2. radostinalassa
3. zahariada
4. mt46
5. varg1
6. leonleonovpom2
7. wonder
8. sparotok
9. kvg55
10. planinitenabulgaria
11. rosiela
12. bven
13. apollon
14. getmans1
2. katan
3. wonder
4. leonleonovpom2
5. mt46
6. dobrota
7. bojil
8. ambroziia
9. vidima
10. milena6
2. geraltofrivia
3. radostinalassa
4. lamb
5. hadjito
6. simonata
7. metaloobrabotka
8. djani
9. iw69
10. rosiela
Първото хубав постинг в още по хубав сайт ето : March 11th, 2009 Творческо слабоумие (?)
Когато бях дете, нямаше толкова много шарени неща по улиците и „по телевизора”, нямаше „Шоуто на Слави” и скечове, изиграни от актьори, а имаше смешки, които се разпространяваха почти нелегално на аудио касети. Спомням си една смешка за Краставицата, която съдържа 99% вода: разказваше се за един ученик, който обръщаше всеки въпрос в училище на преразказ за краставицата, която съдържа 99% вода.
Весело.Преди известно време разбрах, че мозъкът пък съдържал 85% вода. Виж ти, много интересно, рекох си и се загледах. Запознаването очи в очи с този „факт” обаче ме накара да си задам един въпрос:
Колко процента вода съдържа мозъкът на човека, решил, че тази реклама не е малоумна и обидна?!
Не, че се заяждам, но защо не снимаха мъж!?Обикновено подминавам такива шаренийки с пренебрежение, но липсата на фантазия у родните рекламисти започва да добива застрашителни размери. (Да, знам, че вината не е (само) у тях. Знам, че работят за пари, за да си хранят семействата. Знам, че това е работа като всяка друга и клиентът диктува условията… Ето, видяхте ли – всичко си знам J )
Другото, което се запитах е: Към кого е насочена тази реклама? Към жените? Ако е към тях, аз, като жена, намирам тази реклама за пълен провал. (не, в случая ефекта на лошата реклама не върши работа).
Към децата? Едва ли. Те, най-много да съчинят някой виц от рода на:„Защо очите на блондинките са сини? – Защото главите им са пълни с вода!”
Остава да е насочена към мъжете? Честно казано, ако бях мъж, вероятно щях да си задам въпроса: Кой е решил, че ще стоя жаден, ако на рекламата няма жена? (една подсказка за рекламистите: мъжете НЕ виждат рекламите. Колегите ми минават покрай нея всеки ден и я видяха чак когато се спрях, за да я снимам).
Posted by LeeAnn in Реалността, Смях до сълзи This entry was posted on Wednesday, March 11th, 2009 at 21:43 and is filed under Реалността, Смях до сълзи. You can follow any responses to this entry through the comments RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site. 7 Responses to “Творческо слабоумие (?)”Рекламата е предизвикала смях до сълзи, не успява да каже важното послание Тя е насочена към възрастните, да осигурят достатъчно и добра вода за пиене
и още нещо важно!
Второ Наскоро прочетох стряскаща информация, причината за превръщане децата в СЛАБОУМНИ , поради затруднения на мозъка: липса на вода, Жадуващите деца израстват глупави. Нямат възможности, защото мозъкът им остава недоразвит. С ужас си спомних, за бабите, които не дават вода на внуците, защото вече са пили прекалено много. Още, че децата в училище са затворени с часове и не винаги могат да пият, ако са жадни
Много искам да разберете, РОДИТЕЛИ, че пиенето на вода е особено важно и жадуването е вредно и опасно. ПРЕДИ ИМАШЕ ПО ГРАДИНКИ ЧЕШМИ, ЗАТВОРИХА ГИ, НА ТЪРГОВЦИТЕ ДА СЕ ДАДЕ ПРОСТОР
ЗА ТВОРЧЕДКОТО СЛАБОУМИЕ ПРИЧИНАТА Е ЖАЖДАТА НА ПОДРАСТВАЩИТЕ, ЗА ОСТАРЯВАНЕТО - СЪЩО
© Андрей Мелник атакува Бразилия за укра...
Аз немам президент!
2. мит
3. wordpress
4. портал
5. Европа, България Русе
6. Начало струнен транспорт
7. Електродвигатели Дуюнова
8. НАРОДНО ИНВЕСТИРАНЕ
9. Elektromera
10. Mesenver
11. НЕДЕЛИН
12. Sky Way
13. ТВ програма
14. СТЕВИЯ