Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.08.2008 18:26 - На заслепени от омраза казвам" Спрете за Ваше добро!
Автор: zaw12929 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1387 Коментари: 1 Гласове:
0

Последна промяна: 30.08.2008 18:30


  Животът не е само много пари, а  сбъднати мечти след преживяни трудности
Страхотно е сбъдването на мечта.  Бях на 9 години когато за първи път видях камион Два товарни камиона  имаше  стопанството "Ман" и "Боик"  На 14 вече мечтаех, да стана машинен инженер. Можех да управлявам трактор, комбайн, а инжеенера ме заплаши, че ако пак ме види да жъна, ще ме уволнят( бях само отчетник!) На 25 бях вече инженер, но не ме взеха в стопанството, където бях разпределена защото съм жена. Започнах като учителка в механотехникума с предмет "Конструкция на автомобила"  Година по късно дойдоха от стопанството и ми предложиха да заработя като инженер и работих  години. Карах си мотора с кош, за да обиколя селищата , от които се състоеше стопанството. Построихме рибарник, модерни ферми  училище бензиностанция, единственото ДЗС- днес село. Днес знам, че животът ми е бил сбъдната мечта. Защо напуснах- не преместиха ме на национален обект, строен в малкия наблизо град- решение на управляващите и нямаше безработни, а много работа.  После ме преместиха в най голямото предприятие на Северна България, Учех и патентно право, бях редовно на работа , в семейството.  Един много напрегнат живот.  Плащах , за упорството, да искам, да се работи честно, да се усвояват стоки за потребление, детски играчки. Едим път си позволих да кажа, че  на партиината организация мястото е в  квартала.  Което  стаана! Не ме уволниха, защото им трябвах като специалист със знанията си.  Вече и на колело не се качвам. Вече  пътувам в мислите си. Всяко нещо е с времето си    От дете чета ежедневно. Имам карта и в окръжната библиотека и  съм редовен читател и днес  . Всеки миг от живота ми за мен е невероятен, извоюван с борба за  достойно място. Уважавам усилията на всеки, да прави нещо за себе си, за държавата ни. Аз съм различна    Животът ме направи  такава. Не мога да срешна човек, без да го поздравя или да му помогна.  Живея на село , защото обичам простора, който дава  селското жилище. Напоследък тук много млади семейства  купуват имоти, ходят като нас на работа и живечт  в двор с къща, където имат плодни дървета, асми, лози,  зеленчуци и докато се грижат за тях  водят един здравословен живот.  Колко много запустели дворове има.  А селото се променя.
Имам всичко, което ми трябва-   За разлика от София, боклукут ни се събира в  индивидуални контейнери

 Негативизма пропит  днес  навсякъде, като пушек след пожар  е вреден за нормалния живот. Ще му давам отпор. За да  разбере всеки, че държавата си е държава. Животът на всеки е в негови ръце и въпреки всичко, ако го желае ще успее. Докторите доказват, че 90% от болестите са на психична основа. Затова  бъдете весели. правете нещо добро- мисъл и движение ще  ви носят добро настроение и дълголетие.

 



Тагове:   Казвам,   омраза,


Гласувай:
0



1. flyco - :)
31.08.2008 20:31
http://www.youtube.com/watch?v=lPixJheMdqI
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: zaw12929
Категория: Политика
Прочетен: 14243017
Постинги: 5609
Коментари: 13044
Гласове: 68318
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930