Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.04.2008 06:30 - Зареждане с биоенергия!
Автор: zaw12929 Категория: Забавление   
Прочетен: 975 Коментари: 1 Гласове:
0



   Ето, това ми дава четенето на постингите. Аз съм толкова любопитна, че отново и отново тръгвам да ви търся и прочитам. И се притеснявам, когато нещо ми пречи да го правя. Само търсаческия дух ме запалва и расте адреналина
   Не е ли опасно, толкова любопитство?!
   Вие пак влизате в дома и душата ми и Бог е доволен от Всяка Ваша дума. Казана свободно мисъл,
   Човекът е човек, когато има постинг, изкован от свои мисли!
   Прекрасно е, че всеки  "изслушва" другите и своята мисъл казва.
   Човекът е абсолютно свободен на територията на своята душа, домът на мислите. Думите са хвърлени камъни...или цветя. Казана дума назад не се връща. Тя отеква в душата ми, която богатее от Вашата откровеност и знание.
     Знанието е сила- светлина в твоя тунел на живота. 
     Информацията е оръжието , което се зарежда с вода, въздух или куршуми. За да ни покаже любопитното, през други очи;  за да ни заблуди; за да ни убие. Тук няма престъпници, нито съдии и прокурори! Тък е територията, кято се подчинява на интелектуални закони. Те са неземни. Земна е само ЛЪЖАТА!?
     Оставете въздхът ( непроверената истина) въздухът под налягане(лъжата с умисъл) и куршума  ( да налагате насила мнение противоречащо на истината!
     Защото сте от прекрасната част на човечеството. Една голяма част от него са неграмотни. Не дигитално, а изобщо не могат да четат и няма как да се подготвят за живота. Вие сте елита. ВИЕ СТЕ СУПЕР И АЗ ВИ ОБИЧАМ, ЗАЩОТО МИ СЕ ДОВЕРЯВАТЕ!
    АКО КРАЙ ВАС ИМА НЕГРАМОТЕН- ДИГИТАЛНО, ПОКАЖЕТЕ МУ КАК ДА ВЛЕЗЕ В НАЙ НОВАТА СЪКРОВИЩНИЦА НА ЧОВЕЧЕСТВОТО. МОЖЕ ДА СА БАБА И ДЯДО. ЧОВЕК СЕ УЧИ ДОКАТО Е ЖИВ.  УЧЕНИЕТО Е ПОДГОТОВКА ЗА НОВ НАЧИН НА ЖИВОТ. ТЕЛЕГРАМА ДО ТЯЛОТО ЗА ДЪЛГОЛЕТИЕ! МОЗЪКЪТ Е КОЙТО КАЗВА, КОЛКО ДА ЖИВЕЕМ. ПОКАЗВАМЕ МУ ОЩЕ СВЕТЛИНА В ТУНЕЛА И ТОЙ НИ ВОДИ ВСЕ ПО НАТАТЪК В СВЕТА НА ПРЕКРАСНОТО- ЖИВОТА!
 



Гласувай:
0



1. eien - Дали мозъкът е, който казва КОЛКО да живеем-
14.04.2008 15:39
аз не вярвам в това! Но...това е личната ми преценка и вяра!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: zaw12929
Категория: Политика
Прочетен: 14288232
Постинги: 5609
Коментари: 13044
Гласове: 68346
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930