Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.03.2014 06:23 - "НИКОЙ ДНЕС НЯМА ДА НАПАДНЕ РУСИЯ С ОРЪЖИЕ" ЩО Е ТО "КИБЕР АТАКА НАД РУСИЯ" българско изобретение за нобелова награда за мир 5857
Автор: zaw12929 Категория: Политика   
Прочетен: 2260 Коментари: 6 Гласове:
9

Последна промяна: 12.03.2014 11:58

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
НИЕ СМЕ ДЕМОКРАТИ И КАКВО ПРАВИМ, АКО НЕ МИСЛЯТ, КАТО НАС: "НИКОЙ НЯМА ДА НАПАДНЕ РУСИЯ С ОРЪЖИЕ"

ЕДИН УМЕН БЪЛГАРИН ( синия МАРТИН ДИМИТРОВ) вчера  в предаването " РЕФЕРЕНДУМ"  ПО  БНТ ПРЕДЛОЖИ; "КИБЕР АТАКА НАД РУСИЯ; блокиране управлянската инфраструктура- ВСИЧКО В ТАЗИ ДЪРЖАВА ДА СПРЕ ДА ФУНКЦИОНИРА!!"

БРАВООООО!!!!  СЛЕД КАТО НЕ ФУНКЦИОНИРА БЪЛГАРИЯ... дайте властта на руската опозиция и... готово, ще съсипе тази държава, дето не ни коленичи за прошка..."  Умници са нашите реформатори...


Друг, пиян от демокрация и вече не е между живите КАЗА " РУСИЯ ДА  КОЛЕНИЧИ И ДА НИ ПОИСКА ПРОШКА!"


ДА ПРИЕМАМЕ ВСИЧКО ОТ КЪМ СМЕШНАТА СТРАНА! ЗАЩО ДА СИ ВРЕДИМ НА ЗДРАВЕТО! НЯМА НИЩО АБСУРДНО ПРИ ДЕМОКРАЦИЯТА: ВАЖНО Е ВСЕКИ ДА СИ КАЗВА СВОБОДНО МНЕНИЕТО- И ДА НЕ ГО ЗАЛИВАМЕ С ПОМИЯ, ЗАЩОТО НЕ МИСЛИ, КАТО НАС.

ВЕДНЪЖ В КИЕВ МЕ УДОСТОИХА СЪС ЗВАНИЕ "ПОЧЕТЕН ГРАЖДАНИН НА УКРАЙНА" , КАТО ЧАСТ ОТ БЪЛГАТИТЕ...,

СЕГА ИСКАМ ТЕЗИ БЪЛГАРИ .. ДА СЕ ВЪРНАТ В БЪЛГАРИЯ... НО ТОВА Е ДРУГА ТЕМА


Интервью с председатя на  Либерально-демократической партии Азербайджана (ЛДПА) Фуадом Алиевым.


image
Вашето мнение за ситуацията в Украйна. Това въоръжен преврат или демократична смяна на властта ?

Демократична смяна на властта се случи само чрез избори . Всичко , което се случи в Украйна е преврат. Ако Янукович в началото на декември ще отидат в преговори с парламентарната опозиция , картината в Украйна ще бъде доста по-различно. Той току-що се е срещнал в средата на февруари с три опозиционни лидери, където бе постигнато съгласие по основните въпроси и провеждане на есен 2014 президентски избори . Но тя служи като стимул за съживяване на екстремистки сили , така наречените "право сектор " , които вече по това време контролираше целия Майдан . Ето защо аз смятам , че с помощта на въоръжен , радикална "право сектор", парламентарната опозиция дойде на власт . Не мисля, че това е един добър тандем. Вече лидерът на "правилната сектор " обяви намерението си да участва в президентските избори. Това е мястото, където тя започва ", втората част Marlezonskogo балет. "

Какво не е наред Янукович ?

Идването на власт , победата в президентските избори през 2010 г. бе дадена на него лесно. Запомни президентските избори през 2004 година . После погледна " боец ". С публична подкрепа на Запада " оранжеви " революционери начело с Юшченко , след третия кръг на " може" да спечели Янукович. Но той не бе останал в сянка, а напротив , затвърди позицията си . Неговата партия спечели парламентарните избори и той стана премиер . Но Янукович преди президентските избори през 2010 г. и след това - това е различни хора . След изборите през 2010 г. , той не може да даде ясен отговор , той се хвърли от Европейския съюз към Евразийския съюз. Вместо това, ще отнеме " пауза " , той обеща всичко и в крайна сметка без подкрепа , както в рамките на страната, така и в чужбина .

САЩ и европейските страни предупредиха Русия срещу " прибързани стъпки" и заплашват със  санкции Русия. НАТО заяви, че в случай на руската инвазия в Украйна, ще започне бой. Как реална е заплахата от санкции и военни действия ?

