Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.09.2008 15:59 - На учените ли да вярвам или на вестникарите ?!
Автор: zaw12929 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1219 Коментари: 0 Гласове:
0



  "убитите и затрите от комунизма са милиони!
Черната статистика на червените сатрапи -
50 милиона избити от Мао Дзе Дун
40 милиона избити от Сталин
20 милиона избити от Ленин
милиони избити от Пол Пот

А колко са зачернените от комунистическите режими по целия свят?
Комунизма е човеконенавстна идеология! "
  - Проучванията на аглииски и западноевропеиски учени показват, че тези данни
съответстват на вестникарски публикации, а не на деиствителността
Аз вярвам на тези проучватели , защото са направени от нарочни, финансирани от ООН комисии. Нека спорим с тия данни, а не с литературните измислици. Засега Ви оставям сами да си ги прочетете. Подробен опис на източниците в книгата на БАН "НАСИЛИЕТО В МОДЕРНИТЕ ВРЕМЕНА" НО ВИЖДАМ, ЧЕ ЗАСЕГА ГОРДОСТТА И САМОУВЕРЕНОСТТА ПРЕЧАТ ДА ГИ ПРОЧЕТЕТЕ И ДА ПРЕСТАННННЕТЕ ДА ОБРУГАВАТЕ НАРОДА И ДЪРЖАВАТА СИ.
АЗ НАЙ МАЛКОТО СЪМ КОМУНИСТИЧЕСКИ ПРОПАГАНДИСТ. МОЕТО СЕМЕЙСТВО Е ПОСТРАДАЛО ОТ ОНОВА ВРЕМЕ НЕ С НЯКОЙ ПОСТИНГ- ТОГАВА НЯМАШЕ ТАКИВА ... А С ОТНЕМАНЕ НА ИМОТ, ПРАВА И ЖИВОТ НА БЛИЗКИТЕ МИ И ЗА ТОВА СИ ИМА ДОКУМЕНТИ
Не мога да бъда нито, като тези след 9 септември или тези след 10 сноември които се занимаваха с отмъщение и физическо унищожаване на противниците си. Да ги мразиш и непрекъснато да се вторачваш в тях е същото. Омразата ми е чужда, а на Вас не Ви прилича настървението с което ме убеждавате в нещо което сам не знаете. В съда приемат обвинения, само ако са подплатени с доказателства и аз за разлика от Вас ви соча такива



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: zaw12929
Категория: Политика
Прочетен: 14295517
Постинги: 5609
Коментари: 13044
Гласове: 68351
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930