Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.03.2009 22:30 - ВЪПРОС “Коя блогърка от твоя блогрол би изчу..."
Автор: zaw12929 Категория: Политика   
Прочетен: 1309 Коментари: 2 Гласове:
1

Последна промяна: 17.02.2010 11:59


  Оправяй се сам ето къде: 
The Man On The Silver Mountain
 

Sex, Blogs, and Rock’n"Roll

 


  image   Играта “Коя блогърка от твоя блогрол би изчукал?” стигна и до мен. В същото време, по повод на тази игра, попаднах и на “Първия закон на блогърските игри“, който гласи, че всяка подобна инициатива започвала със следното извинително-обяснително встъпление:

По принцип не си падам по такива неща, но
блаблабла блабла

което в превод означавало:

Абе да се застраховам, че не съм тъпак, не се водя по акъла на масите и по принцип съм над тия неща, ама… сега ме сърбят ръчичките…

Аз пък ще отговоря, че много си падам по такива неща и имам поне три причини за това:  
  • Първо, обичам да попълвам лексикони. Това идва още от детството ми, когато другите деца си правеха едни големи лексикони и си ги даваха едни на други да ги попълват. Друг е въпроса, че само мен ме пропускаха, защото за тях съм бил напълно безинтересна личност. Явно имам неизживяно детство.
  • Второ, много обичам да разказвам за себе си. Просто не познавам по-интересен и по-любим човек от самия мен. Каква душевност! Какъв характер! И всеки ден откривам нови и нови неподозирани черти на своята невроятно богата личност.
  • Трето, подобни игри, ако се проведат правилно, носят полезни линкове на сайта. Това е тема, която има съвсем практическо (SEO) значение и вероятно ще я развия по-подробно в друг пост.
  С други думи, ужасно много обичам да участвам в такива игри.   Само че тази ще я пропусна.   И ще обясня защо.  
  • Първо, тази игра е много сексистка. Прави се само между мъже и се говори за жени, които би искал да изчукаш. Звучи сякаш си купуваш кон от пазара и го оглеждаш дали е достатъчно здрав и силен. Не че защитавам позициите на феминистките, но наистина такава игра не ни прави чест, а се бараме интелигентни хора.
  • Второ, жените, които чета в блогрола си са малко, но пък за сметка на това пишат хубаво. И това е причината, поради която се намират там. Аз ги харесвам защото са оригинални блогъри, а не защото имат дълги крака или големи цици. Между другото, голяма част от тях нямат снимки, така че нямам никаква представа за външния им вид, камо ли да се възбуждам от него.
  • Трето, отношенията ми с тях се основават на уважението. Ценя това, което пишат и което мислят, и ги харесвам като личности. Много бих се радвал да бъдем и приятели, а това за мен е много по-ценно от едно изчукване. Дори и само хипотетично.
  • Четвърто, аз съм щастливо женен мъж, а те също са или омъжени, или си имат постоянен партньор, така че защо трябва да си усложняваме живота, ненужно провокирайки ревността на невинни хора и създавайки излишни сътресения в тези хармонични връзки?
 

С две думи - обичам жените и ги уважавам и ценя като хора. Блогърките не правят изключение. Не съм феминист, а по-скоро искам да бъда джентълмен. За съжаление, ме нарекоха “чичара”. Няма угодия! image

  Надявам се, че създателите на играта и по-специално Bla, от когото получих топката, няма да се разсърдят, че не я продължавам. Може да съм чичара, но и аз си имам принципи!   Това е.
   Намери , напиши там коментар!



Гласувай:
1


Вълнообразно


1. анонимен - хаххаха
17.02.2010 11:56
Тази на стълба ми идва малко височка, ама да питам: Продават ли стълби за такива случаи? хахаха
цитирай
2. zaw12929 - Всичко и се плаща...
24.02.2010 06:14
Всичко и се плаща...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: zaw12929
Категория: Политика
Прочетен: 14242895
Постинги: 5609
Коментари: 13044
Гласове: 68318
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930