Това са празни изявления за някакви санкции. При настоящите обстоятелства , никой няма да бъде в състояние на война с Русия. Запомни 2008 . Дори и с абсолютната подкрепа на режима марионетка на Саакашвили , войските на НАТО не са се преместили от техните позиции. Същото ще се случи в Украйна, и в случая , ако Русия реши да изпрати войски . По отношение на икономическите санкции. Аз не мисля, че европейските страни ще подкрепят тази идея USA . Спомнете си, че това беше преди 2-3 години, когато поради дълг на Украйна , Русия спряно газоснабдяването. Да, тук е не само по въпроса за доставките на природен газ , но също така и в други аспекти на сътрудничеството с Русия. Чрез санкции губят само държави , които налагат санкции. Например , Иран , което е повече от 30 години в икономическа блокада . Само сега на Запад осъзнах, че до нищо добро не го поддържа, смекчи позицията си . И икономически потенциал на Русия за много повече, отколкото на Иран .

В Азербайджан, медиите опозицията и управляваните единодушно подкрепят "новата" власт в Украйна. Защо е така , мислиш ли?

Властите трябва винаги да казват на дипломатичен език .Представителят на украинската парламентарна опозиция действащ президент. Следователно, в тази ситуация , аз ги разбирам някъде . Янукович не е, и ще трябва да установи отношения с новото правителство. А част от нашата опозиция, която прави изявления в подкрепа на новото правителство , е малко трудно да се разбере. Да, опозиционни партии , движения трябва да си сътрудничат , за да направи изявление в подкрепа на всеки друг. Но днес , опозиция на Украйна не е това, което беше преди 10 години. Current опозиция в Украйна се състои предимно от екстремистки сили. Дори и докато не законно представлявана в правителството. В навечерието на изборите в Украйна, както на президентските и на Върховната Рада. Следователно, за да правят изявления в подкрепа на опозицията в името на една проста декларация , според мен, не е необходимо. Защото под мотото на демокрацията могат да дойдат на власт екстремисти.
  Ваше мнение о ситуации на Украине. Это вооружённый переворот или демократическая смена власти? Демократическая смена власти происходит только через выборы. Всё что произошло на Украине это переворот. Если бы Янукович в начале декабря пошёл бы на переговоры с парламентской оппозицией, то картина на Украине была бы совсем иной. Он только в середине февраля встретился с тремя лидерами оппозиции, где было достигнуто соглашении по ключевым вопросам и проведению осенью 2014 года президентских выборов. Но это послужило толчком для активизации экстремистских  сил, так называемого «Правого сектора», которые уже к этому времени контролировали весь Майдан. Поэтому считаю, что с помощью вооружённого, радикального «Правого сектора», парламентская оппозиция пришла к власти. Не думаю что это хороший тандем. Уже лидер «Правого сектора» объявил о своём желании участвовать на президентских выборах. Вот тут-то и начнётся «вторая часть марлезонского балета». В чём же ошибся Янукович? Приход к власти, победа на президентских выборах 2010 года далась ему нелегко. Вспомните президентские выборы 2004 года. Тогда он выглядел «бойцом». С открытой поддержкой Запада «оранжевые революционеры» во главе с Ющенко, после проведения ТРЕТЬЕГО тура «смогли» победить Януковича. Но он не ушёл в тень, а наоборот, укреплял свои позиции. Его партия побеждает выборы в Верховную Раду и он становится премьер-министром. Но Янукович до президентских  выборов 2010 и после - это уже разные люди. После выборов 2010 года он не мог чётко дать ответ, он метался от Европейского союза до Евразийского союза. Вместо того что бы взять «паузу», он обещал всем и в итоге оказался без поддержки как внутри страны, так и за её пределами. США и Европейские страны предупреждают Россию от «непродуманных шагов» и грозятся ввести санкции против России. НАТО заявляет, что в случае вторжения России на Украину, начнёт военные действия. Реальна ли угроза введения санкций и военных действий? Это пустые заявления, о каких-то санкциях. В нынешних условиях никто не будет воевать с Россией. Вспомните 2008 год. Даже при стопроцентной поддержке марионеточного режима Саакашвили,  войска НАТО не сдвинулись со своих позиций. Тоже самое произойдёт и на Украине в том случае если Россия решит ввести войска. Что касается экономических санкций. Не думаю, что Европейские страны поддержат эту идею США. Вспомните, что было 2-3 года назад, когда из-за долга Украины, Россия приостановила подачу газа. Да тут дело уже не только в вопросе поставок газа, но и в других аспектах сотрудничества с Россией. От введения санкций проиграют только страны, которые введут эти санкции. Например, Иран, который более 30 лет находится в экономической блокаде. Только сейчас на Западе поняли, что ни к чему хорошему это не приводит, смягчили свою позицию. А экономический потенциал России на много больше чем у Ирана. В Азербайджане оппозиционные и подвластные СМИ единогласно поддерживают «новую» власть на Украине. С чем это связанно, по-вашему? Что можно сказать насчёт власти. Представители власти всегда должны говорить дипломатическим языком. Представитель украинской парламентской оппозиции исполняет обязанности президента.  Поэтому в этой ситуации я их где-то понимаю. Януковича нет, и нужно будет налаживать отношения с новой властью. А часть нашей оппозиции, которая делает заявления в поддержку новой власти, немного трудно понять. Да оппозиционные партии, движения должны сотрудничать, делать заявления в поддержку друг друга. Но сегодня оппозиция на Украине не та что была 10 лет назад. Нынешняя оппозиция на Украине в большинстве своём состоит из экстремистских сил. Пусть даже пока де-юре не представлена во властных структурах. Впереди на Украине выборы, как президентские, так и в Верховную Раду.  Поэтому делать какие-либо заявления в поддержку оппозиционных сил ради простого заявления, я думаю, не стоит. Потому что под лозунгом демократии к власти могут придти экстремисты.
демокрацията се разраства за наш ужас




