Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.11.2009 12:51 - СЪБАРЯНЕ НА ИНТЕРНЕТ-БЕРЛИНСКИТЕ СТЕНИ И ЖЕЛЕЗНИ ЗАВЕСИ
Автор: zaw12929 Категория: Политика   
Прочетен: 409 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 08.11.2009 12:58


 ДЕМОКРАЦИЯТА МОЖЕ ВСИЧКО. ДА ИЗКАЖЕ МНЕНИЕ, НЕДОВОЛСТВО, БЕЗ САНКЦИИ И.... БЕЗ  НЕЩО ДА ПРОМНИ ИЛИ...

Тъй като наскоро гледах един филм, който дълбоко ме накара да се замисля, сметнах че всеки който иска да гледа с хората в очите, трябва да не се срамува от постъпките си.От тази и само от тази гледна точка, смятам да се поизлея, какъв трябва да е блогъра - преди всвичко естествен.Блога ако не е създаден с друга цел, е реалното отражение на нас самите.На нашите мисли които по демократичен начин имаме правото да излагаме, да споделяме и да дискутираме с всички проявили интерес към тях От тази гледна точка, едно блог общество представлява нещо като среда в която се движим, в която общуваме и сред която тече някакво ако не развитие, то поне наше усилие.От тази гледна точка не мога да понасям блог.бг Без да се пъна че съм нещо много умно или велико, или че съм допринесъл за някакво развитие на това общество, категорично отказвам да правя трафик, и да споделям мозъчните си напъни с определени хора.Както и да генерирам мисловен продукт, от чиято посещаемост печели блог.бг.
Конкретната причина не е една - много са.Но да си караме по ред
Отвратителната организация на самия блог.В телнет клиент има повече опции и ДОС-а е по-функционален.Няма елементарни опции - нито елементарен свястен темплейт.Всичките варианти са грозни, което обаче не е болка - важно е обществото и хората все пак.Образованието на България се е родило в килиини училища.От къде накъде ще искаме за блоговете повече. Няма елементарни възможностти.Това неща като постинг с парола - достъпен за определени хора е ново, тайнствено, загадъчно и мистериозно.Да не говорим за възможността двама души да ползват един блог с различни пароли итн.
Липсата на най-елементарна свястна статистика.Това с последните 20 е колкото смешно толкова и трагично.Един папагал помни няколко стотин думи-блог.бг е явно на ниво зелена еуглена. Махленско-клюкарската система за отчитане посещенията на блога ти.Дава прекрасна възможност да се развихриш в определени насоки.Няколко парчета не са пропуснали шанса си. Класациите.Нито е конкурс за красота нито съсзтезание за таланти.Обаче се надъхваме на колко повече интерес сме привлекли.Днес.бг ако имат интерес от посещаемост - аз нямам.Имам интерес да пиша качествено, и евентуално да имам кръжец от хора около себе си с които ми е интересна комуникацията, на които са интересни драсканиците ми.Тяхното признание е моята класация.
Да не говорим за различните грешки за които просто не ми се произнася
.Опитите ми да изтрия лична информация за мен се провалиха с гръм и трясък.Явно въведена вече тя може да бъде само променяна.Не и изтривана.Не знам дали друг се е сблъсквал с този проблем.
В този момент се опитвам да разбия този постинг на параграфи.Уви - винаги излиза като един-единствен параграф.Ебати блога. Но над всичко това, свети избрани.Както би се изразил с трепет един наш съблогър (за щастие вече не мой), като малко концлагерче пред Аушвиц. Това са избрани.Избрани.
Екипа на днес.бг избира избрани за да не направи писан от тях софтуер грешния избор.Гледайки софтуера съм сигурен че тази възможност я има. Не мога да проумея от къде на къде, някакъв си за мене никакъв или никаква(смърт на сексизма), че оценяват всичко което аз казвам, мисля пиша или плюя, давайки тон за песен и посока на течението на реката.Видях много добра информация, която не избрани ами  нищо не видя.Защото на н.величество не му хареса.Категорично отказвам да бъда избиран като блондинчеста принцеса на красотата или тъпотията.Няма да чакам никой да ме избира.Камо ли екипа на днес.бг
Да не говорим че в избрани попадат точно определени блогове, с което приликата на блог.бг с няколко други български интернет среди просто ме довършва.Преди време по същия начин наритах и unibg.Не че я заболя мрежата - аз се почувствах по-добре.Като родолюбец исках да подкрепя нещо българско, и пренебрегнах чуждите по-добри платформи.Сега виждам че съм сбъркал.Организацията е махленска, насочена към клюкарщина и сплетни, без никакво развитие, с толеранс към отявлени изродщини, с открит двоен стандарт. 
