Постинг
13.03 14:53 -
Люто чушле - Мимо Гарсия: Разпространителят на токсична позитивност
Автор: pantaleev
Категория: Лични дневници
Прочетен: 607 Коментари: 20 Гласове:
Последна промяна: 13.03 14:53
Прочетен: 607 Коментари: 20 Гласове:
18
Последна промяна: 13.03 14:53
Здравейте , скъпи читатели! Днес искам да обсъдим една тема, която ме дразни от известно време – токсичната позитивност на Мимо Гарсия. Като някой, който цени искреността и автентичността, намирам неговия постоянно оптимистичен и безкритичен подход за доста вбесяващ.
Г-н Гарсия непрекъснато насърчава идеята, че всичко е „перфектно“, независимо от обстоятелствата. Той твърди, че негативността е просто избор и че всеки проблем има решение, ако само погледнем нещата от правилната гледна точка. Въпреки че е вярно, че позитивността може да бъде полезна стратегия за справяне, има момент, в който тя престава да бъде полезна и се превръща в отказ да се изправим пред реалността.
Токсичната позитивност може да доведе до пренебрегване на сериозни проблеми и избягване на трудни емоции. Когато винаги избираме да гледаме от светлата страна, рискуваме да пренебрегнем истинските си чувства и нужди. Това може да доведе до чувство на изолация, неудовлетвореност и дори депресия в дългосрочен план.
Освен това, постоянният оптимизъм на г-н Гарсия понякога изглежда неискрен и манипулативен. Сякаш той се опитва да убеди себе си и другите, че всичко е наред, дори когато очевидно не е така. Това може да бъде доста разочароващо и обезсърчително за тези, които се борят и търсят истински съпричастен слушател.
В заключение, макар че е важно да останете позитивни и да поддържате надежда във времена на трудности, също толкова важно е да признаем нашите борби и да обработваме емоциите си по здравословен начин. Токсичната позитивност на Мимо Гарсия, макар и добре предназначена, може да причини повече вреда, отколкото полза, като насърчава избягването на проблемите и отричането на реалността.
Какво мислите за това? Смятате ли, че платформи като Blog.bg трябва да предприемат стъпки за ограничаване на разпространението на подобно токсично позитивно съдържание? Как можем да работим заедно, за да създадем по-балансирано и реалистично онлайн пространство за всички? Моля, споделете вашите мисли и идеи в коментарите по-долу!
Ваш добър и възпитан Пантич! :) :D
Следващ постинг
Предишен постинг
преди да си отиде от този свят, ще си помисли "за добро е"- и няма да сбърка!
цитирайТрите маймунки- Не знам, не чух, не видях!
Считани за средство за избягване на злото в будизма!
Но, като се замисли човек, заобикалящият го всъщност му дава възможност то да продължи пътя си и да бере плодове, да се развихря!
Например, срешнал си крадец, обрал те е , но ти се правиш, че няма нищо
Той добива кураж и отново те посещава Ставаш му абонат!
Това е зло, ти си абонат на злото То те обича, не го плашиш с нищо
Така е и с корупцията
Искат ти пари да спечелиш дело Имаш- даваш- печелиш!
И става закон- делото се купува, няма значение дали си прав?
Ето, такива извращения се получават, когато един вид си глух, сляп по отношение на злото?
Заобикаляш го, вместо да му строшиш главата !
Поне така мисля аз!
цитирайСчитани за средство за избягване на злото в будизма!
Но, като се замисли човек, заобикалящият го всъщност му дава възможност то да продължи пътя си и да бере плодове, да се развихря!
Например, срешнал си крадец, обрал те е , но ти се правиш, че няма нищо
Той добива кураж и отново те посещава Ставаш му абонат!
Това е зло, ти си абонат на злото То те обича, не го плашиш с нищо
Така е и с корупцията
Искат ти пари да спечелиш дело Имаш- даваш- печелиш!
И става закон- делото се купува, няма значение дали си прав?
Ето, такива извращения се получават, когато един вид си глух, сляп по отношение на злото?
Заобикаляш го, вместо да му строшиш главата !
Поне така мисля аз!
някои му вгорчаваме живота за кратко :).
На такива типове (типки:):):) колкото повече внимание им се обръща, толкова повече се надуват :). От Мимичето много кифли има уроци да вземат :):):).
цитирайНа такива типове (типки:):):) колкото повече внимание им се обръща, толкова повече се надуват :). От Мимичето много кифли има уроци да вземат :):):).
morskipesni написа:
преди да си отиде от този свят, ще си помисли "за добро е"- и няма да сбърка!
