Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.03.2010 03:45 - Лекарят може да се обърка- Вие- Не!
Автор: zaw12929 Категория: Политика   
Прочетен: 5926 Коментари: 11 Гласове:
20

Последна промяна: 14.03.2010 19:22

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
        снимка Иван Илиев
  image
© Антон Станков   
Умолявам ВИ! Погрижете се за здравето си!
 
Леля ми е учителка в училище, когато получава инсулт на 32 години.    изведнъж в клас усеща ужасна болка в главата.  Толкова силна, че едва се завлича до лекарския кабинет на училището да и дадат хапче. Хапчето не помага, разбира се, и болката става нетърпима, дотолкова, че се вика линейка и се обаждат на майка ми (сестра й) . Майка ми пътува в линейката с леля ми и я успокоява, а леля ми пищи от болка.  Некадърният лекар мисли, че е изпаднала в хистерия и нищо й няма и затова й бие  силни шамари да спре хистерията. ( В случая, най вредното, което може да направи) Леля ми умира в ръцете на майка ми, минути по-късно. Масивен инсулт...
       Какво става по време на инсулт, можете да разберете ЕДИНСТВЕНО И САМО, когато и ако получите инсулт. Но това не ви го препоръчваме защото:
     Внезапна смърт, която идва на върха на копието на инсулта… или  ви носи участта на болен на легло с парализа на крайници, мозък, говор, без никаква възможност  да си човек! Да ангажираш другите 24 часа в денонощието да се грижат за твоята храна, уриниране, памперси… да си „жив труп”…
         Адски  впечатляващо е да се покаже  ерудиция и познание, но тази област човечеството тъне в незнаие, защото засяга  мигновено, коварно и неочаквано  праща в „тунела” между живота и смъртта   Целта на сайта е да насоча вниманието Ви към Вас самия… да ви избави от ада, от най жестоката опасност, която дебне всеки от нас!           На всеки пет  минути един нищо не подозиращ човек става нейна жертва. Чували сте израза „За един бит, трима небити дават!” или „Не питай старило, а патило!” Не съм професор по медицина, … видях как покоси мои роднини. Мъката надраствам с възможността, ако загубих битката , да спечеля войната.  Разбрах неща, за които тук ще прочетете и  няма да  влезете в капаните и. Не казвайте „Не се отнася за мен!” Стане ли  после и със и без бърза помощ резултатът е трагичен катафалка или инвалидна количка      Грижихме се усърдно, денонощно. Без да можем да ги спасим    Единственият спасителен начин е преди  удара на  болестта. Защото   е непоправимо , най често смъртоносно  удря мозъка и в най добрия случай ви оставя в инвалидна количка.    Ще   следва в  сайт  ИНСУЛТБУК , които се оформя.  Няма да е излишен щом годишно у на с от починалите над 115 000  60-70% са  жерти на инсулта. Очаквайте съобщения!

  поезия от  Автор: nedka51 Категория: Хоби   image   


                                                  Ж И ВО Т ЪТ

НАМРАЗИ  МЕ  ЛИЛАВАТА  ЛУНА  ,
ЗАБРАВИ  МЕ  И  СПРЯ  ДА  ОСВЕТЯВА  ,
НА  МИСЛИТЕ  МИ  ЖЪЛТАТА  РЕКА
КЪДЕТО  САМО  ПРИЗРАЦИ  СЕ  ДАВЯТ  .

И  АЗ  ОСТАНАХ  В  СЛЯПА  САМОТА
И  ПЕЕХА  МИ  В  ЖАЛЕН  ЗВЪН  ЗВЕЗДИТЕ  ,
А  УТРОТО  БЛЕСТЕШЕ  КАТО  С  НОЖ
ВЪВ  ПАЗВАТА  ИЗГРЕВА  ЗАБИТО  .

ПОКРИХ  ТЪГАТА  С  ПРОЛЕТНА  ТРЕВА  ,
СЪС  ОБЛАЦИ  ПРЕВЪРЗАХ  СВОЙТЕ  РАНИ  ,
ЧЕ  ТОЗИ  СВЯТ  НАМЕСТО  ЛЮБОВТА
МИ  ВЪРНА  ГНЯВ  ,  КОВАРСТВО  И  ИЗМАМА  .

