Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.11.2009 08:00 - ЛИПСИ НА ДЕМОКРАТИЧНИЯ РАСТЕЖ
Автор: zaw12929 Категория: Политика   
Прочетен: 746 Коментари: 1 Гласове:
0

Последна промяна: 04.11.2009 08:04


      Вчера защитаваш комунизма от църквата, днес обвиняваш тогавъшния глава на църквата, че бил комунистическо мекере! Който днес заклеймява Максим е невеж, за гоненията преди 89г. срещу набожните?! Ако ходиш на църква, няма да следваш в институт, ако си го завършил- отиваш на най ниско платената работа в наи непрестъпно място. Соца посади атеизма, позовавайки се на науката. Постанови, че който ходи на Църква е не просто невеж, а враГ Но, тази наука е недоучена. Нали това е сбора от знания за природата, които човечеството е открило. А в тези, които сега открива и ще продължи да го прави се намира и знанието за Бог.  Може ли да не се нарече защитник на комунизма, бивш Премиер Костов, учил години студентите на комунистическа икономика, докато вечер спи с комунистически секретар и днес …прилага лустрация и клейми”комунистическия” синод, който и тогава и сега се води само от каноните на църквата. Хора, обичащи само себе си, няма как да разберат Бог! Неговата същност е обич, а твоята, да не нараняваш другите, защото си негово дете. Ние сме единствената държава от ЕС, която”преуспява” вече 20 години без благословията на бог. Успяхме по време на демокрацията да поставим друг синод, да започнем унищожаване. Един път в храма дошъл непознат и казал:
- Искам да намеря пътят към Бог. Помогнете ми!?
Тогава го попитали:
- Кажи първо, обичал ли си някого?
Непознатият отвърнал:
- Не се интересувам от светските дела, любовта и прочие. Аз искам да намеря Бога!
- Много моля, помисли още веднъж, обичал ли си ти през живота си жена, дете или пък когото и да е било?
- Аз вече казах, че не съм обикновен мирянин. Аз съм човек желаещ да познае Бога. Всичко останало не ме интересува. Никого не обичам.
     Очите на питащият се напълнили с дълбока тъга и той отговорил: - Тогава е невъзможно да ти помогна. Отначало ти следва да познаеш, как действително – истински да обичаш някого. Това и ще бъде първата ти стъпка към Бога. Ти ме питаш как да стигнеш на последното стъпало, а сам не си стъпил още на първото.     Отиди и заобичай някого!     Щом на запад си уважават църквата, демокрация, без религия не може! У нас църквата е „враг” на демокрацията, защото учи „Не кради”. Което на корупцията на държавата ще навреди. Наше знаме тези 20 години е бандитизма. Как да се обиждаме, нараняваме, да лъжем- дават ни пример от екрана най вече, но не само в петък! Господи, прости на невежите крадци и лъжци!    



Гласувай:
0



1. haralanov - А какво мислиш за...
04.11.2009 10:16
Пловдивският митрополит дядо Николай..?
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: zaw12929
Категория: Политика
Прочетен: 14289093
Постинги: 5609
Коментари: 13044
Гласове: 68346
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930