Е морски недей така. И аз не го понасям но нека е жив и да има тежък живот. Това му пожелай. Утре ще даде фира и примерно Вмир ще ни обвини всичките, че сме го убили. По умерено е моят съвет :)
Не забелязвам и игнорирам други персонажи тук. Но това същество проповядва неща които не понасям. Няма да му строша главата. Да съм го направил хиляди пъти. Ако съм искал без работа да е останал. Имам познати, но това не е моят стил. Боря се с него тук и се противопоставям на глупостите му. Ще пиша и по други теми но захапя ли някой не пускам. Стар биткаджия съм тук :))
цитирайdobrodan написа:
някои му вгорчаваме живота за кратко :).
На такива типове (типки:):):) колкото повече внимание им се обръща, толкова повече се надуват :). От Мимичето много кифли има уроци да вземат :):):).
На такива типове (типки:):):) колкото повече внимание им се обръща, толкова повече се надуват :). От Мимичето много кифли има уроци да вземат :):):).
Мимо направи немислимото. Обедини различни хора срещу себе си. С теб имаме различия по много въпроси. Дракали сме се и може би пак ще се дракаме по някой въпрос. Но Мимозетката ни направи бойни другари. :D
Той се прави, че е над нещата но фактът че отделя видеа за своите критици говори че получава неприятен гъзобрък. Да видим кога ще пусне документ от психиатър както обеща. :))
Пантич, мимето е забавен с фръцкането си. Особено ме разсмива как не казва какво работи и как се гъне като му припомним някои случки.
цитирайvacsine написа:
Пантич, мимето е забавен с фръцкането си. Особено ме разсмива как не казва какво работи и как се гъне като му припомним някои случки.
Виж последният му пост. Причиних си да изгледам цялото видео. Подсмърча за последният ми пост за интелекта. Лабилен е. Нямаше да се пречупи а?!? :)
vacsine написа:
Особено ме разсмива как не казва какво работи и как се гъне като му припомним някои случки.
В света на онлайн дискусиите терминът "трол" обикновено носи негативна конотация, отнасяща се до лица, които участват в дискусии с намерението да провокират, дразнят или разстройват другите. Въпреки това, когато става въпрос за Пантелей Панталеев, известен още като Пантич в общността на блог.бг, използването на този етикет е подвеждащо.
Първоначално може да изглежда, че Пантич отговаря на стереотипа на трола, тъй като неговите публикации често предизвикват установените норми и конвенционалното мислене. Неговите проницателни коментари и провокиращи мисли въпроси често водят до оживени дебати, които карат читателите да поставят под съмнение своите предположения и да разширят перспективите си. Това обаче не означава, че той се стреми да причини вреда или да обиди някого; вместо това целта му винаги е била да стимулира критичното мислене и да насърчи открития диалог. Друг фактор, който прави етикета „трол“ неподходящ за Пантич, е неговата дълбока ерудиция и интелектуална строгост. Освен това Пантич е бил активен участник в изграждането на платформата на блог.бг като убежище за критична мисъл и открит диалог. Заедно с покойният вече Рустам са едни от най добрите тандеми в този сайт.
И накрая, издръжливостта и решителността на Пантич в лицето на предизвикателствата подчертават факта, че той не е типичният трол. Въпреки многобройните трудности, пред които е изправен през годините, той остана верен на себе си и на ценностите, в които вярва. Тази непоколебимост служи като свидетелство за неговия характер и отдаденост на каузата, което допълнително затвърждава колко неуместно е да го наричаме трол.
В заключение, макар терминът "трол" често да има отрицателна конотация, използването му по отношение на Пантич е погрешно. Докато неговите публикации понякога предизвикват конвенционалното мислене и водят до оживени дебати, основната му цел винаги е била да стимулира критичното мислене и да насърчи открития диалог.
С уважение : Любомил
цитирайПървоначално може да изглежда, че Пантич отговаря на стереотипа на трола, тъй като неговите публикации често предизвикват установените норми и конвенционалното мислене. Неговите проницателни коментари и провокиращи мисли въпроси често водят до оживени дебати, които карат читателите да поставят под съмнение своите предположения и да разширят перспективите си. Това обаче не означава, че той се стреми да причини вреда или да обиди някого; вместо това целта му винаги е била да стимулира критичното мислене и да насърчи открития диалог. Друг фактор, който прави етикета „трол“ неподходящ за Пантич, е неговата дълбока ерудиция и интелектуална строгост. Освен това Пантич е бил активен участник в изграждането на платформата на блог.бг като убежище за критична мисъл и открит диалог. Заедно с покойният вече Рустам са едни от най добрите тандеми в този сайт.
