Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.04.2021 17:15 - Портите към Рая ни
Автор: lexparsy Категория: Поезия   
Прочетен: 949 Коментари: 0 Гласове:
19

Последна промяна: 02.05.2021 11:31

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Затвори високи твои порти,
и направи достъпни само ниски,
за поклонно влезли по призвание.  

Там не ще злят мерзките кохорти, 
а споделни припознато близки, 
а знали Мирното познание.
---
Бог Ад, Рай са огледално светски,
синхронично споделени с близки, 
и дарни всеки с Себеспособие!

Порта не са знанията хорски, 
а доброВъзмереност към всички
причастни с Боже приподобие.   

Отворните ни ключове са прости, 
високо скрити, но и Възкресно близки,
цветно ни, и с пролетно ухание... 

-----
   Такива ми ги дудне тъмносинята Светка, а аз не знам какво общо имаме със синхроничните ни размисли... 
   Само се разхождам в добре поддържаната парковата София, и си търся да разпозная многото, но уж прикриващи се в своя визия за пролетната красота душевно оцелели хора. Разпознаваме се, като се взирме естествено в нещо красиво и се търсим за споделяне... И се познаваме...., И с всеки жест на минувачите, които си спомнят сънища за общо споделяне... И не се съмняват даже че са си добри познати! Следват си очите и си казват Добър Ден, все едно са се познавали винаги! А ако се заговорим, споделят неща толкова лични съкровени, които не са могли със сродните, с панелни близките, камо ли с телевизора си... :-))) 
... Ами защото сме Тук..., да се учим, а после ще си седнем в нашия Рай на маса, и ще се разказваме... , как сме се творили вЗаедно,  оставили за Възкресение Любовта си, даже след  самооблеченя "Армагедон" на антиРазума..., чиято агресивност е просто безпомощна срещу "безсмъртни" :-)))))

---
   Само да се оплача че светлосинята се изказа, че нищо не съм бил разбрал от сестричката и, и ми коригира стихчето...
   Ама още ще се оплача, че ми спряха тока, но тя ми светка докато се пиша, повече от смартфона даже... :-))) 



Гласувай:
21



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: lexparsy
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1363933
Постинги: 484
Коментари: 4222
Гласове: 7375