Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.12.2012 18:24 - Задават се празници, задават се пържоли, свинско със зеле... добре де
Автор: zaw12929 Категория: Политика   
Прочетен: 2216 Коментари: 6 Гласове:
10

Последна промяна: 20.12.2012 18:31

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Сега да погледнем, защо е по добре да изберем пуйка... но тук в
текста имам в предвид само за вредата от червените меса
Храни, богати на червено месо  съкращават  продължителността на живота. Проучване сред повече от 120 000 души показва, че червеното месо увеличава риска от рак и сърдечни проблеми. Препоръчва се замяна с риба, пилешко и ядки.   Консумацията на непреработено червено месо увеличава с 18% риска от летален изход от сърдечносъдово заболяване, от рак с 10%. При хранене с  преработено месо опасността от фатален край, вследствие на сърдечни проблеми, е 21%, а от онкологично заболяване – 16%.  Повишеният риск за сърцето се причинява от наличие на наситени мазнини в червеното месо-  което увеличава „вредния“ холестерол в кръвта. Преработените меса, също повиши риска от сърдечносъдово заболяванер  чрез  ефект на натрият от солта върху кръвното налягане.   Червеното месо може да бъде част от хранителен режим, при умерени количества и използване на здравословни начини на приготвяне, като варене печене, но не и пържене.  Препоръчва се ограничаване на консумацията на червено сготвено месо до 500 г за една седмица, равняващо се на около 700-750 г сурово.  3800 случаи на рак на дебелото черво годишно могат да бъдат предотвратени, ако се консумира до 70 г преработено червено месо на ден.
ПОМНЕТЕ:
НЯМА ВРЕДНИ ХРАНИ ИМА ВРЕДНИ КОЛИЧЕСТВА!!





Гласувай:
10



1. saportok - И аз обмислям пуйката...
20.12.2012 19:03
И аз обмислям пуйката...
цитирай
2. zaw12929 - И аз обмислям пуйката. . . Може и част ...
20.12.2012 19:11
saportok написа:
И аз обмислям пуйката...


Може и част от пуйката
цитирай
3. pontis - Весели празници, Zaw!
21.12.2012 16:39
Пуйката е супер вариант... месото й е малко сухо, затова върви отлично и панирана, с по-богат сос, например сметана със сок от лимон.... ;)
цитирай
4. 4aiotgluhar4e - Zaw, идвам специално да благодаря!
21.12.2012 23:07
Картичката е истински шедьовър! Радвам и се като дете :)

По повод месата по празниците, и аз съм почитател на пуйката. Вярно, малко сухичка пада, но има начин това да се избегне. Баба ми я приготвяше в книжен плик и ставаше страхотна. Сега, благодарение на ЕС, отново се появиха книжните торби за пазаруване, та пак ще стане работата.

Весели празници!
цитирай
5. zaw12929 - Картичката е истински шедьовър! ...
22.12.2012 07:22
4aiotgluhar4e написа:
Картичката е истински шедьовър! Радвам и се като дете :)

По повод месата по празниците, и аз съм почитател на пуйката. Вярно, малко сухичка пада, но има начин това да се избегне. Баба ми я приготвяше в книжен плик и ставаше страхотна. Сега, благодарение на ЕС, отново се появиха книжните торби за пазаруване, та пак ще стане работата.

Весели празници!


Може да я разпратите на Ваши приятели- има време. Успех!
цитирай
6. zaw12929 - Пуйката е супер вариант. . . месото й ...
22.12.2012 07:33
pontis написа:
Пуйката е супер вариант... месото й е малко сухо, затова върви отлично и панирана, с по-богат сос, например сметана със сок от лимон.... ;)


РЕЦЕПТАТА Е СТРАХОТНА. у НАС ВИНАГИ ИМАХМЕ КОЛЕДНИ ПУЙКИ- ДО 30 ПУЙКИ ГЛЕДАШЕ МАЙКА МИ. аЗ ОТГЛЕДАХ ДВЕ, КОИТО ПОРАСНАХА ПУЯКА - 20 КИЛА, ПУЙКАТА 15 И СЕ ПРИНУДИХМЕ ДА ГИ ПРИБЕРЕМ ВЪВ ФРИЗЕРА, ЗАЩОТО ЗАПОЧНАХА ДА ЯДАТ ПРЕКАЛЕНО МНОГО... А ХРАНАТА ИМ СТАНА ЛЕВ ЗА КИЛОГРАМ, НО СИ СТРУВА.
ЕВТИНО ЛИ Е МЕСОТО ИЛИ ЛУКА- ВСЕКИ МОЖЕ ДА ГО РАЗБЕРЕ ОТ ОПИТ.
вСЕКИ ГРАЖДАНИН МОЖЕ ДА СИ ОТГЛЕДА ЗА КОЛЕДА ПУЙКА, АКО ИМА ТЕРАСА, -ТЕ ХЕ СЕ ДВИЖАТ- ТРЯБВА ИМ ХРАНА ОТ ЕДНАТА СТРАНА И ВОДА ОТ ДРУГАТА И ВСЕКИ ДЕН ПОЧИСТВАНЕ.
НАПИХА ВЪВ ВЕСТНИК, ЧЕ В СТРАНА ОТ ЕС- НАМАЛЯВАТ НАПОЛОВИНА ТАКСА СМЕТ НА СЕМЕЙСТВАТА, КЪДЕТО ОТГЛЕЖДАТ, ИМАТ 2 ПТИЦИ- КОКОШКИ ИЛИ ПУЙКИ, КОИТО ИЗЯЖДАТ ОСТАТЪЦИТЕ ОТ ХРАНЕНЕТО... ( КАТО ИМ СЕ ОСИГУРЯВАТ ПИЛЕТА, КОГАТО ДОСТИГНАТ ТЕГЛОТО ЗА КЛАНЕ...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: zaw12929
Категория: Политика
Прочетен: 14242854
Постинги: 5609
Коментари: 13044
Гласове: 68318
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930