2. radostinalassa
3. zahariada
4. mt46
5. varg1
6. leonleonovpom2
7. wonder
8. sparotok
9. kvg55
10. planinitenabulgaria
11. rosiela
12. bven
13. apollon
14. getmans1
2. katan
3. wonder
4. leonleonovpom2
5. mt46
6. dobrota
7. bojil
8. ambroziia
9. vidima
10. milena6
2. geraltofrivia
3. radostinalassa
4. lamb
5. hadjito
6. simonata
7. metaloobrabotka
8. djani
9. iw69
10. rosiela
Прочетен: 1326 Коментари: 0 Гласове:
Последна промяна: 01.03.2017 09:08
ТРЪМП ИЗИГРАЛ КЛЮЧОВА РОЛЯ И В КАМПАНИЯТА ЗА BREXIT милиардер, помогнал финансово кампанията на Доналд Тръмп изиграл ключова роля и в кампанията за Brexit, пише брит. в. "Обзървър". Робърт Мърсър, за когото се разбра, че е от собствениците на дясната медия "Брайтбарт", е приятел на британския политик Найджъл Фараж. Той е наредил на фирмата си за анализи на данни да предостави експертни съвети на кампанията за напускане на ЕС (Leave) и по-конкретно чрез Facebook взема на прицел колебаещи се гласоподаватели. Дарение на услуги,не декларирано пред избирателната комисия, отбелязва "Гардиън".
"Кеймбридж Аналитика", клон на британската компания "SCL груп" с 25 години опит в кампаниите за военна дезинформация и "изборен мениджмънт", твърди, че използва най-съвременна технология, която може да изгради лични психометрични профили на гласоподаватели и да открива какво ги вълнува. Екипът на Тръмп е платил на фирмата над 6 милиона долара, за да окаже влияние във виртуалното пространство върху колебаещите се избиратели, а сега става ясно, че Мърсър е свързал и Фараж с фирмата, в която има мажоритарен дял. Директорът за връзки с обществеността на кампанията за напускане на ЕС Анди Уигмор каза за в. "Обзървър", че между Фараж и Мърсър има дългогодишно приятелство и американският милиардер е предложил услугите си безплатно заради общите им цели.
Стратегията е включвала събиране на информация от профили във Facebook и други социални мрежи, благодарение на което е изградена база данни за над един милион души. Уигмор каза, че кампанията е използвала тази информация в комбинация с изкуствен интелект за набелязване на конкретни хора, на които са изпращани до голяма степен персонализирани рекламни материали.
Мърсър и дъщеря му Ребека са ключови фигури не само във възхода на Тръмп, но и във внасянето на разкол в традиционните медии, пише "Обзървър" и посочва публикация от събота на в. "Вашингтон пост", в която се разкрива, че Мърсър е един от собствениците на "Брайтбарт" - сайтът , превърнал се във водеща платформа на алтернативната десница. Това е една от серията му инвестиции, които целят да променят медийната среда и политическите възгледи не само в САЩ, но и във Великобритания, пише "Гардиън".
Путин направи Тръмп президент, наредил на Плевналиев да не се кандидатира. Фактите говорят, медиите мълчат или казват каквото, когато трябва не за информиране, а за зомбиране
Прочети още на: http://www.dnes.bg/world/2017/02/27/iznenada-nalival-pari-na-trymp-s-kliuchova-rolia-v-brexit-a.333216?utm_source=blog&utm_medium=dnesbox&utm_campaign=footer
Оказва се, че Робърт Мърсър, натрупал милиарди от хеджфонд, специализиран в автоматизирана търговия, за когото се разбра миналата седмица, че е един от собствениците на дясната медия "Брайтбарт", е дългогодишен приятел на британския евроскептичен политик Найджъл Фараж. Той е наредил на фирмата си за анализи на данни да предостави експертни съвети на кампанията за напускане на ЕС (Leave) и по-конкретно как чрез Facebook да взема на прицел колебаещи се гласоподаватели. Това е дарение на услуги, което не е било декларирано пред избирателната комисия, отбелязва "Гардиън".
"Кеймбридж Аналитика", клон на британската компания "SCL груп" с 25 години опит в кампаниите за военна дезинформация и "изборен мениджмънт", твърди, че използва най-съвременна технология, която може да изгради лични психометрични профили на гласоподаватели и да открива какво ги вълнува. Екипът на Тръмп е платил на фирмата над 6 милиона долара, за да окаже влияние във виртуалното пространство върху колебаещите се избиратели, а сега става ясно, че Мърсър е свързал и Фараж с фирмата, в която има мажоритарен дял.
Директорът за връзки с обществеността на кампанията за напускане на ЕС Анди Уигмор каза за в. "Обзървър", че между Фараж и Мърсър има дългогодишно приятелство и американският милиардер е предложил услугите си безплатно заради общите им цели.
Стратегията е включвала събиране на информация от профили във Facebook и други социални мрежи, благодарение на което е изградена база данни за над един милион души. Уигмор каза, че кампанията е използвала тази информация в комбинация с изкуствен интелект за набелязване на конкретни хора, на които са изпращани до голяма степен персонализирани рекламни материали.
Мърсър и дъщеря му Ребека са ключови фигури не само във възхода на Тръмп, но и във внасянето на разкол в традиционните медии, пише "Обзървър" и посочва публикация от събота на в. "Вашингтон пост", в която се разкрива, че Мърсър е един от собствениците на "Брайтбарт" - сайтът , превърнал се във водеща платформа на алтернативната десница. Това е една от серията му инвестиции, които целят да променят медийната среда и политическите възгледи не само в САЩ, но и във Великобритания, пише "Гардиън".
Прочети още на: http://www.dnes.bg/world/2017/02/27/iznenada-nalival-pari-na-trymp-s-kliuchova-rolia-v-brexit-a.333216?utm_source=blog&utm_medium=dnesbox&utm_campaign=footer
Военната логистика
Домашен хляб с газирана вода...уникално ...
2. мит
3. wordpress
4. портал
5. Европа, България Русе
6. Начало струнен транспорт
7. Електродвигатели Дуюнова
8. НАРОДНО ИНВЕСТИРАНЕ
9. Elektromera
10. Mesenver
11. НЕДЕЛИН
12. Sky Way
13. ТВ програма
14. СТЕВИЯ