И накрая, издръжливостта и решителността на Пантич в лицето на предизвикателствата подчертават факта, че той не е типичният трол. Въпреки многобройните трудности, пред които е изправен през годините, той остана верен на себе си и на ценностите, в които вярва. Тази непоколебимост служи като свидетелство за неговия характер и отдаденост на каузата, което допълнително затвърждава колко неуместно е да го наричаме трол.
В заключение, макар терминът "трол" често да има отрицателна конотация, използването му по отношение на Пантич е погрешно. Докато неговите публикации понякога предизвикват конвенционалното мислене и водят до оживени дебати, основната му цел винаги е била да стимулира критичното мислене и да насърчи открития диалог.
С уважение : Любомил
Е стига стига. Ще зачервя бузки :)))
Когато ме съдят за враг на демокрацията и евроатлантическите ценности ще те извикам да прочетеш тази защитна реч.
Иначе съм тролче. Но по големи тролове от мен са само Бале Балев и Дани Петев. Понеже и двамата към днешна дата ги няма тук все пак аз съм номер 1 :D ;)
цитирайКогато ме съдят за враг на демокрацията и евроатлантическите ценности ще те извикам да прочетеш тази защитна реч.
Иначе съм тролче. Но по големи тролове от мен са само Бале Балев и Дани Петев. Понеже и двамата към днешна дата ги няма тук все пак аз съм номер 1 :D ;)
Предвид факта, че следя едва от три месеца публикациите в блог.бг, не претендирам за задълбочен и пространствен сравнителен анализ на случващото се тук и влиянието му върху читателите. Изразявам личното си мнение, макар и различно от всички коментари по-нагоре. И ако ще мерим "токсичност", кое е по-токсично - позитивизмът и безкритичността или негативизмът и критичността към всичко?
цитирайbellarosa01 написа:
Предвид факта, че следя едва от три месеца публикациите в блог.бг, не претендирам за задълбочен и пространствен сравнителен анализ на случващото се тук и влиянието му върху читателите. Изразявам личното си мнение, макар и различно от всички коментари по-нагоре. И ако ще мерим "токсичност", кое е по-токсично - позитивизмът и безкритичността или негативизмът и критичността към всичко?
Не съм съгласен с Вас. Ако четете последните постинги на Мимо Гарсия е възможно да си направите грешни изводи. Той редува своята позитивност с видеа с кисела физиономия. Така че в момента го играе уж негативен. Имате право на мнение, но по притеснително би било ако намирате Мимо Гарсия и поведението му за нормално като цяло. В един и същи ден Мимо може да направи неадекватно весело видео в което се смее и видеа с тъжна физиономия. Момчето има сериозни дефицити.
Замислете защо толкова много различни хора с различни възгледи по много въпроси не го одобряват.
Критичността към всичко?!? Не знам кого и какво визирате или говорите общи приказки но критичността е полезна най вече в тази платформа :)
pantaleev написа:
Не съм съгласен с Вас. Ако четете последните постинги на Мимо Гарсия е възможно да си направите грешни изводи. Той редува своята позитивност с видеа с кисела физиономия. Така че в момента го играе уж негативен. Имате право на мнение, но по притеснително би било ако намирате Мимо Гарсия и поведението му за нормално като цяло. В един и същи ден Мимо може да направи неадекватно весело видео в което се смее и видеа с тъжна физиономия. Момчето има сериозни дефицити.
Замислете защо толкова много различни хора с различни възгледи по много въпроси не го одобряват.
Критичността към всичко?!? Не знам кого и какво визирате или говорите общи приказки но критичността е полезна най вече в тази платформа :)
bellarosa01 написа:
Предвид факта, че следя едва от три месеца публикациите в блог.бг, не претендирам за задълбочен и пространствен сравнителен анализ на случващото се тук и влиянието му върху читателите. Изразявам личното си мнение, макар и различно от всички коментари по-нагоре. И ако ще мерим "токсичност", кое е по-токсично - позитивизмът и безкритичността или негативизмът и критичността към всичко?
Не съм съгласен с Вас. Ако четете последните постинги на Мимо Гарсия е възможно да си направите грешни изводи. Той редува своята позитивност с видеа с кисела физиономия. Така че в момента го играе уж негативен. Имате право на мнение, но по притеснително би било ако намирате Мимо Гарсия и поведението му за нормално като цяло. В един и същи ден Мимо може да направи неадекватно весело видео в което се смее и видеа с тъжна физиономия. Момчето има сериозни дефицити.
