Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.11.2014 18:34 - МОЯ ПРИНОС ЗА МОЕТО НАПЪЛНЯВАНЕ...
Автор: zaw12929 Категория: Политика   
Прочетен: 726 Коментари: 0 Гласове:
4

Последна промяна: 20.11.2014 18:36

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
  МОЯ ПРИНОС  ЗА МОЕТО НАПЪЛНЯВАНЕ:

1.Първата причина е липсата на сън: забавя обмяната на веществата, предразполага към трупане на килограми. За най-здравословен се счита сънят от 22 до 6 часа сутринта. Основно, под 7 часа сън води до напълняване. 2.Не яжте на крак! Бързото хранене има много по-лош ефект от бавното хранене. И не стойте пред компютъра, когато обядвате. И да сте на работното място и да нямате право на обедна почивка. Съвет – когато се храните, мислете само за храната! Не се разсейвайте  с разговори, от сайтове в интернет или новини по телевизията. 3.Внимавайте каква купена  храна консумирате: Готовите продукти в търговската мрежа съдържат вредни съставки, сложени за да бъдат по привлекателно оцветени, съхранени, по сладки. Задължително четете етикетите на храните, които купувате. В някои от продуктите има вредни вещества: захари, мазнини, консерванти, които също влияят на храносмилането. 4.Ядки, семена, ленено, рибено масло са жизненоважни за организма. Лирсата им от храната води до напълняване. Съдържат съставките-  мазнини, необходими на тялото ни за нормалното функциониране- от естествен растителен вид, за да бъдат използвани по предназначение. 5. “празни” калории:  Не бройте калориите на храните, Важно: да е  вкусна, а не да са с “празни” калории. Колкото и малко калории да има в храните тип junk foods,(празни боклуци) те задължително ви се лепят по тялото, защото реално не се абсорбират от организма и не възпроизвеждат енергия. 5. Замърсената околна среда:  синтетични химикали, пластмаса, почистващи препарати и козметиката са друга основна причина за напълняването. Химиите проникват в тялото ни през кожата, а ежедневната употреба оказва негативно влияние и върху вътрешните органи. 6. Повечето минерали работят като помощници на ензимите и подпомагат на метаболизма . Затова минералите са важна част от храната, която приемаме. В човешкият организъм има 22 минерала и те представляват 5% от общата телесна маса.
Хром
:
подпомага хормона инсулин при обработка на въглехидрати. Има ролята на строител на мускулна маса. Този мит идва от фитнес средите и за някои може да звучи логично, но е опровергано от много тестове и учени.. Хромът е трудно да се измери в храните, както и ние не можем да следим дали получаваме достатъчно. Общоприета е доза в размер от 50 до 200 микрограма, която е посочена като сигурна и адекватна. Избягвайте да ядете прекалено много рафинирани храни, като бял хляб и сладки, които са не само с ниско съдържание на хром. Богати на хром са: пшенични зародиши, ядките и за радост на мъжете - бирата.
Когато се чувстваме добре, и в хармония със себе си, нямаме необходимост от големи количества храна..Тогава организма ни работи в нормални обороти, нямаме проблеми с метаболизма или със стомаха си, и се храним напълно нормално..
Стана модерно да казваме, че стресът ни кара да преяждаме, но пък нямаме навик да лекуваме психиката си, за да се справим с натоварването от ежедневието си..И така си се въртим в един омагьосан кръг на преяждане и гладуване и проблеми със стомаха.. от което печелят фирмите за хранителни добавки, които ни залъгват колко лесно можем да отслабнем с хапче или други програми за бързо отслабване. 

Хормоналният дисбаланс също може да бъде причинен от психично натоварване..
И така да се обърнем сега към реалните причини за преяждането и стомашните проблеми... Непризнаването на истинските ни чувства, неразбиране от страна на партньора или родителите ни, свръх изисквания на  средата, невъзможност да променим начинът си на живот поради страх от отхвърляне или несправяне, трудно адаптиране към промени, чувство за непълноценност, липса на любов, хипохондрия ( страх от разболяване), потисната вина или гняв..Това са само част от причините поради които напълняваме... Всеки от нас е с индивидуални психични особености...Чувствителните хора, които обаче под натиска на средата се опитват да изглеждат силни и не изразяват чувствата си най-често страдат от проблеми с теглото независимо преяждане или гладуване...
Например прави впечатление, когато някой  каже колко добре се чувства, как всичко в живота му е наред, а е напълнял с десет и повече килограма и сякаш това е понеже се е успокоил.... пълна заблуда...Успокояването не води до напълняване.
 
По този начин много хора не искат да видят реалните си проблеми и си изграждат защита...в случая- самозаблуда и затваряне на очите за истината която не е никак приятна..и вместо да променят начинът си на живот, те просто променят начинът си на хранене..
  Ако получавате удоволствие от себе си и изборите които правите, няма да е необходимо храната да ви е заместител на приятни емоции, които ви липсват... Тази статия е повод да се обърнете към себе си и да видите реалността каквато е, да махнете розовите очила, които скриват истината за живота ви и да направите правилният избор за начина по който  искате да живеете, а не този по който сте принудени.



Гласувай:
6
2



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: zaw12929
Категория: Политика
Прочетен: 10784447
Постинги: 5177
Коментари: 11354
Гласове: 58059
Архив
Календар
«  Юни, 2020  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930