Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.02.2009 20:12 - Сън или истина- цветя вместо ...страшно
Автор: zaw12929 Категория: Политика   
Прочетен: 4788 Коментари: 3 Гласове:
0

Последна промяна: 20.02.2009 21:22

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Страшно или kak можех да фотографирам сънища?!Ето какво стана.
Както обикновено и днес се прибирам с колата от училището, където преподавам музика . Докато отварям вратата виждам картина   ми казва :
   “Внимателно, в колата има дете!” Чудя се , в моята кола ли е детето. .. картина ново предупреждение:   Отново  картина  :”Не паркирай! Глоба – удар с лопата по стъклото”  На сън никой ли не говори ?!
Казано ясно, точно и заплашително. Този “паркинг” е местото, където си паркирам всеки ден, за което имам разрешително срещу солидната такса от 50 евро на седмица. Да... в съшност, днес е понеделник, не е платена таксата за настоящата... че и за няколко седмизи назад. По вече от година...Ужас. Какво да правя?! Питам на глас .В отговор пред мен застава същество, което надявам се Вие ще познаете какво. Няма надпис. Не е на табела . Идва  право към мен О, ужас!

 

image

Има  Мести ги пъргаво, като жаба подгънатите си крака. Това ме разсмива. Устата ми отворена за усмивка замръзва. Около мен притъмнява  Слънцето закрито от черни бързодвижещи се облаци . и паяжини  или хвърчила  Сънища


image3


Загубвам представа за време пространство и страх. Мисля и казвам на глас “Каквото ще става, да става” Тъмнината изчезна. Колата, селището, домът ми също и пак е светъл слънчев ден. Около мен   каменни руини


image


“Къде съм? По дяволите!” и ругатнята ми предизвиква нов ефект. Ето че пак съм на нашия паркинг , а колата ми е заменена с тази ...
image


сложена на моето паркомясто   ваза.Стената     на блока прясно измазана. Вчера не ... Викам повтарям :”Не, не може да бъде!”  Тук цветя, вместо сняг, но не заслужава да ми вземат колата. Колата ми. Помощ!!!...
Събуждам се. Не ме е събудила алармата. Заради претеснителния сън. А най притеснителното е, че имам неплатена глоба. Отивам да  платя . Децата, сигурно не скучаят, че неочаквано имат свободен час по музика     Един чуден сън, ме принуди, … или още сънувам  Ако си разказваме с  фотографии, ако си предлагаме музика...
  най  причтни са стиховете, но това  само  с божидар го можат!
 




Гласувай:
0



1. анонимен - Поздрави за поста !
20.02.2009 21:04
Няма страшно ,когато в живота има много музика ,цветя и желание да ги споделяш с другите !
Една сърдечна истинска усмивка от мен и севера !:,)
цитирай
2. tili - strahotno
21.02.2009 03:53
И доста реалистично. На мен така веднъж ми пукнаха гумите. Никой не ми остави такива хубави цветяяя...
цитирай
3. mamas - Интересно предложение!
21.02.2009 11:26
Къде ли не съм чела разказани сънища, но за пръв път - по този начин.
Поздравления!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: zaw12929
Категория: Политика
Прочетен: 14206554
Постинги: 5609
Коментари: 13044
Гласове: 68272
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031