Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.10.2007 09:02 - Като тръгне от първата нощ накриво.. изпили всичкото пиво...С езика ще се оправиш... в бързината .. го натикала горката
Автор: zaw12929 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 697 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 18.10.2007 09:23


На екскурзионна почивка Ходих 4-5 години,но точно тази накрая,не мога да забравя.На семейни начала така се уредихме,че всеки е с бамбина лесна и чудесна.Всяко стадо си има мър..-казва милиционера Милко,кимайки към стругаря-другаря Велко.Младеж,красив,засмян,но...в ония работи необигран.Попълни на групата числото.Късмет!
Пътуване с влак.Ще влизаме в Гемания.Не тръгва влакът.На Силвия и няма паспорта.”Нали,като влизахме в Чихия пък и десет пъти до сега го показах-Тя нервничи.Чиновниците също не отстъпват.Да я свалят от влака пристъпват..”Търсете!Има забавяне още час .Да го намерите!
„ Къде да го търся,От купето не съм излизала.-Те са трима
Велко,Милко и Силвия такива са купетата,за тройка!
„Хей, ти си..на Велко се нахвърлят Слизаш ,качваш се...
„Като съм на тавана..как да ви слушам ..?Отивам да пуша?!
„Стига врява-чиновника вика-или паспорт или сваляма те тука.Вече час стояхме.Няма отстъпка !
Ужасен се напъхвам в къпето.През сълзи Силвия вика
„Ето,както всеки път така го сложих тук!.-ядосано удря джоба на якето.На земят тупва паспорта.Вместо в джоба в бързината в ръкава го натикала горката.Разреши се проблема.Няма чехите от нас никого да вземат
След два часа сме във вила над Бадшандау в курортната част настанени.Изкъпани,Салон.Шведска маса ни е вечерята.Докато хапваме ще си получим и парите.Екзкурзоводката Хайди,изброява парите- тя приготвила в пликове сини,И тя с половинка се уредила.
Студенти. У него списъка на групата-там ще се подписват,а тя ще дава пакетите.Изброяваме ги,Точно са,за всеки Седнали един срещу друг.Млади засмени,да ни обслужат най добре решени
Едни се наредиха на шведската маса,други-за марки И на
двете места уредените,към стаите си заминават.Шведската маса се опразнила,я половината група не я беше посетила
Искам допълнително храна.Знаете немците какви са-хора студени,на реда,не са като нас сърдечни.Всичко тук прист игало по план,Нямат храна в наличност...
„Така е на чуждо място!”-Милко мe успокоява.
Ето ти и нова врява,Двама стоят до масата за парите си.Нито са взели,нито са се подписали.Парите си искат
А пакети няма.Два пакета липсват.В суматохата ...
Милко вика”Всички да си проверят джобовете,че аз да не ви ровя!-застана като професионалист.Нали е милиционер!
Хвърлям моя пакет.Велко прави същото.Силва се изнизва
Тихичко Милко ми мърмори
-Да са гледали!Вземи си марките,те са фрашкани!
Хайди ни връща пакетите.Милко продължава проблема да разрешава.Мисля :Добре,че има тук и верни хора.
-Другари,Аз ще ида по стаите,някой е сбъркал.Погрешка е взел два пакета.Никой не призна да е взел два пакета.Бя хме дошли вечерта след 19 час,а до 18 затварят магази
ните.Лавката без пиво остана .
Вече за закуска слизат по стълбата.Силвия тича първа.Врата открехната.Влизам.Милко.Под стола на пода пликове сини,празни.Навеждам се ,боклук да не остане,
А в ръката ми 4 плика.Неистово изкрещявам повтарям:
”Милко,Милко.. Милко,Милко...ужасено, а той даже не е притеснен и признава”Стана случайна грешка. Аз съм взел за мен и за нея,тя- обратното.Да не  ме изложиш..Нито тук,нито на шефа ми да  доложиш.Да не ти събират после кокалите в ковчега”
Не  усещам кога Силва се е върнала и зад гърба ми на масичката храна подрежда.Половината шведска маса тук е пренесла изглежда?!Онемявам.Замълчавам.
В столовата пак гладна групата,на тия дето са се „успали”,но да съберат липсвашите пари на Хайди успяли. И ги предали
За днес до тука.Нека сега се забавляваме!




Тагове:   нощ,   ОпРаВиШ,   накриво,   натикала,


Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: zaw12929
Категория: Политика
Прочетен: 14255903
Постинги: 5609
Коментари: 13044
Гласове: 68327
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930