Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.02.2008 08:03 - Дадох съгласието си да „умра” доброволно,
Автор: zaw12929 Категория: Политика   
Прочетен: 1412 Коментари: 2 Гласове:
0

Последна промяна: 20.02.2008 09:23


Не всички милионi са спечелени с далавери
Не всички дългове са резултат от лоша стратегия. Напротив, но не за "длъжника"!!
Има кредитни милионери,заради които фалираха банки Има а те останаха не потърсени, не заставени да се издължат
Затова пък се преследват фалшиви-„набедени” милионери

Най-популярният набеден „милионер” у нас е безработният ром Живко Калинов Баров от ромския кв. Изток в Ихтиман. По документи дължи на данъчните служби в София 18 млн. лв. данъци. Местното бюро по труда не му разрешава да работи, нито да получава социални помощи. Всички житейски пътища на този “богаташ” са отрязани. Милионите му са фиктивни, само на документи. Живко дори не знаел за тях. Както и за шестте фирми, които някой записал на негово име.

Част от Едно интервю на Свобода Янакиева

- Живко, как върви следствието по твоя абсурден случай?

- Вече са образувани две дела за моите „дългове” от Столична следствена служба, където като длъжник ме призовават за свидетел. Ще отговарям за над 18 милиона лева с начислени лихви, които са източвани от „моите” шест фирми, на които съм бил президент. Три от тях са регистрирани в Котел, другите са в София. Преди да ги прехвърлят на мен, някакви фалшиви предприемачи са продавали и препродавали тези фирми по няколко пъти. Аз вече имам безплатен адвокат от Българския хелзинкски комитет в лицето на Свилен Овчаров. В тези дела ме третират като пострадал по наказателно дело от общ характер.

За съжаление, данъчните, полицията, съдът и прокуратурата не си вършат работата в тази трагикомедия, защото как може цели три години да не бъдат открити виновниците, истинските собственици на фирмите, които са източили ДДС и са ги прехвърлили на мене? Постоянно ме привикват като свидетел по делата. Дори . бях задържан незаконно за повече от 74 часа с белезници в Дирекцията на полицията на Лъвов мост, а след това ме препратиха като арестант в Националната следствена служба. В следствието ми взеха отпечатъци от пръстите, направиха ми снимки в профил и анфас, взеха ми слюнка за ДНК анализ. Като че ли съм престъпник! Полицаи дори ме заплашиха, че

ще ме вкарат в мазето да бръсна умрели хора.

След 4 дни в ареста най-после успя да ме измъкне моят адвокат Свилен Овчаров.

В разговора се намеси и д-р Мирослав Лазаров:

- Всички отговорни институции знаят кой е вкарал Живко Баров в тази трагедия, но нарочно си затварят очите. Ние сме сигурни, че в случая става дума за корупция и големи пари. Дори мощната атака на медиите не успя да помогне да се разкрият виновниците. Затова адвокатът на Баров сега подготвя документи, които да бъдат изпратени в Страсбург.

- Живко, какви ще бъдат исканията ти от съда в Страсбург?

- Ще съдя българската държава за 1 милион евро. И ако бъда оправдан, освен текущите разноски България ще ми изплати като тъжител този милион за нанесените ми морални, физически и психични вреди. Защото моят случай е типичен за нарушаване на човешките права на един български гражданин. В моята жалба до Международния съд по правата на човека в Страсбург се казва: „До момента съм жертва на манипулациите на организираната престъпност с участието на държавната администрация, според която аз дължа на данъчните власти огромната сума от 9 милиона евро. Ако спечеля делото, наистина ще се превърна в милионер.

А дотогава, докато чакам справедливото решение от Страсбург, аз и моето семейство живеем в страх.

- Ти наистина „умря” на хартия неотдавна, както показа предаването „Здравей, България” по Нова телевизия. Какво се случи тогава?

 - Дадох  съгласието си да „умра” доброволно,

защото такива длъжници като мене имат интерес да изчезнат заедно със задълженията си. Фалшив смъртен акт ... по нататък
За още прочетете в
http://peceliotinternetwednaga.net/bp0001-evro-milioner




Тагове:   дадох,


Гласувай:
0



1. zari - Все си мислех, че нищо не може да ме очуди...
02.02.2008 09:02
...можело!
цитирай
2. zaw12929 - Музей на Баи Ганю във Виена ...Оппа а а !
04.02.2008 04:43
Няма нужда да ходим чак до там!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: zaw12929
Категория: Политика
Прочетен: 14272992
Постинги: 5609
Коментари: 13044
Гласове: 68330
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930