Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.01.2010 18:38 - Ще ги гоня до... затвора
Автор: zaw12929 Категория: Политика   
Прочетен: 721 Коментари: 0 Гласове:
0



 "Доган и Станишев си играят с моя живот... Чрез партиите си те се опитват да ме атакуват лично. След днешния случай ще ги преследвам докрай - до затвора." по повод създадената парламентарна комисия "Сретан Йосич", наречена от медиите комисия "Анти-Бойко"

Май

Фес за Станишев
"Историята един ден ще закичи Станишев с един голям фес, ама много голям."
по повод решението на ЦИК за разпределяне на мандатите по райони за изборите

Ще ги бия на куц крак
"И на куц крак пак ще ги бием. И то достатъчно."
след като си контузи крака при футболен мач, игран в обедната почивка

Boykostov.org
"Няма да има дебат между мен и Сергей Станишев, докато той не се извини за черния пиар, на който автори са той и любимият му човек Азер Меликов."

На Първанов с "любов", Vol.1
"Ако президентът не наложи вето върху закона за отпадъците, ще стане един от послушниците на Доган и Станишев. Никой в център-дясно няма да се отнася към него като към държавен глава."
в интервю за в. "24 часа"

Юни

Хващайте шапките и си заминавайте
"Ако някой е днес тук с тайната надежда, че ще става министър, зам.-министър или нещо друго в изпълнителната власт, да си взема шапката и да си заминава още сега."
на среща с над 50 експерти в НДК, цитиран от "Труд"

"Румен Петков има прекрасната възможност в следващия парламент да седи до братя Галеви и да не се крие по разни заведения."
в отговор на обвинения от БСП, че партията му прилага двойни стандарти в отношението си с ДПС

Юли

Очаквам подривни действия

"Надявам е, че днес се замълчат. Защото при тази победа трябва да замълчат поне един ден. Ние знаем, че те са се подготвили от утре да започнат подривни действия срещу управлението на страната. Това го могат, затова купуваха медии, затова купуваха телевизии, затова се готвят."
в нощта на изборите, 6 юли

Баба Горка
"Като откривам всеки ден детски градини, пътища и спортни площадки, който иска, да вземе властта. Ще се кандидатирам пак и пак ще спечеля. Най-малко това ме притеснява - дали някой с пет или десет депутати ще ми създава проблеми. Тези хора са гласували да им правим детски градини, магистрали, спортни площадки. Къде е рискът? Баба Горка да не ме харесва вече?"
при откриване на детска градина в Панчарево

Сам-самичък съм
"Гледах днес от балкона на парламента и отчетох, че самичък съм направил толкова много. Самичък. Цяла партия. Апарат огромен. Дано съумея да го управлявам добре и да измъкна държавата от кризата при капаните, които са ми заложени."
пред в. "24 часа"

Ще върна мандата, ей!
"Ще върна мандата и отиваме на нови избори, ако отсега почват с номерцата си (...) Костов има пет депутати, Мартин - 10. С тях ли да се съобразявам да ми извиват ръцете."
пред журналисти, след като "Синята коалиция" поиска оттегляне на номинацията на Божидар Димитров за министър без портфейл

Много стиска на гушката
"Беше от многобройните ми подаръци за рождения ден. Викам си: "Айде, днес ще се наглася. Изобщо не знам дали е модерна, бях откопчал горното копче да не ми стиска гушката."
в интервю за "Труд" на въпрос как е избрал ризата, с която положи клетва като премиер

Август

Моля, другарко, Бойко ме бие
"Приказките "Моля, другарко, Бойко ме бие!" пред Брюксел няма да важат."
в отговор на намерението на Станишев да се жалва пред ЕС от политически чистки

Вещиците на Станишев
"Доколкото знам, за лов на вещици трябва да има един ловец и вещици. От майка знам, че вещиците са лоши - крадат, мамят, пият кръвчица..."

"Станишев сам даде определение за своите министри (...) Вещиците във вътрешното министерство, в заменките на горите и тези, които купуват златни ксерокси, ще бъдат унищожавани и давани на прокуратурата."

"Нека симпатизантите на БСП да знаят как лидерът им се бори с кризата. Значи вещиците взимат по толкова заплата и сега се оплакват, че ловецът им е дошъл и иска да им прекрати лапканицата."

На Първанов с "любов", Vol.2
"В човешки план съм разочарован от Първанов. И докато не ми се извини, няма да застана до него. (...) Не може на 40-ия ден (на правителството - бел. ред.) да говори за некомпетентност, след като знае каква къртовска работа вършат новите министри, без да ползват лятна почивка, и как се стараят бързо да навлязат в ресорите."
пред в. "Труд" след трагедията с кораба "Илинден", когато Първанов заяви в статия, че има "дефицит на компетентност на правителството в енергийната сфера"

Септември

За платената любов
"Моята любов с медиите не е платена. Давам на всички информация, но на никого не съм казал какво да пише. Докато любовта между тройната коалиция и медиите бе платена любов. Моята поне е без пари."
в интервю за в. "Труд"

 

 




Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: zaw12929
Категория: Политика
Прочетен: 14300209
Постинги: 5609
Коментари: 13044
Гласове: 68354
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930