Замислете защо толкова много различни хора с различни възгледи по много въпроси не го одобряват.
Критичността към всичко?!? Не знам кого и какво визирате или говорите общи приказки но критичността е полезна най вече в тази платформа :)
Признавам, че не съм чела и гледала много от Мимо
Гарсия. Сега прочетох, че от години следите изявите му и не ги одобрявате. Но нещата, на които аз съм попадала не са предизвиквали у мен раздразнение. За критичността - нищо конкретно. Общи наблюдения. Но не са и празни приказки, за да се намирам "в джаза". :) Критичността е хубаво нещо, тя е двигател на положителни промени. Приветствам градивната критика.
А, още нещо за Мимо. Сетих се за негово видео, което изгледах с интерес и ме впечатли приятно. Ставаше дума за Джипси Роуз Бланчард и беше едно от първите неща, които гледах в блог.бг. Може би това е оставило приятно първо впечатление у мен от Мимо и затова ми се прииска да напиша нещо добро за него. .
Хубав ден, Pantaleev.:)
Да от 2021 година съм един от основните опоненти на въпросният блогър. Оставам на Вас да си формирате мнение в блоговата карта и за играчите тук.
Хубав ден Bellarosa01. :)
цитирайХубав ден Bellarosa01. :)
Тоя не съм го чел и явно защото съм го усетил, че е прост като задник.
Ентусиазираният буржоазен [us]американски оптимизъм ми е познат.
цитирайЕнтусиазираният буржоазен [us]американски оптимизъм ми е познат.
kvg55 написа:
Тоя не съм го чел и явно защото съм го усетил, че е прост като задник.
Ентусиазираният буржоазен [us]американски оптимизъм ми е познат.
Ентусиазираният буржоазен [us]американски оптимизъм ми е познат.
Много правилно си усетил! Прави се на много отворен и че разбира от всичко. Много неприятно лекенце е Мимо Гарсия. Но на мен ми доставя удоволствие да го шамаросвам тук зад врата. Това заслужава :)
През 2021 година ни напусна моят добър приятел Свилен - Рустам. Малко преди да почине и той беше видял истинската същност на Мимо. Споделям този негов коментар от поста ми от 2021 -"Люто чушле -Всезнайкото Мимо". Това е едно от моите първи чушлета посветени на тази персона :
13. rustam - Преди Нова година
25.01.2021 17:42
се бях отбил да питам блогера Мимо и използвах обръщението "Митко", на което същият ми отговори, че съм се объркал или припознал. Грях е да се срамуваш от името, което са ти дали родителите, при положение, че в него няма нищо позорящо или ненормално. Има творчески псевдоними, но до там. Не знам в българската история поет или писател да си е сменял официално името.Иначе, относно "творческите" изблици на г-н Груев ще кажа: абсолютно в зоната на сивото, посредствено и слабо като талант момче, което ще запълни списъка на бездарниците, завършили Факултета по журналистика.
цитирай13. rustam - Преди Нова година
25.01.2021 17:42
се бях отбил да питам блогера Мимо и използвах обръщението "Митко", на което същият ми отговори, че съм се объркал или припознал. Грях е да се срамуваш от името, което са ти дали родителите, при положение, че в него няма нищо позорящо или ненормално. Има творчески псевдоними, но до там. Не знам в българската история поет или писател да си е сменял официално името.Иначе, относно "творческите" изблици на г-н Груев ще кажа: абсолютно в зоната на сивото, посредствено и слабо като талант момче, което ще запълни списъка на бездарниците, завършили Факултета по журналистика.
19.
mimogarcia -
Мимо не е токсично позитивен, но сбирщината негови хулители са си откровени зли
26.03 12:31
26.03 12:31
Засрамете се!
Събрали се да плюят по мен, защото давам позитивен и слънчев облик на Блог пространството.
Завистта и злобата разболява, уважаеми...
цитирайСъбрали се да плюят по мен, защото давам позитивен и слънчев облик на Блог пространството.
Завистта и злобата разболява, уважаеми...
mimogarcia написа:
Засрамете се!
Събрали се да плюят по мен, защото давам позитивен и слънчев облик на Блог пространството.
Завистта и злобата разболява, уважаеми...
Събрали се да плюят по мен, защото давам позитивен и слънчев облик на Блог пространството.
Завистта и злобата разболява, уважаеми...
Мимо защо говориш за себе си в трето лице?
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене
За този блог
Гласове: 27741
Блогрол