Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.03.2010 17:58 - честита баба Марта
Автор: zaw12929 Категория: Политика   
Прочетен: 532 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 01.03.2010 18:56


 от feminaslim2007      
 Мъж, чиято жена трябва скоро да ражда, подготвя за събитието малкия си син:
      - Пеше, в нашата къща скоро ще долети щъркелът...
      - Леле, само дано не изплаши мама !
      - Защо, бе, Пеше?
      - Абе нали ги знаеш бременните к`ви са нервачки...

                                      * * * 

      Малко момченце пита своето приятелче:
      - Гоше, твите родители плашат ли се от анимационните филмчета?
      - Не, разбира се.
      - А моите се плашат - само да започне някое анимационно филмче и те бягат в спалнята, завиват се през глава и се тресат от страх !!!

                                       * * * 

      Жена и мъж се връщат от покупки в магазина.
      Жената:
      - Скъпи, ти вземи бебето, а аз да донеса вазата, че като знам как изпускаш всичко, което хванеш с ръце...

                                        * * * 

      Негър звъни на гаджето си:
      - Съкровище, купих си кола - Мерцедес 600, направо трепач...
      - Какъв цвят?
      - Телесен, естествено!

                                       * * *


      В ресторанта, клиент поръчва на сервитьора:
      - Ако обичате, едни пилешки гърди, моля!
      - С картофи ли ги искате? - пита сервитьорът.
      - А, вие да не мислите, че ги искам със сутиен?!

                                       * * *

      - Как завърши вчера скандала между теб и жена ти?
      - Ааа, падна на колене накрая...
      - И к`во ти каза?
      - Излизай изпод леглото, кретен такъв!

                                       * * * 
      Мъж се оплаква на приятел:
      - От най-ранно детство не ми върви с жените. Като бях кърмаче, даже собствената ми майка не ми даваше гърдите си. Казваше ми: "Аз много те обичам, разбира се, но хайде да бъдем просто приятели! "

                                       * * * 

      - Скъпа, запали ли колата?
      - Да, скъпи - вече гори и гаражът...



Тагове:   Марта,


Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: zaw12929
Категория: Политика
Прочетен: 14208684
Постинги: 5609
Коментари: 13044
Гласове: 68274
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031