Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.01.2009 07:09 - "Индиго", точна извадка за демократичното ни поведение.
Автор: zaw12929 Категория: Политика   
Прочетен: 778 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 11.01.2009 07:10


"...планината повече ми прилича на поредица голи хълмове, отколкото на планина подобна на Пирин, Рила или Витоша, но за овцевъдство става. И то какво овцевъдство!? ... разказва ми туристка, сега на свой ред аз ще кажа, за да се знае и помни
 1, Такива са били нашите планини 1878 г. Предвидливи учители поели инициативата, започва залесяване. Фиданки- от западни разсадници, но подготвени така, че само 1-2% се хваащат, Тогава се създава Държавното Горско стопанство( уникално, няма друго такова) , което има разсадници и всяка есен и пролет се залесяват нови и нови плоши- милиони декари гори, които днес красят България. Докато не настана демокрацията и започнаха палежите, "опазването на природата"- за нас, когато ние дойдем на власт

2. За пасищата от ЕС дават милиони, за да се почистят, култивират Има достатъчно площи. Те потъват в найлонови торби. Туристи изхвърлят сезалови чували  с боклуци, защото ги мързи да отидат до кофите . Боклуци навсякъде. От една найлонова торбичка умира крава или... животно, за което си положил толкова грижи, а идиоти безгрижно, безотговорно ... Има пасища, няма животни. Гледачите са на пенсионна възраст и скоро ще внасяме и мляко...

Защо преди 1889 години интелигенцията на България се захвана за работа... а след освобождението 1989 няма никакви идеи достойни за великото дело на учители, деца, население... Днес Европа не ни праща изсъхнали фиданки, а пари и не ми излизайте с номера, че са откраднати, щом са спрени!   Спрени...значи ги има... имаше, и как ще ги вземем като се блъскаме, като децата пред "Индиго-- блъскане, никой не дава път на другия. Тази картина ме смазва и мен, защото е най точната извадка за демократичното ни поведение..... Сега е Ваш ред, да напсувате управниците.  Не се блъскайте, място има!



Тагове:   поведение,


Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: zaw12929
Категория: Политика
Прочетен: 14289661
Постинги: 5609
Коментари: 13044
Гласове: 68346
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930