Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.02.2010 07:30 - Рекламата файтон или такси за бизнеса- ти избери
Автор: zaw12929 Категория: Политика   
Прочетен: 811 Коментари: 0 Гласове:
1



 
Рекламата в малкият бизнес е наука и изкуство.  При повечето компании често липсва основата на рекламата. Независимо от размера на вашият бизнес, разбирането на рекламата като средство за печалба може да ви доведе много облаги. 
За малкият бизнес 5% от печалбата трябва да бъдат вложени в бюджета за реклама. 5% малък рекламен бюджет може да ви помогне само ако разбирате законите на рекламата. Използвайте едно съобщение
Високият рекламен отговор обикновено се предлага от едно съобщение. Което трябва да е кратко, просто, ясно, точно и убедително. Обикновено такива съобщения са за около 3 секундно четене, като на пример: „Най – добрите матраци са при нас”. image Добави надеждност 
То си е в човешката природа да има съмнение и недоверие. За това вашата реклама трябва да опровергае тези съмнения. Твърденията в рекламата ви трябва да са реални и достоверни. Roy H. Williams, най-продавания автор на "Магьосник на реклами", казва: "Всяко твърдение в рекламата, което се приема от клиента не като истина е ужасна загуба на рекламни долари." Тествайте всичко 
Тествайте рекламите си, дали вашите послания са стигнали до клиентите и по какъв начин. Големите предприятия могат да не го правят, защото разполагат с доста средства и клиенти вече, които ги познават. Но за малкият бизнес това не важи. Трябва много внимателно да обмислите начинът на рекламата, видът й и към коя аудитория в обществото ще е насочена, така, че да се види, чуе и разбере от колкото си може по – голям брой потенциални клиенти. imageБъдете лесни за намиране от клиентите 
Във всеки вид реклама трябва да има пълна информация за контакт, включително: уеб сайт и имейл адрес, телефон и факс, адрес на компания. Изглежда просто, но е забравено от повечето компании. Рекламата трябва да има цел
Успешната бизнес реклама има само една цел, не няколко. Примерно „Анатомични матраци, за да кажете чао за винаги на болката” – целта е да се избегне болката след като си купите от тези матраци, защото те са анатомични и тяхната цел е точно такава. Създайте любопитство 
Колкото по – заинтересован и любопитен е клиента, толкова повече ще иска да види вашите продукти и да ги опита. Създаване на реклами, които генерират интерес в клиента, който да иска повече информация, води до повече продажби.
 


Тагове:   файтон,


Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: zaw12929
Категория: Политика
Прочетен: 14207805
Постинги: 5609
Коментари: 13044
Гласове: 68274
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031