Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.01.2010 20:27 - Не Го Дразнете! Език народен или...мутренско- булеварден
Автор: zaw12929 Категория: Политика   
Прочетен: 1178 Коментари: 1 Гласове:
0



"Станишев ми е оставил дупки във всяко министерство, затова да си мълчи. Поне да се поучи от Доган и царя. Затова казвам: мълчете, не ме дразнете и ще изведем хората от кризата."
по време на дебат за бюджет 2010 г., цитиран от в. "Труд"

Октомври

Кой ми направи нещо в гащите
"И в днешен вестник Сергей Станишев пита какво прави докладът у Алексей Петров. Ами не трябва той да пита, а трябва той да ми каже къде е. Иначе ще излезе една приказка за децата, дето е "Кой ми направи нещо в гащите".
пред журналисти, след като таен доклад на ДАНС се появи в интернет

"Разбирам Станишев и го съжалявам – хората, на които е имал доверие, му режат главата. Човекът не е бил в казармата, не знае как се работи със секретни документи, разбираемо е."

"Щеше ми се да заплача. Заради тях за първи път закъснях за заседание на Министерския съвет - от 7 до 9 ч. гледам по два телевизора... "
за ченгеджийницата, която настана в медиите след появата на доклада на ДАНС

"Превърнали са Министерския съвет в бира-скара, в някакво кафене."
по повод изчезналия доклад на ДАНС от Министерския съвет, цитиран от БТА

Животно, по-голямо от пор
"Невестулката е едно животно, по-голямо от пора."
на въпрос на журналист "Кой е Невестулката", след като се разбра, че това е кодовото име на една от изчезналите разработки на ДАНС

Котараците
"Фирмите, котараците, мишоците - не влизам в този диалог. Ако Станишев има данни за това, че определени фирми са печелили поръчки по мое време, да ги даде на прокурор и да посочи кои са тези фирми."
пред журналисти по повод обвиненията на Станишев, че в Столичната община имало приятелски кръг Котараците

"Аз си направих сметка, аз познавам седем човека общо - мъже и жени, които прякора им е Котето или Котарака. Седем. И жени включително."
пред журналисти

бел.ред. По-късно Борисов разказа как се е запознал с Александър Сталийски от т.нар. кръг Котараците. Като бил главен секретар на МВР, Сталийски щял да го сгази на пешеходна пътека. Премиерът тъкмо си бил купил варена царевица и я хвърлил по колата. После наредил да му приберат возилото. "После ген. Василев (бившият шеф на полицията - бел. ред.) му ходатайства за колата", спомни си той

Който иска да се бие - при мен
"Късмет са имали, че не са се застреляли. Въоръжени хора, на такава възраст, на такива постове, да си разменят шамари и крошета. Аз съм толкова години каратист и дори не мога да си представя, че мога физически да направя нещо на човек."
пред журналисти по повод информациите, че в ДАНС е имало бой между служители

"Забранил съм побоя. Който иска да се бие - в Министерския съвет при мен."
след признанието на бившия контраразузнавач №1 Иван Драшков, че в ДАНС имало и физически сблъсъци между агенти

Фрегатите

"Има ли от вас някой, който ще се купи кола, която няма да гаси. Така работят сега фрегатите. Тези двигатели по 20 хиляди коня правят бум, бум, бум денонощно."
пред гостите на годишната среща с бизнеса, организирана от "Капитал"

Сине, ти си будала

"Ако баща ми беше жив, щеше да каже:  Сине, ти си будала. Да поемеш отговорността при този пасив, в най-тежката финансова и икономическа криза... то е само защото имам дълг към държавата."
пак там

Ноември

На Първанов с "любов", Vol.3
"Като вероломно нападение, понеже бях на Берлинската стена, приемам неговите събрани 15-20 студенти при неговия приятел в УНСС, за да може все едно оттам, все едно на среща със студенти - адски ми прилича на Тодор Живков на среща със студенти."
на въпрос на журналисти как възприема критиките на президента

"Снощи ме информираха, че всички партии в момента искат освобождаването на Първанов. Без коалицията БСП-ДПС. И сега действително аз съм поставен в една деликатна ситуация. Затова считам, че приказката "език мой, враг мой" е много вярна и когато човек се подвежда по езика си да изговори нещо, трябва да знае какви са последиците."

"Сред приятели, но и сред хора дисиденти, а не бивши агенти от тайните служби."
На въпрос защо само той е бил поканен в Берлин, а не и Първанов

"Моите министри всичките са с очилца, мениджъри. Аз не виждам кой е с твърдата ръка."
по повод намеците на Първанов за интелектуалната слабост на кабинета, цитиран от вестник "Сега"

"Другите партии мразят държавния глава. И моята не го обича."
в интервю за "24 часа" след среща с журналисти в Берлин

"Г-н президент, не е тайна коалицията - всички, мразещи БСП и ДПС, сме се обединили срещу вас."
в нощта след победата на Йорданка Фандъкова на изборите за нов кмет на София
(поводът беше изявлението на Първанов, че в резултат на дебата около искането на импийчмънт е излязла наяве "тайната" коалиция между ГЕРБ, "Атака" и "Синята коалиция")

Не ми трябва индулгенция
"Да ги оставя това, което са откраднали, да си го харчат, това ли иска Доган? Да го оставя да си живее в сараите с откраднатите пари и да не се връщам назад? Аз няма да крада и затова не ми трябва предварителна индулгенция."
пред журналисти в Смолян

Кюфтаци
"Когато аз говорех, имаше двама-трима души в пленарната зала. И в момента, в който трябва да се дебатира, никой няма, за да се дебатира. А вечерта по всички телевизии коментират бюджета! Е това се казва нахално поведение. Отишъл съм аз, сутринта ме питат в колко часа ще отида - 9.30. Четем, стои цялото правителство, очакваме въпроси, дебат, тях ги няма - ядат кюфтаци. Хилят се в кафенетата. И когато си отиваме, те излизат да приказват. Това се казва липса на всякаква отговорност."
за проваления дебат при първото четене на законопроекта за бюджета

Стенли? Този съм го бил
"Дано не се оплаквам, но беше гадже на дъщеря ми. И я заварих плачеща една вечер и го набих."
пред журналисти по повод обвинението на Кирил Добрев, че лице на име Стенли имал общо със строителството на софийското метро

Декември

"Много ясно и точно казвам: всеки, който ме познава, знае, че думата ултиматум при мен не върви. Утре някой може да иска да се разведе и да дойде да ми каже да му върна жената."
пред журналисти след ултиматума на Яне Янев да му бъде възстановена парламентарната група


Тагове:   език,


Гласувай:
0



1. universalnite000 - :))))) Боко Тиквата е неотразим ...
10.01.2010 20:29
:))))) Боко Тиквата е неотразим наистина ... о, свещена простота :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: zaw12929
Категория: Политика
Прочетен: 14213335
Постинги: 5609
Коментари: 13044
Гласове: 68274
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031