Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.12.2008 21:22 - Забавен диалог с националис и АНТИ ...
Автор: zaw12929 Категория: Политика   
Прочетен: 672 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 18.12.2008 11:48


открих, откопирах за Вас :  Кой как се радва - с  99 причини- защо няма да отида в чужбима,  а половинката  ( на семеини начала го разубеждава   Мили родни котенца! )

image

  99 защо ми харесва да живея у нас. Не съм Аз Има адрес на оригинала          сложих картинки    1    Защото много ми харесва да живея в кочина. / Кочината е лично пространство, като черупка на охлюв
2. Защото обичам да дишам мръсен въздух.  /   Точно в чужбина е по най мръсен
3. Обожавам да пия хлорирана вода от ръждясали тръби.  / В чужбина, водата е от още по ръждясали тръби, а пият напитки
4. Държа да умра от рак на четиридесет години.   Не се меси в божите работи
5. Страшно си падам да плащам външния дълг, дето не съм го направил аз.  Избери си държава с по голям дълг, нашият свършва.
6. Приятно ми е да работя по един месец за 117 лева.   Според работата и заплатата Не се презорвай!!
7. Обичм да не ми плащат социалните осигуровки.  Тук нещо е объркано
8. Много ме радват сметките от по 150 лева за парно. Отвори крановете, да се заливаш от радост
9. Кефя се когато сметката на телефона ми е по-голиама от заплатата ми.  Ако намалиш приказките и заплатата ще нарасне
10. Умирам си от кеф цяла година да събирм пари за GSM втора употреба от Германия – почти като нов . И у нас има нови, за 5 лева разговори по 3 минути дневно. Поносими за дохода Ви
11. ....и после да ме е страх да говоря по него, защото за 2 минути разговор трябва да работя два дена.  Има нещо гнило в сметките ви?!
12. Държа съседите ми да са .  те искат ли ви за съсед?!
13. Искам всяка седмица да се караме кои се е разпломбирал радиатора и защо някои си не е платил 0,60 лева за чистачката.  Ваш проблем Хъс не ви липсва с 99 глупави въпроса
14. Страшно си падам да ме унижават новобогаташи.  Късметлия Продължавай!
15. Панелните гарсониери ме кефът.
 Панелките дадоха домове на половин милион българи възможност да се пръкнат недоволници, лато Вас, не можещи и гвоздеи да забият
16. Дупките по пътищата са супер.  Не са достатъчно далбоки
17. Обичам съседът ми да си цепи дървата в хола си.  Пусни го и в твоя хол, още по кеф!
18. Обичам като изляза на терасата и да виждам как тъпите ми съседи си изхвърлят манджата и боклука през джама си.  Жалко, заставай     където падат, да ги      ловиш  за   нещо полезно   19. Обичам депутатите, дето съм ги избирал, да гласуват тъпи закони.  Ходят ли мързелите на избори?
20. Луд съм от щастие когато после същите депутати ми обясняват, че законът който са приели е виновен за еди-какво си.
 Дайте   пример.   Грешно разбирал, че сте върхове  съдия.
21. Държа да се осигурявам здравно и след това, като се разболея, никой да не ми обръща внимание.
Не сиединствен, които мисли, че докторите са му слуги.
22. Искам с парите за здравни осигуровки да се купуват нови Мерцедеси    правят го . не се чудят какви блогове да пишат, главите им пушат от работа, за която и хабер си нямате, някому да кажете “Благодаря!”

