Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.01.2011 13:09 - противоречи на идеята, на целта (изненада- снимки)
Автор: zaw12929 Категория: Политика   
Прочетен: 1724 Коментари: 0 Гласове:
8

Последна промяна: 22.01.2011 15:20


        imageimage 
       Най важното е, човек, да се радва  НА своето и на семейството си здраве!  Прекомерните количества на СРС та са опасни.  Прекален светец и Богу не е драг! Никой не желае да бъде дебел, защото пълнотата 
 защото води до изненадваща, преждевременна смърт, а това противоречи на идеята,  целта и възможността да се доживее столетна възраст. Не става въпрос за смъртта на политици, А  за скритите мазнини  в тялото, затова, че са опасни! Скритите излишни мазнини, които натрупваме в излишък, напълняваме, се настаняват в коремната и гръдна кухина. Не ги виждаме, но те опаковат плътно нашите органи- сърце, дробове, черва- всичко, пречейки на нормалната им работа. Става ни тежко да работим и живеем.
    Добрата новина е, че когато отслабваме, тези "обвивки" изчезват и здравето ни излиза от грозящата опасност. Нека всеки сам прецени и побърза с излишните килограми да се раздели по навреме. 

image


image

image
image

      
     Това в големите цици не е мазнина. Те  действат положително. Предпазва от инсулт.  Кое?! Гледането им, разбира се. В случай, че сте дебел и докато  решавате как да отслабнете  гледайте  големи бюстове превантивно!  Виртуални и....реални, разбира се.



image        image

image
Как изглежда сексапилното женско тяло? 21.01.2011 16:24 image 4 Добави в списък за четене Имаме отговора на този въпрос Не ме отнасяй, гаден, черен влак!
Не ме отнасяй никъде от нея,
хвърли ме из полетата със сняг –
със вълците в гората да дивея,
вдън Ада с релсите се продъни,
затрупай ме с траверси, с коловози,
и на червен семафор премини
през моите поезии и прози,
намачкай ме в най-глухия тунел,
на черен дим ме разнеси в безкрая.

    Края дочетете  тук!   
9:00 - ЕКСПРЕСЪТ КЪМ АДА автор: 4udovi6teto категория: Поезия   image 






Тагове:   смърт,   мазнини,   политици,   скрити,


Гласувай:
8



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: zaw12929
Категория: Политика
Прочетен: 14213812
Постинги: 5609
Коментари: 13044
Гласове: 68274
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031