Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.12.2009 06:12 - Борисов подкрепя на 63 години пенсиониране и за жените
Автор: zaw12929 Категория: Политика   
Прочетен: 978 Коментари: 1 Гласове:
2

Последна промяна: 21.12.2009 06:14


 


© снимки: Sofia Photo Agency   . В предаването „Годината" на Дарик министър-председателят обясни позицията си по темата с опита, който се е натрупал до момента.  „Когото тръгнем да пенсионираме до един, идва и казва: Млад съм, мога повече, не ме пенсионирайте. Когото и да тръгнем да пенсионираме, казва: Мога още да дам. При това положение по-добре да се вдигне пенсионната възраст, отколкото да се пенсионира, да взима пенсия и да отива за заплата. Но на мен, когато тръгна да пенсионирам някого, ето, ако щете и сега във външно министерство, има толкова посланици, които са на пенсионна възраст, обаче тръгнеш ли да го пенсионираш казва: Напротив, аз сега мога повече, аз съм по-здрав от всякога, аз сега съм точно да работя", обясни премиерът. Борисов изрази надежда, че държавната телевизия сама ще намери в програмната си схема възможност новините на турски език да се излъчват само в регионите, в които има население, което ги гледа. Премиерът се съгласи с тезата на президента Георги Първанов, че тази тема е „капан" за самия него, както и с твърденията на държавния глава, че сега не е моментът за референдум за тези новини, който няма да бъде толериран в Европа. Според Борисов организирани престъпни групи работят срещу правителството, търсейки политическа нестабилност. „Тези хора са много добре интегрирани в обществото, гледат телевизия, слушат новини и като видят, че правителството, което и да е то, малко се огъва, те мигновено започват да правят акции. Същото са го правили и на предишното правителство, и на по-предишното", каза министър-председателят. Премиерът защити увеличаването на наказанията за определени престъпления и гарантира, че от предстоящите промени в закона за конфискуване на имущество, придобито от престъпна дейност, няма да пострадат честни българи, които тепърва да трябва да доказват произхода на имотите си. „Мисля, че се нагледахме и наслушахме, и настрадахме на абсолютно толериращи престъпността закони. Толкова демократични, толкова процедури, толкова процеси, толкова, толкова, че на практика в един момент виждате всеки престъпник влиза с медицинско свидетелство в ареста, изведнъж става много болен, нашето милосърдие е изключително и той отива да се лекува. Ами защо, като тръгнеш да правиш престъпление, не помислиш, че си болен? На този, който не е извършил престъпление, никой няма да ходи да му взема имуществото", коментира Бойко Борисов. Борисов обяви, че след като не бъде вече премиер, няма да се върне в МВР, но не даде ясен отговор дали ще се кандидатира за президент. Ето какво каза той: Тези една-две седмици, когато всяка вечер работихме по тази банда „Наглите" и магистралните грабежаджии, у нас ги събирах всяка вечер, толкова ми беше хубаво, до по 2-4 часа през нощта правихме анализите. Е, как пък един път не се уморих? Другата работа ме уморява. Първо, МВР си го обичах и тази работа ми е в кръвта. Другото - превключвам цял ден от енергийни проекти, социално слаби, пенсионери, екология, външни работи, магистрали, зали... Да Ви разбирам ли, че е по-вероятно да се върнете в МВР, отколкото да станете президент? За съжаление, нямам път към МВР обратно.  


Тагове:   възраст,


Гласувай:
2



1. анонимен - чистене
18.02.2010 14:06
"да взима пенсия и да отива за заплата"

ей от тук трябва да се чисти в държавния сектор.
или пенсия или заплата. да избира.
ако иска двете да отива в частния сектор да видим кой ще го вземе на 50+
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: zaw12929
Категория: Политика
Прочетен: 14208424
Постинги: 5609
Коментари: 13044
Гласове: 68274
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031