Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.11.2009 04:57 - За всички без задръжки, ако и да са министри
Автор: zaw12929 Категория: Политика   
Прочетен: 726 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 02.11.2009 19:47


   Всеки от нас е една уникална вселена, населена от  нашите възприятия  желания и тревоги, които определят  как    и колко да живеем       Никой не може да надникне в мислите на друг. 
      Един човек си  помислил веднъж,  колко хубаво  ще е ако  живее  под  дърво изпълняващо желанията му веднага.  Без  никаква задръжка, То ставало .  ЗАЩОТО СТАНАЛ МИНИСТЪР.  Но, и
мал само едно желание  " Много съм гладен,
  ГЛАДЕН ПОЛИТИК ЯДЕ... ОПОНЕНТИ И НЕ СЕ НАХРАНВА  ... докато има опоненти,  Лежейки в сянката на въображаемото си  дървото  НА ВЛАСТ  започнал да се удивява:
- Какво става всъщност? Аз ги ям, но не мога да преглътна  наследството, което са ми оставили?  Ще ме повалят, ще ми пречат!  Дървото ,  изпълнявао всичките му  желания. Пречките тутакси се появили една след друга. Както си ги представял  Ужасни,  непреодолими  точно като ПРЕЖДЕ УПРАВЛЯВАЩИТЕ !  Разтреперил и  се развикал с всички сили :  - Сега   ще ги унищожа, както обещах на ... И защо да го правя?!  Нали вече ме избраха и  от ЕС ме похвалиха... ха ха ха ... Продължавал да стой по дървото, изпълняващо прищевките му . Мечтаел да построи нови и нови затвори. Постановил нови и все по големи глоби  данъци, замразил всякакви плащания.
   Забравил да управлява държавата. 
      Умният винаги ще излезе от положение, което мъдрият няма никога да допусне
Не е достатъчно само да си министър, дори и министър председател, да преяждаш... от власт
   Даже и да си най силен и най умен, да говориш, като професор по риторика не е добре, ако не постъпваш МЪДРО. А ТО ИЗИСКВА  ВЕДНЪЖ МЕРИ, ОТРЕЖИ. ПРИЯТЕЛИТЕ И ПОДДЪРЖНИЦИТЕ СИ НА ВРАГОВЕ НЕ ПРАВИ!  народа обедини от омраза го спаси
 

 

 специален поздрав   ЗА ХОРАТА С УМНИ И ПРИЛОЖИМИ ИДЕИ. МАЛКО ПРИКАЗКИ- ПО ВЕЧЕ РАБОТА ГОСПОДА СЛУГИ НА НАРОДА, ЗАЩО СТЕ СЕ ПРЕВЪРНАЛИ В МЪРМОРКОВЦИ И... НАКРАЯ САМИ СИ ПИШЕТЕ ОЦЕНКИТЕ. 
. НЕКА ГОВОРЯТ, ЧУЙТЕ ГИ: 



Успешна и прекрасна седмица! Успех и късмет!




Тагове:   министри,


Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: zaw12929
Категория: Политика
Прочетен: 14254704
Постинги: 5609
Коментари: 13044
Гласове: 68327
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930