Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.07.2009 19:17 - Не е тема на деня и все пак:
Автор: zaw12929 Категория: Политика   
Прочетен: 1169 Коментари: 0 Гласове:
0



София – по-чиста и по-малко прашна !?
image
Източник: News.SofiaDnes.com 15:00 / 27.07.2009
История за това как боклукът отива на море........................
Градът е София, мястото е ъгъла на улица „Шишман” и улица „Ген. Гурко", а денят е неделя точно в  21:30. Субектът съм аз....... Не, това не е сюжетът на най-новия филм, посветен на поредния супер герой. Това е обичайният ми маршрут, когато се прибирам от центъра към печално, но последно време по-малко известен, Студентски град. Малко изморен и в същото време невероятно доволен от вълнуващия уикенд сред природата, ловейки риба, крача си бавно по неравния и вечно задръстен от коли тротоар пред Националната филмотека и внезапно, сякаш с голяма сила ме удариха в лицето. Бях изключително шокиран, когато с огромна учуда останових, че кофите, които стоят на ъгъла на улица „ Шишман „ и „ Ген.Гурко „ са празни. Наистина не вярвах на очите си и реших да се уверя, защото бях убеден, че халюцинирам и съм се пренесъл в мечтите си, да видя София един ден, като истинска европейска столица. Спрях една усмихната млада дама и недоумяващо я попитах: „Извинявайте  госпожице, че Ви oбезпокоих, но  бихте ли ми казали дали има боклук в тази кофа, защото мисля, че не мога да виждам добре ”. Тя ме погледна със също толкова шокиран поглед, но все пак се смили над мен, надвеси се над кофата, а после хвърли поглед и на другата до нея, и ми каза: „ Ами господине, в едната има някакви две самотни торбички, а в другата няма нищо.”  Тази млада дама ме съсипа тотално. Казвам й: „ Не може да бъде, тук това място винаги ми е приличало на сметището в Суходол, язовир от боклук, където боклука си блика ли, блика.....Бях наистина потресен, идеше ми да скандирам: „ Искаме си боклука!”. Ама как може такова безобразие да ни отмъкнат боклука, с който толкова много години сме свикнали. Наистина доста откачена и много необичайна случка, особено по софийските улици, които всички ние сме свикнали да гледаме зарити в боклук, а кофите винаги са ми приличали на вулкани, които бълват не лава....., а боклук. Минавам през това кръстовище поне по 10 пъти в седмицата, а понякога и повече. Преди няколко месеца, минавайки от там, щях да си кажа: „ Ех да можеше боклука да се яде, нямаше да има нито продоволствена криза, нито щеше да има гладуващи в Африка и Азия. Просто щяхме да си живеем царски,  правим боклук пък после си го изяждаме. А сега, когато минах от там си казах: „ Браво! Станало е чудо, хората са мутирали и са започнали да се прехранват с боклук.”  Това е невероятно и революционно и като гледам боклука си е вкусотия, не са го пожалили и са го излапали целия.” Невероятно! Шокиращо! Предусещам утрешните заглавия в медийте: „ Внимание! Боклука се яде.” И така аз се оказах в много сложна ситуация, бях изморен и исках да се прибера, но пък любопитството ми напираше в мен. Исках да разбера къде е изчезнал боклука или по-точно кои го е накарал да изчезне. Заех се да обиколя почти целия център, но боклука го нямаше. „ Ама как така - помислих си аз - не може боклука просто да изчезне, какво е София ако не е зарита с остатъци от храна и всевъзможни опаковки.”  А какво ще правят горките дечица!? Сега няма да има с какво да си играят на площадката пред  блока. Наистина сериозно се притесних. Сериозно сме я загазили, кризата не ни пропусна и боклука взе и той си замина, както всички направиха. „ Баш Софиянци" се прибраха кой от къде и боклука тръгна на море. А мистериозното му изчезване всъщност може би предвещава бъдещето. Представям си една утрешна реклама: „Обади се на номер 88888. Само сега гадаене на български боклук, боба вече не върши работа!”. В страната на „чудесата" или по-точно в страната, където всичко е възможно, може да се очаква всичко от „ Баш Управляващите", че даже и да си свършат работата и да изчегъртат петното на боклука от тротоара на София. Дано боклука е добър предвестник и дано за в бъдеще покаже как изчезват мистериозно неща като корупцията, бюрократщината и така нататък, които се ширят в българската администрация на длъж и на шир без граници. Браво на заслужилите и дано много хора се поучат от това.

Успех на новото правителство. В мен е останала все още някаква частица надежда, че „Бойко може” и всичко ще се оправи.




Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: zaw12929
Категория: Политика
Прочетен: 14243623
Постинги: 5609
Коментари: 13044
Гласове: 68321
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930