Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.08.2009 07:45 - По принцип няма вреднА храна
Автор: zaw12929 Категория: Политика   
Прочетен: 2151 Коментари: 0 Гласове:
0



 Няма вредна храна- има вредни количества на приеманите храни. Всички са необходими на организма Храни, които трябва да намалим до минимум са захар, сол, рафинирани мазнини ( маргарин, олио, остатъчна кулинарна мазнина, рафинираното олио, меки сметани,; консерви и пушени колбаси; изделия от пшенично брашно и шлифован ориз , кифли, хлебчета, макарони, оцет, пипер, майонеза; алкохол (води до цироза); претоплена, застояла храна За хората т третата възраст дневно до   2200 калории Храната да се приема 6-7 пъти на ден.   Мазнини      Мазнините съдържат холестерол- вещество жизнено необходимо на организма.Той влиза в състава на мембраните на всички клетки на организма.; на по-вечето произвеждани в организма хормони;в състава на нервните тъкани. Холестеролът попада в организма само два пътя:   1. чрез храната 2. в резултат на синтеза в черния дроб. Мазните животински продукти са главният  източник на холестерол. Ако те преобладават в храната ни ще има много излишен холестерол, водещ до коварните болести- високо кръвно, инсулти, инфаркти. Всички мазнини са нужни-животинските- в по малки количества!   Добрите са от Риба, Ядки, Семки,Маслини, Орехи Ленено масло Олио Лошите мазнини насищат кръвта с холестерол и триглициди Консумиране тлъсти риби от бременни- големи количества прави преждевременно раждане  В денонощие е приемайте по вече от 70 г мазнини, като 40-45 г от тях, да са от растителен произход 15-20 г само от животински  Ленено масло предотвратява и лекува атеросклерозата Сутрин и вечер се приемат по 2 чаени лъжички ленено масло, заедно с черен хляб, скилидка чесън   и шарена сол.    Храни, които изхвърлят мазнините от организма Грейпфрут Ако на всяко ядене консумирате Ѕ грейпфурд или 150 г сок за 2 седмици сваляте 2 кг. Ако добавяте сок от лимон се укрепва допълнително организма.Зелен чай-   5 чаши чай изгарят 80-100-- калории      Пикантна храна :чер, червен пипер стопяват мазнини Обезмаслени млечни продукти : дават калций организма изработва витамин Д, за което стопява мазнини. Особено нужни за облачните дни. Излагането на слънце също стопява лошите мазнини   Ябълки   -антиоксидати, флавооиди с най успешно и бързо действие:  3 ябълки понижават съдържанието на мазнини в кръвта с 20 %   съдържат поли фенол, който разгражда мазнините. Намаляват риска от сърдечно съдови заболявания, като превъзхождат крушите и червеното вино   Вода стопява мазнина – пийте повече вода. Недостигът на вода води до отпадналост, главоболие, оглупяване .Деца, които не пият вода се развиват умствено по слабо.   Канела  ј чаена лъжица спомага за по добро усвояване захарта. Намалява нивото на захар в кръвта   Храна богата на белтъци – бялото пилешко, пуешко месо и риба. Създават мускулната маса, а колкото по вече е тя, толкова по вече мазнина се изгаря.   ПодправкиЗа да стимулирате обмяната на веществата приемайте в храната цвят и лист от глог; корени от девисил;   цвят от бъз; листа от ягоди; корени от репей или глухарче; листа от малина – като добавка в яденето, в салатата или като чай;  Ако имате високо кръвно, атеросклероза консумирайте лук, моркови,копър, чесън, глог, шипка, черна боровинка, коприва, За чая накиснете смес или отделна билка да постои 3-4 часа кипнете и пийте 3-4 пъти на ден.   При неврастения чай от бял равнец, живовляк, пелин Подмладяват удължават живота подправки, добавки пазят от диабет: защото съдържат феноли които предотвратяват вредите от високата кръвна захар, пречат и да се свързва с протеините да прави гликиране , което уврежда, състарява Тези подправки и съдържанието им на феноли са Карамфил 30% ; Канела 18 %; Риган 8%; Градински чай 6%;   Боровинки 5%.     Кафето- пийте по една чаша на ден Утолява жаждата; Намалява риска от инфаркт, инсулт и рак; диабет и Алцхаймер. Каймакът съдържа калций Добре е кафето да бъде с мляко; То ободрява , повишава настроението,Минуси на кафето : води до пристрастяване към кофеин; При употреба на над 5-8 чаши води до паника, хронична невроза, ускорено сърцебиене и даже гърчове.   Пъпеш срещу атеросклероза, укрепва успокоява черен дроб, бъбреци при лекуване цироза,нефрит, хепатит, почиства от камъни, хемороиди Заздравява кръвоносните съдове, понижава хипертонията, чай и сварени пъпешови семки изчистват от тении   Разтоварващи дни    Най много 1   път месечно само с един вид храна Като: а/се пият много течности минерална вода, зелен чай б/ се приемат само моркови, само банани, само ябълки ( Тиква, Салата Плодове всичко в ограничено количество  Риба, яйца Месо, Извара Примерно:    Моркови до Ѕ кг се настъргват, смесват с лъжица мед 1/2 лимон за три порции сутрин, обяд и вечер Не се прави по време на заболяване, бременност, кърмене отпадналост, диабет . Съвет от лекар.   Шоколад – 6 г снижава кръвното налягане. Пази от инсулт, ифаркт, дава енергия, подсилва мозъка, сваля кръвното лошия холестерол   Какаото – сваля кръвното налягане   Оцета лимона, киселото мляко подобряват инсулиновата чувствителност Полезно е салатите, рибата да се подкиселяват предизвикват ферментация, която подобрява работата в тънките черва   Целебна сила- дълбоко дишане безплатен механизъм, който в най голяма стечен остава неизползван Човек без храна може да преживее 3-4 седмици; без вода 3-4 дни без въздух 3-4 минути. Дишаме по два начина:  Чрез повърхностно дишане, което дава 10% от нужния кислород. То е по лесно и просто не изисква внимание При дълбокото дишане вдишването трябва да става само през носа. Косъмчета и слуз са механизъм за улавяне замърсяване, Сливиците улавят микробите. Попадналите токсини белите дробове изхвърлят в кръвта, от където се отстраняват през бъбреците. Дълбокото дишане  -Понижава кръвното налягане - по добра работа на мозъка Мозъка консумира 3 пъти по вече кислород , отколкото станалата част на тялото. - 55% от умствената изостаналост на децата се дължи на кислороден глад. От злоупотреба с цигари, алкохол, наркотици. -стимулира логическото мислене, таланта При дълбокото дишане мозъкът става по пъргав -предпазва старите хора от оглупяване, Алцхаймер -успокоява, нормализира нервната система. Пропъжда гняв, омраза ревност, алчност, завист, страх, преумора облекчава стреса. Предотвратява инсулта и инфаркта.    Яйце да се консумира 2-3 пъти в седмицата по едно яйце, малко хайвер, говежди език    



Гласувай:
0
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: zaw12929
Категория: Политика
Прочетен: 10414343
Постинги: 5100
Коментари: 11031
Гласове: 56485
Архив
Календар
«  Декември, 2019  
ПВСЧПСН
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031