Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.10.2007 14:01 - Той ме натиска със всички сили в слабините.Разкъса току що взетата от шивачка рокля.С ужас помислих как вече забременявам и майка ми ме убива.Викам неистово,а т
Автор: zaw12929 Категория: Тя и той   
Прочетен: 2216 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 09.10.2007 14:05


В 11 клс живеем в Добруджа в блок на МТС.където баща ми е тракторен бригадир.Лятото съм му отчетничка.Приеха ме студентка,Преди да тръгна за института ме поканиха съучениците на среща в градския ресторант,където беше бала ни.Татко ми каза,че ще ме закарат вечерта с джипа.Приготвих се с нова басмяна рокля,Пическа.Повикват ме.Тръгвам.Момчето е Марин,На първата ми приятелка годеник.Не сме разговаряли с него,Макар сме на една машина,Бучи.Пушек.Не се чува. Нямаме теми за разговор.Вървя след него,Той знае къде е джипа.Но ми е странно че се отправяме по пътеката.Минава се през люцернова нива,Окосеното са натрупали на купички
   Внезапно Марин се обръща,хваща ме и ме придърпва с голяма бързина към купичка.Помислих,че е видял змия или друга опасност и го прави за да ме предпази.В първия миг се оставих.Започна да ми стиска гърдите,набързо стигна до пликчетата ми,Докато ги събува се напиках от шока.Изненадите следваха светкавично.Не знаех,че пишките се надуват,като дебел гаден червей или смок.Така видях тогава нещата .
   Разбирайки че съм в опасност от мъжа,за което майка ми все ме предупреждава да се пазя,опитвах да се отскубна,.Той ме натиска с все сила.Разкъса роклята ми,натикваики ме на земята в опит да ме възседне.
 Помислих как вече забременявам и майка ми ме убива.С невероятен глас аз викам,а тои ме удря по главата.
  Внезапно се чу бучене на автомобил.Оказа се че от джипа са ме чули.Докато се доближат Марин изчезна,Няма да се спирам на часовете и дните след това.Не забременях.Отидох в института 
Приятелката ми не се омъжи,Не смеех да и се обадя .Намирах се виновна за това че тръгнах след Марин,без да се предпазя
 Ужасното насилие трая минути а и до днес го помня.Няколко години след омъжването ми стигнахме до развод,поради преживения шок от насилието се отвратих от секса.Тогава в общественото пространстео не се говореше за секс,За нищо такова не се говореше.По точно  аз бях отвратителна в леглото


Тагове:   рокля,   как,   ужас,   МЕ,   майка,   сили,   натиска,   неистово,


Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: zaw12929
Категория: Политика
Прочетен: 14209132
Постинги: 5609
Коментари: 13044
Гласове: 68274
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031