Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.01.2010 23:38 - Паднали сме под стъпалата, пияни от "успехи"
Автор: zaw12929 Категория: Политика   
Прочетен: 611 Коментари: 0 Гласове:
1



  Знае се кого мразим : комунизма, политиците ...чорбаджиите. А  обичаме ли?!
  Въпросът е риторичен и не съвсем. Всеки си има отговори  и обобщението е страшно, защото омраза и нетолерантност изпълва душите ни. В устата ни е горчилка, от живота. Много "лекарства" и няма изцеление. На инат вкупом българите не  искаме да изберем Бог.  Да го разберем и изберем. Смешно, трудно... 

Хора, обичащи само себе си, няма как да разберат Бог! Неговата същност е обич, а твоята, да не нараняваш другите, защото си негово дете. Ние сме единствената държава от ЕС, която”преуспява” вече 20 години без благословията на Бог. Иначе по конституция сме християнска  държава. И си въобразихме, че това значи да... национализираме църквата Успяхме  да поставим друг синод, да започнем унищожаване, да я хулим, че "тогава"  не се борила с...комунизма, а днес... не ходи в домовете. Бог влиза в душите. Хората отиват в храмовете, а не нрамовете да отиват по къшите...   Един път в храма дошъл непознат и казал:
- Искам да намеря пътят към Бог. Помогнете ми!?
 Попитали го:
- Кажи , обичал ли си някого?
Непознатият отвърнал:
- Не се интересувам от светските дела, любовта и прочие. Аз искам да намеря Бога!
- Много моля, помисли още веднъж, обичал ли си ти през живота си жена, дете или пък когото и да е било?
- Аз вече казах, че не съм обикновен мирянин. Аз съм човек желаещ да познае Бога. Всичко останало не ме интересува. Никого не обичам.
     Очите на питащият се напълнили с дълбока тъга и той отговорил: - Тогава е невъзможно да ти помогна. Отначало ти следва да познаеш, как действително – истински да обичаш някого. Това и ще бъде първата ти стъпка към Бога. Ти ме питаш как да стигнеш на последното стъпало, а сам не си стъпил още на първото.     Отиди и заобичай някого! 




Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: zaw12929
Категория: Политика
Прочетен: 14294399
Постинги: 5609
Коментари: 13044
Гласове: 68351
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930