ми цял свят. Се­га ако ми ли­п­с­ва едно, ут­ре ще ми ли­п­с­ва дру­го." 
... "В духовен план ми ли­п­с­ва, че ня­мам два жи­во­та, да сме два­ма ду­ши - еди­ни­ят ще е за­т­во­рен в свръх го­ля­ма би­б­ли­о­те­ка, са­мо ще че­те, а дру­ги­ят ще ра­бо­ти, ще пи­ше и ще живее за два­ма­та. От еди­ния мъ­д­ро­ст­та, от дру­гия - жи­во­та". 

   Умният ще излезе от положение, което мъдрият няма да допусне!


Тагове:   начин,   мнение,


Гласувай:
0



1. kosara2008 - !!!!приветствам те !
06.03.2009 10:42
мъдро и абсолютно!тенкс!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: zaw12929
Категория: Политика
Прочетен: 14254732
Постинги: 5609
Коментари: 13044
Гласове: 68327
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930