Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.10.2009 23:30 - Доган- най страшният опонент на Бойко
Автор: zaw12929 Категория: Политика   
Прочетен: 1266 Коментари: 2 Гласове:
1

Последна промяна: 18.10.2009 23:54


   Това заяви лично премиера в предаването "На четири очи"
    Не спомена Станишев, защото в момента се провеждаше избор за нов лидер на БСП и вярваше, че...  но,  този път работата се оказа изтървана
    Атаката не успя.  а това щеше да е началото на едно мъчително оцеляване. Защото Сергей Станишев е не само най доброто на БСП, а  и перспективен български политик от европейски тип. Какъвто е и Доган. До края на  мандата на ГЕРБ ситуацията ще се промени в полза на истинската днес опозиция и това са БСП и ДПС
  Остава да разберем, че сме по свободни от всякога и тези 500 години Цяла Европа е била под "ТУРСКО УПРАВЛЕНИЕ" И ТУРЦИЯ ЩЕ ВЛЕЗЕ В ЕВРОПА, Казват: "Заради Илия ( Доган, дето не дава рамо на Костов да спечели властта) , костовистите намразяват Свети Илия ( Турция) а преди това искаха всички страни на балканите да изучаваме един и същи учебник по история (Което си е за приветствие) но, Пак заради Доган кривнаха от добрата идея
Основателни са страховете на Министър председателя и действията му да си варди втория мандат с омаломощаване на опонентите. Само че, категорията им е различна.



Тагове:   най,   опонент,


Гласувай:
1



1. kabuli - Та от какво разбрахте, че вие сте по-грамотен от мен?
19.10.2009 21:17
Интересен ми е факта, че всеки анонимен се прави на по-грамотен от отсрещния, с когото нито се познават, пък и едва ли някога ще се запознаят. Много ме радва тази анонимна българска интелигентност, която допреди 20-тина години беше на ІІІ място в света. Не отричам разума, интелигентността и знанието на стотиците знайни и незнайни знаещи и можещи, но те си имат имена.
А когато работите за 500 лева, който след Нова година могат да станат със сто по-малко; когато най-малкото не може да купите лекарства за болната си жена и десетки други житейски "дреболии", който от 20 години ни висят по вратовете, тогава "умнико" мой много ми се иска да видя лачената ти усмивка. Не те знам как живееш и въобще не ме интересува, но аз не правя обръщение в единствено лице и никога през живота си не съм го правил. И дай Бог да не си бил гладен никога, защото със сигурно не знаеш, че гладът мирише на смърт. Сле това идва отчаянието, което разгражда човешката същност до основи. Та за човещината ми е думата.
И бъди сигурен - не си по-интелигентен от мен, щом първо говориш за образование. Ще ти напомня още един факт от действителността на родното българско образование. Може би преди две години във висшето железничарско училище "Тодор Каблешков" бяха изгорени 6000 фалшиви дипломи за висше образование.
цитирай
2. kabuli - Значи ти!....
21.10.2009 21:50
Значи ти, отворко с отворко, угояван до сега на ясла, искаш с мен да се занимае КЗД? Ти, който казваш, че " до края на мандата на ГЕРБ ситуацията ще се промени в полза на истинската днес опозиция и това са БСП и ДПС". Е, правилно съм предположил, че си по-слабо грамотен и въобще слабо интелигентен от мен. А да се увериш в това, напиши ми името в "гугъла" и виж.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: zaw12929
Категория: Политика
Прочетен: 14299125
Постинги: 5609
Коментари: 13044
Гласове: 68354
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930