НО  АЗ  ИЗБРАХ  ДА  БЪДА  СИНЕВА  
КРИЛО  ОТ  ПТИЦА  ,  ЗЛАТЕН  ОТПЕЧАТЪК
ОМРАЗАТА  С  ЛЮБОВ  ДА  ПОКОРЯ  ,
ПРЕДИ  ДА  ПРОДЪЛЖА  -  МИГА

                                                 ОТТАТЪК. .





Тагове:   може,   обърка,   не,


Гласувай:
21



1. krassko - Да бе, лекарите са малоумници :)))
12.03.2010 06:22
цитирай
2. melinik63 - Ето, това наистина е обидно за Бъ...
12.03.2010 09:12
Ето ,това наистина е обидно за България ,повярвайте направо е убииствено ,зная ,че много хора биха ме нападнали ,не обсолютизирам ,но фактите говорят сами по себе си .Някога Хипократовата клетва е била библия ,днес е само ритуал ,за съжаление ....
цитирай
3. jivi93 - Благодаря
12.03.2010 11:37
Хубава статия. Успех на бъдещия сайт!
цитирай
4. анонимен - Некадърници!
12.03.2010 15:31
И тези убийци- некадърници стачкуват за пари! Срам, срам, голям срам!
цитирай
5. injir - Очаквам с интерес нови статии.
12.03.2010 17:41
Очаквам с интерес нови статии.
цитирай
6. karambol5 - Така е - трябва и сами да направим ...
12.03.2010 17:45
Така е - трябва и сами да направим възможно най-доброто за себе си .Поне да се опитаме да предотвратим евентуални фатални последствия.
цитирай
7. kass - zaw12929
12.03.2010 17:51
Няма нищо по-тъжно от отва млади хора да си отидат нелепо. Съжалявам за загубата. Сайтът наистина би бил много полезен и аз се радвам когато млади хора доброволно се заемат с неща, които би трябвало други да вършат, но не вършат. Поздрави за поста, ще следя с интерес развитието на сайта и пожелавам успех на работата ви.
цитирай
8. анонимен - Много жалко
12.03.2010 20:47
Факт е,че твърде нездравословно живеем.Пием,пушим,изпитваме несигурност за утрешния ден,за децата си,ежедневен стрес ни тресе,безработица,безпаричие,безпереспективност,отрицателни емоции....После как няма 30-годишните да получават инсулти!А да не изреждам какви боклуци ядем.
цитирай
9. darktales - Масивен инсулт с писъци, така ли? ...
12.03.2010 20:58
Масивен инсулт с писъци, така ли? Хайде пробвайте пак, но вече малко по-сериозно.
Колкото до предпазването ( наричано понякога и профилактика), тайните му са известни отдавна и най-важната от тях е:
- редовен контрол на кръвното налягане;
- при отклонения в стойностите му - упорита корекция.
Ама много редовен контрол и много упорита корекция. По този начин се предотвратяват поне 3/4 от инсултите. При чести и необясними с друга причина главоболия - изследване с ЯМР, защото една част от мозъчните кръвоизливи, особено при млади хора, се причиняват от аневризма.
цитирай
10. zaw12929 - Много се вълнувам, защото 4 мой близки ми отне инсулта, петият
12.03.2010 23:01
е на легло. Затова искам да помогна на когото мога, да се спаси.
Ще съобщавам тук всичко. До 10 дни ще е качен!
То е гледна точка на не медицинско лице в лабиринта на медизината
Ще търся вашата подкрепа.
БЛАГОДАРЯ ЗА СТАРТА, КОЙТО МИ ПОКАЗВАТЕ
цитирай
11. darktales - 10. zaw12929
13.03.2010 00:05
А пък аз пак ще ти кажа да се отнасяш по-сериозно. Виж се какво пишеш: "трима близки ми отне, петият е на легло". И освен това, текстът на поста ти е копиран от друг форум. Може би ти и авторката му да сте едно и също лице, но онова е писано поне преди две години. Не може така. Нали виждаш, че хората се вълнуват. По-добре пиши за нещо друго.
P.S. И да не ме изтриеш, че още утре ще го изнеса в нов пост. Хайде лека нощ.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: zaw12929
Категория: Политика
Прочетен: 14260523
Постинги: 5609
Коментари: 13044
Гласове: 68330
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930