За проста сверка си направих блог в блог.ком.мк.Еееемиииии (почес почес) може да не могат да си пазят сървъра, но като функционалност са на нивото на което блог.бг могат само да сънуват да бъдат.Щом макетата имат по-добра услуга от днес.бг, то крайно време е да пратим екипа им там да се пообразова.
Но това са белите кахъри на блог.бг.Като всяко заведение из мрежата, то се формира не от масите и столовете а от посетителите.И аз като един от тях, опознал горе-доле средата категорично отказвам; Да бъда в едно общество с отявлен психопат , отявлен нацист , отявлен педофил, една купчина разлигавени идиотки към които нямам абсолютно нищо против (това което пишат си е важно за тях все пак) освен че се ползват с протекция от екипа и 2 пъти дневно ни осведомяват от "подбрани" какъв цвят са сутрешните им лайна и какво велико мнение им е текнало от това събитие.Далеч съм от мисълта да им завиждам.Аз самия съм бил повече пъти избиран от колкото съм искал.
Липсата на елементарна цензура.Наскоро мой постинг бе пуснат в избрани с какви ли не мръсни фразички.Този постинг не съм и искал да го видя там.В един цивилизован сайт, думи като мръсни путки и ще ви еба майката никога не биха се появили в "препоръчано от екипа". До безумие ме дразни т.нар десен екип.Като започнеш от хобита който в понеделник плюе корумпираните комунисти и мафията, русия путин и не знам какво си още, а във вторник си признава че видиш ли - той бутал на пироговските лекари защото не смятал че здравето му струва еди какви си пари - недостъпни за много хора.Няма как да убедиш един толкова голям пич че няма смисъл да си развява мислите след като подкрепя каквато и да форма на корупция - видяла му се справедлива или не.Общо взето в неговата партия, като не са заети да подкрепят протести срещу правителството, са заети да призовават същото правителство да си подаде оставката или поне да извърши ритуално самоубийство.Той не прави никакво изключение.Как да не гласувам за тях.След изборите си знаех че "избрани" ще се задръсти с техните вопли - така и стана.Те да са избрани ;-).
Спокойно мога да продължа с колегата псевдо-демократ и иво беров които по стар сталиновски терк трият коментари които не им харесват, като по този начин т.нар гластност се превръща във вързана на кол курва с парцал на очите.Но те селям не дават - цитирам - това е моя блог комунисте - ако не ти харесва разкарай се.ДОбър демократ. Запазил съ си няколко техни бисера - ще ги публикувам. Ред на изключение за петър славов който поне не трие.Има и още една торба подобни личности - гнус ме гнуси от повечето и от тяхната сляпа и тъпа омраза.Няма да именовам единия от тях- не заслужава реклама.Според него спада на интереса към един негов постинг, говорел лошо за бъдещето на демокрацията в България.Тя демокрацията без неговите постинги, няма да цъфне и върже.
Общите ми впечатления. Блог.бг се оформя като комуникационно общество, което се лека-полека се изражда в глутница.Има си водачи и аутсайдери.Има си шефове и фаворитизирани любимци.Има си и класации в които да се бориш за да попаднеш.Като цяло - стадо. Далеч от претенциите че съм вълк, аз отказвам да блея.
Въпреки всичко, като всяко струпване на много народ има и креативни личности, които дълбоко уважавам, и чиито блогове няма да спра да следя.Няма да им правя реклама - нямат нужда.Виното се пие от ценители - за тълпата има овкусен оцет.Също така завъдих и познати, та дори и приятели.Изобщо всичко добро има и своя лош огледален образ и обратното.Не мисля да спра да пиша.Ще си блогвам отново.Но ще похарча някой лев и ще съм господар на мислите си, и ще ги споделям с когото искам.Няма да се настройвам към вкуса на масите и да се съобразявам с него, и няма да чета злобни коментарчета чиито стил добре познавам.Не защото ме притесняват а защото ме гнусят.Няма да се ядосвам когато ме заливат с помия.Сам ще си бъда и класация.Държа и ще държа на определени хора - те си знаят кои са. Накрая искам да благодаря на всички които ме четоха, и ме подкрепиха. Както и на тези които ме обиждаха и замерваха с кал.От всички научих по нещ о.Само че компанията на едните ще ми е винаги приятна.
Повече от всичко искам да запазя мислите си чисти.     ТЪРСИ
 



Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: zaw12929
Категория: Политика
Прочетен: 14291100
Постинги: 5609
Коментари: 13044
Гласове: 68348
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930