23. Искам депутатите дето аз сам ги избрал всяка година да си купуват нови коли. . Спомняте ли си да сте ходили на избори и с тая негативна визоя да сте избрали някого
24. Кефят ме данъци от по над четиридесет процента.  Какво ви засяга , нали тези ппари са за бюджетни разходи, за които нямате грижа
25. Обичм да плащам такса смет колкото две пенсии на баба ми и после пак да ходя из боклука.
 Като такива като вас го хвърлят където им падне, така ще е
26. Луд съм от щастие когато се забавя с 0,14 минути да си платя тока и ме резнат веднага.
Браво
27. После след като си го платя да чакам три дена да ми го пуснат.
Като Вас закъснелите са десетки хиляди. Вие преценявате как да си правит сепуко.
28. А наи-готиното е, че тъпите цигани не си го плащат по дест години.
 Какво Ви пречи да се преместите при тх. Те не са като   нас. Няма да Ви нарекат тъпа
9. Радвам се когато мургав контролюр в градския транспорт ми дава билетче шеста употреба
Купете си  карта?
30. Щастлив съм да гледам тъпи циганки да не се плащат билетчетата защото са братчеди с
 контрольора от шесто коляно.  Виж ном 29. Расизмът Ви е отегчителен
31. Хубаво ми е да събирам пари за кола от десет години…
. Продължавай. Щом не искаш лизинг или дпутат ска. При този актив, колко партии обиколихте
32. …после да ми я откраднат на втория ден.
 Спокойно жено! От мутри коли не крадат
33. Искам инфлацията да ми изяде спестяванията.
 От сенчестата икономика са,не от 117 лева
34. Обичам да дружа със тъпи, грозни и миризливи цигани наскоро забогатели от съмнителен бизнес.
Краставите магарета през девет баира се подушват
35. Още по-хубаво ми е, когато ми откраднат колата. Кеф! Ще си купите веднага нова.
36. Най-хубаво ми е когато после корумпирани ченгета ми се обаждат да искат “награда” за нея за да ми я върнат.  Нали сте от един дол дренки?
37. Харесват ми подкупните ченгета – те са гот!
 Гледай ном 36!
38. Харесват ми подкупните митничари – браво !
 Вие прикрит новобогаташ с митничар
39. Харесва ми, че абсолютно всички, дето не трябва, са подкупни.
Мутрите така се оправят!
40. Чувствам се щастлив, когато мутрите изнасилят гаджето ми.
 Подложете и себе си
41. Чувствам се щастлив, когато мутрите изнасилят и мен.
 Нали сте мутри, какво ви пука
42. Весело ми е, когато БМВ-та газят хора и се отървават с глоба за превишена скорост.
 А Вие съвсем без глоба прегазвате и оливате с помия държавата, Гадост!
43. Обичам попфолк.
Сега и тях ли почвате или идват да пеят у Вас?
44. Искам да си купувам дрехи втора употреба – на килограм.
Защо не, със 117 лева ? Според Иванчо и кафето!
45. Искам да имам хладилник втора употреба.
Не е този начина да го имаш Иди и си го купи!
46. Искам и пералня втора употреба.
Виж ном 45!
47. Искам и климатик втира употреба.
Вече разбра
48. Падам си да ми обират апартамента по два пъти в годината ...
Ще се постараят
49. ...кефя се и когато се върнат да ми изядат и сланината в хладилника.
Сложи и нещо по здравословно, Ще останем без крадци!
50. Хубаво ми е сутрин да виждам некролози на шест годишни деца изнасилени от гнусни педофили.
Прекалявате!
51. Хубаво ми е когато на следващата сутрин разбера, че гнусните педофили са ги освободили срещу гаранция от 500 лева.
Либберал сте.
52. Хубаво ми е сутрин да виждам некролози на петнадесетгодишни деца, умрели от дрога.
И Садист
53. Хубаво ми е сутрин да виждам некролози на шестнадесетгодишни деца, застреляни от полицаи.Виж 52 и като чета написаното се убеждавам, че е искрено.
54. Хубаво ми е сутрин да виждам некролози на двадесет годишни младежи които са се самоубили в “родната казарма” защото някои се е гаврил с тях.
Жалко, няма вече казарма55. Хубаво ми е сутрин да виждам некролози на на старци които са се самоубили за да не живеят в мизерия  Добре се забавлявате!
56. Обичам да гледам старци да си късат рецептите пред поликлиниките, защото немогат да си купят лекарствата.
 Стоите пред аптеките ? Как да си изработите нормални доходи?!
57. Приятно ми е да ме хапят бездомните помияри, които живеят в градинката до нас.
 А нали Вие ги изоставихте
58. След това ми е хубаво, когато в болницата ми кажат, че се е свършила противобясната ваксина...Мислех, не е случайна тази злоба., бяс тече от устата!
59. ...и най-накря ми предложат такава за десет лева от личният им запас.
Да бяхте я взели
60. Харесва ми да ме ръгат в трамваите.
Стойте там 24 часа.
61. Харесва ми да ме настъпват и да ми кашлят в лицето в тролеите 
както в ном 60
62. Обичам да ме лъжат на пазара.
Това им е бизнеса. Сам отгледаи и го дай без пари!
63. Обичам да ме лъжат навсякъде.
Не личи! Вие лъжете без почивен ден!
