Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.05.2021 23:23 - ОТНОСНО ЧОВЕКА...!
Автор: jitanosten Категория: Други   
Прочетен: 1221 Коментари: 2 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

2.

     Тъй като ми бяха зададени много въпроси и дори бях наречен самозванец, държа да уточня следното! Аз съм ОСМИЯТ, защото съм роден на 18.08.1958 г. в 8 часа и 58 минути, като съм бил осмото за деня родено дете! Притежавам възможността да надниквам в определени портали на времето, но не я владея! Това означава, че не мога когато си поискам да надничам където си искам. Това се случва неочаквано и доста рядко, като никога не знам на какво ще стана свидетел. Обикновено това са епизоди от нечий човешки живот, белязани с много  силни чувства - изключителна гордост, смразяващ страх или велика обич! Всичко, на което съм ставал свидетел до сега е от миналото и нито веднъж не съм надниквал в бъдещето. Не мисля, че имам нещо общо с ОСМИЯТ на баба Ванга! Доколкото си спомням тя визираше Христос, а би трябвало да съм луд, за да се смятам за него. Аз съм обикновен посредник на добри сили  към хората, но едва ли бих спасил света! Във всеки случай, когато общувам с някого през портал на времето, ме наричат ОСМИЯТ. През последната година ми се случи два пъти да ме убеждават, че трябва да се разкрия пред хората, за да им предам простички, но истински послания. Направих го, макар и доста предубеден. Тия, които могат да виждат, чуват и най-вече да мислят, ще приемат написаното от мен за нормално! Тези, които са обсебени от бесове, ще се опитват да ми пречат по всякакъв начин! През последните часове бях провокиран умишлено и ми бяха задавани въпроси, на които не мога да отговоря. Вместо да се опитват да ме „разконспирират“, неверниците да приемат, че си правя някакъв социален експеримент! Така по-лесно ще преглътнат написаното от мен. Повтарям, че не ми е нужна някаква слава или лайкове, както не ми е нужна и човешката болка! Опитвам се само да помогна както на добрите, така и на лошите хора!  И на едните, и на другите е нужна обич, вяра и най-вече надежда!

-         ЗАГЪРБЕТЕ  СТРАХА  И  ВДИГНЕТЕ  ОЧИ! ВГЛЕДАЙТЕ  СЕ  ВЪВ  ВСИЧКО  КРАЙ  ВАС! НЯКЪДЕ ЩЕ  НАМЕРИТЕ  ОТГОВОРИТЕ  НА  ВЪПРОСИ, КОИТО ОТДАВНА СИ  ЗАДАВАТЕ!

 

Красимир   Бачков




Гласувай:
2


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

1. born - Следва да отбележа, че
11.05.2021 00:39
от доста време следях постингите в блога Ви и впечатлението ми е, че имате чудесни попадения. От известно време се изживявате като протестър срещу пандемията, което си е Ваше лично право.
Ако приемем, че всеки нормален компетентен човек е специалист с някаква професионална квалификация и съответното образование, редно е да предположим, че сте лекар или най-малкото фелдшер. Дали е така - само Вие можете да го съобщите на некомпетентниците по проблема "пандемия"- така ревностно и горещо третиран от Вас ! Никак няма да е зле да го направите, уважаеми Бачков !
С уважение : колегата Борн - т.е. Стефан Исаков
цитирай
2. morskipesni - Хъка- мъка вървим по осмократния път на Буда.
11.05.2021 13:53
И Светите Писания са 108 (толкова зърна има будистката броеница)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: jitanosten
Категория: Политика
Прочетен: 1430370
Постинги: 936
Коментари: 767
Гласове: 1551
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031