Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.08.2021 19:19 - ПОЕТИЧНА ГРЕШКА
Автор: jupel Категория: Поезия   
Прочетен: 966 Коментари: 2 Гласове:
5


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg


image

"ПОЕТИЧНА ГРЕШКА "  - АВТОР АНИТА  ХРИСТОВА ТРИФОНОВА 

Посветено на повечето съвременни поетеси.

Присъстващите в блога се изключват... ха, ха:))

https://www.youtube.com/watch?v=torq_ssaDL8

https://www.youtube.com/watch?v=Z9LjWbgXKw8

sekirata Poetichna greshka









Гласувай:
7



1. jupel - https://www.youtube.com/watch?v=CWkf1iozQTw
04.08.2021 20:09
Хайде стойте си в хралупите!

Последни 20 регистрирани посетителя

17:36 - rosiela
17:34 - rosiela
15:07 - zzz65


ИЗНУДВАНЕ И РЕКЕТ!при условие,че тук няма нито един човек с един профил



Приятели, които и да ми останахте!



Вижте как се пише и манипулира в този сайт!







До blog-



Re: Re: Пак ли ми скрихте профила на sekirata



тогава ми спрете жупел



от него спирам да пускам



няма да имате посещения но щом така искате



защо точно секирата?



Изпратено: 18:30 От: jupel



Изтрий



Re: Пак ли ми скрихте профила на sekirata



Пускате едни и същи неща от два профила едновременно и едни и същи неща излизат на първа страница.



Изпратено: 18:24 От: blogbg











И после какво получих на личната си поща при опит да си променя паролата-







Здравейте,







По ваше желание бе променена паролата на вашия акаунт в blog



Ако потвърдите промяната, паролата за акаунт sekirata ще стане: Срещу мен да има град, щом пътят ми е честно прав, на енергия богат е просто моя нрав корав. Ломя подмолните игри със факти и без суета, увличам хората добри да скокнат на повърхността. Обиди, глупости, сръдня громя и следвам своя път, на Юпитер съм дъщеря, а тя влияе и отвъд. Вървя напред със своя стил на много борбена жена и никой по не ми е мил от справедливата страна. Каквато кауза да е, аз мога да я устоя, жена - тайфун, жена - небе, жена стихия, не звезда! 31 август 2021г., Симеоново, вилата, място за вдъхновение Росица КОПУКОВА111







За да потвърдите промяната, моля посетете следната страница:







https://blog/change.php?code=xnjcdo4iwnysqp3lrlia







Госпожо Симеоновска самица,



Ще Ви отговоря на тази драсканица,



макар че се съмнявам вие да сте сторили това,



Не Ви е умна толкова глава!





Не се хвали със дяволски постъпки,

защото това не е сила!

Подмолната си ти с интриги ,връзки,

пускаш лъжи, плетеж сценарии дръзки

на мене българката чиста.

Озарена съм от Бог , лъчиста!

Нямаш общо с Юпитер,

а със Сатаната!

Сама си тури ти печата!

Зодия риби си била,

но не, таранка си,

ще се спреш в оливия-вир

щом те изпържат най-подир!

А тез които ми завиждат

очите им няма да виждат,

защото правят грях към мен

с магии клетви всеки ден!



И така не мога даже да влизам в другия си профил –sekirata.blog от днес, блог по-големия разбира се той и пречи на госпожата както и сайтовете в които пуснаха доклади срещу мен, че да ме спрат.



Няма да върнете Боко нито ДПС !







Ясно е че не сте българи Вие които сте се заели да ме спрете отвсякъде в нета, не мислите ли че няма просто да го отмина това, ако се стигне дотам?!







Моля да ми се върне със всичките функции и опции sekirata.blog, в jupel ще спра изобщо да пускам постове,



не заради изнудването, а по други причини.



Ако и това не желаете да сторите защото ,защо Вие си знаете,



Ще продължавам да си пускам в двата профила постове и да ги повтарям. Ако избщо ме спрете ще покажете колко сте слаби вие тайфата , а Копукова е не силна както пише, а образ на Дявола.



Турците тук и циганите за мене НЕ СТЕ ХОРА!











жжжжжжжжжжжжжжжжжж

Приятели, които и да ми останахте!

Вижте как се пише и манипулира в този сайт!



До blog-

Re: Re: Пак ли ми скрихте профила на sekirata

тогава ми спрете жупел

от него спирам да пускам

няма да имате посещения но щом така искате

защо точно секирата?

Изпратено: 18:30 От: jupel

Изтрий

Re: Пак ли ми скрихте профила на sekirata

Пускате едни и същи неща от два профила едновременно и едни и същи неща излизат на първа страница.

Изпратено: 18:24 От: blogbg





И после какво получих на личната си поща при опит да си променя паролата-



Здравейте,



По ваше желание бе променена паролата на вашия акаунт в blog

Ако потвърдите промяната, паролата за акаунт sekirata ще стане: Срещу мен да има град, щом пътят ми е честно прав, на енергия богат е просто моя нрав корав. Ломя подмолните игри със факти и без суета, увличам хората добри да скокнат на повърхността. Обиди, глупости, сръдня громя и следвам своя път, на Юпитер съм дъщеря, а тя влияе и отвъд. Вървя напред със своя стил на много борбена жена и никой по не ми е мил от справедливата страна. Каквато кауза да е, аз мога да я устоя, жена - тайфун, жена - небе, жена стихия, не звезда! 31 август 2021г., Симеоново, вилата, място за вдъхновение Росица КОПУКОВА111



За да потвърдите промяната, моля посетете следната страница:



https://blog/change.php?code=xnjcdo4iwnysqp3lrlia



Госпожо Симеоновска самица,

Ще Ви отговоря на тази драсканица,

Макар че се съмнявам вие да сторили това,

не Ви е умна толкова главата!





И така не мога даже да влизам в другия си профил –sekirata.blog от днес, блог по-големия разбира се той и пречи на госпожата както и сайтовете в които пуснаха доклади срещу мен, че да ме спрат.

Няма да върнете Боко нито ДПС !



Ясно е че не сте българи Вие които сте се заели да ме спрете отвсякъде в нета, не мислите ли че няма просто да го отмина това, ако се стигне дотам?!



Моля да ми се върне със всичките функции и опции sekirata.blog, в jupel ще спра изобщо да пускам постове,

не заради изнудването, а по други причини.

Ако и това не желаете да сторите защото ,защо Вие си знаете,

Ще продължавам да си пускам в двата профила постове и да ги повтарям. Ако избщо ме спрете ще покажете колко сте слаби вие тайфата , а Копукова е не силна както пише, а образ на Дявола.

Турците тук и циганите за мене НЕ СТЕ ХОРА!

цитирай
2. jupel - !!!
04.08.2021 20:12
Защо ли се реже умишлено пак профила ми SEKIRATA ,ПОСЕЩЕНИЯТА МУ,

че да ме принудите да спра JUPEL

Много сте умнички тук тайфата , но няма да стане ВАШАТА , АНАДЪМУ?!

Двата ми профила са от 2004 след това с пауза 3 години и пак, зайци!

В единият пусках само разкази ,но ги окрадохте и спрях само с разказите, а
стиховете ми си личат от километри моите.Крадете...



Ха, ха...."гузен негонен бяга"

19:29 - rosiela
19:23 - patriciq1111
13:32 - starside
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: jupel
Категория: Изкуство
Прочетен: 2462920
Постинги: 2849
Коментари: 1224
Гласове: 14438
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930