64. Харесва ми че в България думата “Педераст” звучи гордо.
Гордей се, щом има защо!
65. Приятно ми е, че от чешмата в кухнята текат лайна след като не съм имал вода от четири дена защото живея на 13 етаж.
По добре пии! Докато тече.
66. Обичам да гледам тъпа телевизия.
  Защо губиш време с тъпи “причини”?
67. Много си падам по предавания с дълбоко социално значение като “Разбиване” и “Първична сила”
   Подходящи са за всичко казано до тук
68. Обичам да гледам тъпи сериали по четири пъти на ден.
Има и по големи възможности
69. Обичам да слушам тъпо радио.
Хубаво, ама слушаи и работи нещо
70. Обичам страшно тъпите театрални постановки.
За Вас няма нищо свястно
71. Обичам тъпите вестници.
Сигурно са втора употреба от преди 1989.
72. Много обичам да ми спират кабелната телевизия в момента, когато има хубав филм.
Не си в ред за нищо Щом не плащаш в срок
73. Падам си да пия метилов алкохол в бутилка от уиски. Не си опитал. Щом
си жив!
74. Весело ми е да гледам как баба ми живее с петдесет лева пенсия.
Такава пенсия няма. Баба Ви се принуждава да ви лъже, да не и искате пари, вместо Вие да и помогнете.
75. Става ми гот като видя, че баба ми си продава покъщнината да може да си плати водата.
Прекален светец и богу не е драг!
76. Доставя ми удоволствие да гледам как контрольорите в градския транспорт бият хора.
Ако не посочите конкретен пример с трите имена и двама свидетели на 1 набит, за набеждаване заслужавате сериозна осъдителна присъда, Но... психично болнит ги освобождават.
77. Доставя ми удоволствие и мен да ме бият.
Вижте ном.76
78. Радват ме бездомните деца по улицата ...
Не се ли нарадвахте до тук?
79. ...и те са щастливи когато намерят малко пари да си купят лепило.
Стига!
80. Харесвам по цял ден да седя пред телевизора и да няма едно сфястно заведение където да ида да пия едно кафе.
Според Иванчо и кафето и сФястното кафене
81. Обичм кафето да ми е втора цеТка с бъркалка втора употреба.
Защо да го цеДят с ЦеТката ?
82. Още повече ме радват бездомните деца, когато са гладни.
 Големи чудеса!
83. Обичам да виждам пудели с прически за по сто лева.
Много евтения!
84. Става ми хубаво, когато си купувам лекарства с изтекъл срок на годност.
 Като не знаеш да четеш. Така става
85. Весело ми е, когато освобождават убийци от затвора, за да си правят пломби по зъбите.
Имате усет за доброто
86. Кеф ми е когато лекарят ми ми каже, че дължа 50 лева за един обикновен преглед и консултация.
Няма безплатен обяд. Консултации без нужда се плащат, За тези тук също
87. Радвам се, когато срещна случайно на улицата бивши финансови фараони.
В чужбина де!
88. Радвам се, когато на пешеходната пътека някой шофьор се опита да ме сгази.
Ходиш като овца
89. Кефя се когато по тротоарите няма място от паркирани коли
 И те са хора!
90. Обичам да си купувам фалшиви шампоани, от които да ме избиват обриви.
И на психиката ви навредили
91. Харесва ми, когато някой се закачи на моя телефон и говори половин час с Гвинея Бисау.
Ако е час- двоен кеФФФФ
92. Приятно ми е, когато някой психопат спечели избори.
Така  и вие така имате шанс!
93. Много ми е гот, когато родителите ми живеят на заеми.
Защото си лихвар!
94. Радвам се като някакъв изрусен, детствен педераст ме срещне на улицата и ми каже:”Скъпи, обичам те!”.
Педераст, при передуга отива!
95. Радвам се, когато разни тъпаци с костюми за по хиляда лева, наскоро купили по един мезонет на трите си любовници, с извъннормено тегло от прекомерно ядене на езици от пъдпъдъци, прекарващи уикендите на островите Тонга, возещи се в служебни коли, струващи колкото половин поликлиника, децата на които ходят с по шест бодигардове, жените на които се занимават с това да си купуват гащи от Париж всеки втори петък на месеца, да се опитват да ме убедят, че нещата някога ще се оправят. Стига мутренски мечти  и хвалби
96. Харесва ми самозвани професори, въртящи по 10 фирми, да пишат двойки, защото по време на лекциите сме ходили на работа.
Вие учите ли или работите не знаете
97. Защото умирам комплексари да ме третират като роб/иня.
Нима някой Ви надминава?!
98. Защото няма по-голяма наслада да уча в бунище.
А защо нищо не научи, че и първите 7 години липсват?
99. Защото много обичам екстремния спорт - "разходка по родните ни улици"
  Защоото си абсолютен слепец, екстремист .   Обичам  тинята       Грешка, това е чиста вода. Ще изцапаш животните

image

 

 



Тагове:   диалог,   националис,


Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: zaw12929
Категория: Политика
Прочетен: 14260324
Постинги: 5609
Коментари: 13044
Гласове: 68330
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930