Гласувай:
9



1. zaw12929 - Ройтерс. Парламентът на Крим прие ...
12.03.2014 07:56
Ройтерс.
Парламентът на Крим прие декларация за независимост
11 мар 2014 14:07
99
Руски печат: Отказ от Украйна ще е самоубийство за Русия

"В сегашната си форма референдумът е в противоречие с украинската конституция и трябва да се разглежда като незаконен", посочва в изявление Буркхалтер, чиято страна понастоящем председателства базираната във Виена ОССЕ.

ЗАКОНЕН Е САМО РЕФЕРЕНДУМ ЗА ПРИСЪЕДИНЯВАНЕ КЪМ ... ЗАПАДА ИЛИ САЩ...
цитирай
2. germantiger - ;)
12.03.2014 08:08
Разбира се, че никой няма да напада Россия!

Обикновено напада точно тя - Россия или... идва да ви "освободи"!

Такакакто векове наред тъпче 136 народности в нейните граници, по начина по който завладя Кавказ и средна Азия, както освободи половин Европа и след 1945г. дари източно-европейците с червена радост ;)
цитирай
3. mt46 - Няма борба за демокрация...
12.03.2014 10:04
Просто САЩ искат да завладеят целия свят...
цитирай
4. zaw12929 - Разбира се, че никой няма да напада ...
12.03.2014 11:54
germantiger написа:
Разбира се, че никой няма да напада Россия!

Обикновено напада точно тя - Россия или... идва да ви "освободи"!

Такакакто векове наред тъпче 136 народности в нейните граници, по начина по който завладя Кавказ и средна Азия, както освободи половин Европа и след 1945г. дари източно-европейците с червена радост ;)



ПРАВ СТЕ, АМЕРИКАНЦИТЕ ОСВОБОДИНА ИРАК, ЛИБИЯ, АРАБСКИТЕ ... А СЕГА ЩЕ ОСВОБОДЯТ И УКРАЙНА... ПОХВАЛНО
цитирай
5. zaw12929 - Кризата в Украйна ще бъде основна ...
12.03.2014 11:54
Кризата в Украйна ще бъде основна тема на днешната среща във Вашингтон между американския президент Барак Обама и украинския премиер Арсений Яценюк, предаде Ройтерс. Двамата ще обсъдят как да бъде намерено мирно решение на ситуацията в Крим.

В дневния ред е включена и темата за желанието на местните власти за отцепване от украинска територия след референдума на 16 март. Говорителят на Белия дом Джей Карни отново подчерта, че Вашингтон не приема референдума за легитимен и конституционен.

Една от надеждите на Яценюк е, че ще успее да договори финансова помощ от САЩ. От своя страна държавният секретар Джон Кери обеща заеми в размер на 1 млрд. долара.

Според руското външно министерство това би било нарушение на американската конституция, защото в закона за чуждестранна помощ от 1961 г. се казва, че подобна помощ е забранена, когато се отнася до правителство, ръководителите на което са били отстранени чрез военен преврат.
цитирай
6. germantiger - Разбира се, че никой няма да напада ...
12.03.2014 13:58
zaw12929 написа:
germantiger написа:
Разбира се, че никой няма да напада Россия!

Обикновено напада точно тя - Россия или... идва да ви "освободи"!

Такакакто векове наред тъпче 136 народности в нейните граници, по начина по който завладя Кавказ и средна Азия, както освободи половин Европа и след 1945г. дари източно-европейците с червена радост ;)



ПРАВ СТЕ, АМЕРИКАНЦИТЕ ОСВОБОДИНА ИРАК, ЛИБИЯ, АРАБСКИТЕ ... А СЕГА ЩЕ ОСВОБОДЯТ И УКРАЙНА... ПОХВАЛНО


Мериканосите са по-нови в "бизнеса" с освобождаването - има много "ляб" да ядат докато стигнат руснаците. Американците са започнали по-малко войни от руснаците, тъпкали са света по-малко от руснаците, но с бързи крачки са се наели може би, да ги задминат след време.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: zaw12929
Категория: Политика
Прочетен: 14211065
Постинги: 5609
Коментари: 13044
Гласове: 68274
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031