Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.10.2007 02:19 - КАК ДА СИ РАЗПРЕДЕЛИМ ДОМАШНАТА РАБОТА.НА СВАТБАТА ЕДИН ДЯДО МИ ДАДЕ СЛЕДНИЯ ПРИМЕР :"Оставих за мен само едрите проблеми.
Автор: zaw12929 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 663 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 18.10.2007 12:30


Всички дребни- решава жената.Вече 55 години сме женени у нас едър проблем не е имало, нито едър скандал:деца отгледахме,дом построихме,
кола и всичко си купихме ..."
Които иска да разпредели домашната работа така,че да не боли
да се придържа в брачния договор!
 жена ми възропта "Той няма клаузи!"
-Но ти първа го подписа-после ме настъпи
-Е,признаваш,аз командвам парада
ще работиш,каквото ти наредя за награда!
  Трябва да се помисли за един изчерпателен предварителен брачен договор.Дотогава всеки се оправя както намери за добре.За семейството
   Има най раслични способи,народни поверия,какво да се направи,за да се поеме управлението на семейството Първото: Ако убиеш котката,ти ще командваш дома си!(Котката на тъщата ,разбира се.
Казвам Ви истински случаи:
   Аз съм втория зет,Когато отидох за първи път след сватбата у семеиството на съпругата ми,незнайно как в краката ми се появи котка.Наведох се да я помилвам,а тъщата се спусна,изпищя,грабна котката и извика:"Не я убивай,дъщеря ми ще те слуша!"
   Когато преди мен влязъл баджанака,хванал котката,ударил я в звмята и тя умряла,Заедно с обичта на тъщата към него.Живеят цял живот в един дом,като куче и котка.Това за котката е жестоко и ...нищо не променя.Горкото животно,символ на семейното огнище че така е набедено.Котката не напуска дома,Ако я захвърлите някъде,тя след време се връща при своята къща.С жена може да се разведеш,с котката -никога.Тя е винаги до гроб,без договор.Както много двойки го правят
Рушат правилата на обществото за семейството.
   Управлявайте заедно.Работете заедно.Пощадете котките!.
   След години казвам на шега на тъщата"Бабо,не ми даде да ударя котката,ама тя не ме слуша!?
-Че да си я ударил.Аз само исках да защитя мовто момиче! Това всичкото е шега.Никога не бих могъл котка да нараня.
 Но не допускайте в къщи да командват тъщи!Не са страна по договора.




Тагове:   дядо,   как,   мен,   даде,   Оставих,


Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: zaw12929
Категория: Политика
Прочетен: 14212483
Постинги: 5609
Коментари: 13044
Гласове: 68274
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031