Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.01.2013 09:42 - ЮРИЙ БАЛАДЖАРОВ
Автор: tjt Категория: Изкуство   
Прочетен: 1695 Коментари: 0 Гласове:
3

Последна промяна: 28.01.2013 09:43


 ЮРИЙ БАЛАДЖАРОВ

              1958

ЗА КАКВО…

Да, срещнахме се…За какво?

И сякаш друго не видели

да бъдем двама две недели

поискахме по същество.

И друг да няма. За какво?...

 

Разминахме се – и какво?...

Прищявка бе това двуяка.

Довчера бе ми скъпа, сякаш

заменяше ми божество.

Разминахме се…И какво?

 

Ей, на, мълча…И за какво?

Във тази телефонна бездна

противният ти глас изчезна

като безплътно същество.

Мълча и аз…И за какво?

 

И вече сам съм – за какво?

Отново ме напада скука

и глупавата ни раздяла тука

си струваше…До зарево

сега съм сам…И за какво?

 

 




Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: tjt
Категория: Изкуство
Прочетен: 557549
Постинги: 770
Коментари: 128
Гласове: 536