Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.01.2008 22:03 - МЪЖ ЖИВЕЕ КАТО КУЧЕ И ОЩЕ 8 ...ВИЦА
Автор: zaw12929 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1674 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 12.01.2008 22:05


1 Шампанско за наздравица
Шампанско се получава,когато мъжът пие вино,а тъщата съска.


2 Тъщата бяга и се крие
Малкият Петър пита баща си
-Защо баба бяга и се крие из двора?
-Бързо дай другия пълнител,докато не е залегнала.
Баба ти ми е тъща, сине !

3 Обмяна на опит
Завидял един мъж на друг,дето трета жена му умира.докато
той все за една и съща си е женен и го попитал:
-Как така ти умря и третата жена?
Как,как ?!- От удар ,като не ще да яде гъби.

4 Габровец и зъболекар
-Докторе,направи ми зъба!
-Той е станал само за вадене
-И колко ще ми струва?
Докторът му казва,а той подскача:
-40 лева?! За 5 минути?!
- Няма проблем,ако искаш ще
го вадя за 50 минути! И за по
Дълго ...много бавно...
„Не! По добре да дам още 40,
но нито секунда не мога по вече да чакам.


5 Номерът на тъщата
„Откакто започнаха мачовете мъжът ми не се сеща за мен. От стадиона - на дивана... гледал лигата.. . Ще се разведа мамо!”
„Сакън! Всички мъже са еднакви
На баща ти поднасям салата по сутиен, по бански...Слагам си
често и номер отзад- опитай!
 

6 Домашни говеда  

Семейство излизат в двора на хотела, там човек се дави и крещи отчаяно:

-Help! Help!

Мъжът се обръща към жена си и ехидно казва:

-Виждащ ли го това говедо,

докато всички са се учили да плуват.той учил английски?!

Жена му се усмихва. Поглежда с надменност давещият се,

внезапно се затичва и се развиква:

-Мъжо, спасявай, скачай, по бързо! Това е англичанчето-милионерчето, дето дойде да се жени за дъщеря ни! Сметките ни в хотела не e платиl! По бързо, дави се, бе Говедо!

 

  7 Кой ще го излекува?

Един мъж  бил много болен. Като чул, че жена му вика бърза помощ едва промълвил:

„Остави! Повикай ветеринаря!”

„Защо ветеринаря.?!”

„Защото работя като вол,женен съм за крава и живея,като куче”

 

 8 .Без пропуски

След плaстични операции на гърди,нос,уста,бедра,корем жена. готвена  да излиза от болницата казва: на лекаря

„Доволна съм.Но, трябва и очите ми да са уголемени”

„Веднага,! Сестра,дайте

сметката на госпожата!

9 Как се пише милион

Повтарям  за закъснелите курсисти: „Един милион се пише с шест нули, а половин милион се пише само с  три нули.-


image


Тагове:   куче,   мъж,   още,


Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: zaw12929
Категория: Политика
Прочетен: 14253848
Постинги: 5609
Коментари: 13044
Гласове: 68326
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930