Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.11.2017 12:40 - ПОД ЧЕХЪЛ. ПРИЗНАНИЕ.
Автор: rustam Категория: Забавление   
Прочетен: 2190 Коментари: 9 Гласове:
6

Последна промяна: 19.11.2017 16:35

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 
В своите наблюдения и анализи върху феномена Великия Алхимик блогърът маркнатан неведнъж е отбелязвал, че въпросният е "под чехъл". Да, за Ванката става въпрос!!! за Ванката Симеонов!!! Великия Ал!!!

Колкото и да увърта нашият герой, дето се вика шило в торба не стои. И ето!!! Вчера имаме черно на бяло признание от самия него. Да! Точно така!  



image


Видно от приложения текст, Ванката сам си признава своята жалка и незавидна роля. Както личи, преди всичко от подчертаното с черено, първото тъщата му набива канчето и то на публично място, а после госпожата на четири очи му води разпит като на ремсист пред жандармеристи!

Ванка, Ванкаааа! Внимавай да не разбере жена ти какви ги вършиш в Блога, вместо да изпълняваш чинно поставените домашни задачи по претакане на зелето и прочие.



Тагове:   под чехъл,


Гласувай:
9



Следващ постинг
Предишен постинг

1. milady - факт!!!!..както вика друга Велика Блогомагерица
19.11.2017 13:16
Тъщата, изненадващо, ми каза да се прибирам, щели да ходят в магазин за бебешки дрехи!
Малина ми носеше два комплекта испански монети ! Беше красавица ,с черни коси и големи сини очи! Толкова!

Мислех си ,че ми се е разминало!? Но в къщи жена ми ме попита, коя е тази Малина , Къпина? Казах и истината , донесла ми е испански монети, които търся под дърво и камък! Знаейки за слабостта ми в тази насока, прие за достоверно обяснението ми.

и,тук ще сведа срамежливо глава..
аз,Вездесъщата.. курва/така ми вика Алчу..
цитирай
2. rustam - Така е, факт!
19.11.2017 13:58
milady написа:
Тъщата, изненадващо, ми каза да се прибирам, щели да ходят в магазин за бебешки дрехи!
Малина ми носеше два комплекта испански монети ! Беше красавица ,с черни коси и големи сини очи! Толкова!

Мислех си ,че ми се е разминало!? Но в къщи жена ми ме попита, коя е тази Малина , Къпина? Казах и истината , донесла ми е испански монети, които търся под дърво и камък! Знаейки за слабостта ми в тази насока, прие за достоверно обяснението ми.

и,тук ще сведа срамежливо глава..
аз,Вездесъщата.. курва/така ми вика Алчу..


цитирай
3. rustam - Ванка!
19.11.2017 14:06
Айде, мъна!
цитирай
4. ladylady - 3. rustam - Ванка!
19.11.2017 17:06
Рустам харесвам твоя хумор...
но най-добре дай думата и на великия алчо
Жал ми става да го гледам как се напъва
като японско петле... аха.. някоя велика формула
да снесе….
Като например за великата йерархия
в западното съвременно общество
ще бъде интересно…
Юлия

Извинявай за препинателните знаци
диктувам в колата


цитирай
5. rustam - ОК
19.11.2017 17:50
ladylady написа:
Рустам харесвам твоя хумор...
но най-добре дай думата и на великия алчо
Жал ми става да го гледам как се напъва
като японско петле... аха.. някоя велика формула
да снесе….
Като например за великата йерархия
в западното съвременно общество
ще бъде интересно…
Юлия

Извинявай за препинателните знаци
диктувам в колата



приемам да му "дам думата", макар това да противоречи на принципа ми на реципрочност. И понеже знам, че надзърта тъдява постоянно... ПуЩам негов коментар, при положение, че започва с думичката "моля"
цитирай
6. leonleonovpom2 - Моля, моля!
20.11.2017 20:29
Моля, моля!
цитирай
7. rustam - ?
21.11.2017 20:33
leonleonovpom2 написа:
Моля, моля!


давай, сподели.
цитирай
8. panti4 - Малий
23.11.2017 10:39
Загубил съм нишката в блога, но въпросният Алхимик явно е глупак! :)
цитирай
9. rustam - Здравей, приятелю!
23.11.2017 18:57
panti4 написа:
Загубил съм нишката в блога, но въпросният Алхимик явно е глупак! :)

не просто глупак, а доста упорит глупчо. няколкократно му мажа дупарата с люто чушленце, обаче като мазохист пак ми се навира между шамарите!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: rustam
Категория: Забавление
Прочетен: 3808590
Постинги: 642
Коментари: 65535
Гласове: 18707
Архив