Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.03.2010 23:55 - КАК ПРЕЗИДЕНТА накара Дянков да остане с отворени уста, а другите"управници" да не млъкнат вече седмица
Автор: zaw12929 Категория: Политика   
Прочетен: 1009 Коментари: 1 Гласове:
0

Последна промяна: 09.03.2010 06:54


  из  Стенограма 

image
"...Вашата морална позиция.?

СИМЕОН ДЯНКОВ: 
И тя е честна, открита и аз я поддържам.  ( Той се е съгласил да е открито казаното , да го чуем о прочетем)

   Страшни са думите на Първанов, че : "..... от Вас извинение не искам. Аз искам истината.  Искам я не само за себе си. Оттук-нататък аз искам всичко да бъде на скенер за президент и премиер, за министри, за бивши президенти и премиери. И аз ще направя всичко, което е по силите на институцията, за да потърся такава пълна прозрачност за годините на преход.
Кой какви сметки има в България и чужбина,
кой какви имоти има,   И не само
кой какви сметки има в банките,
кой какви БАНКИ  има,
кой какви предприятия има.

Всичко това аз ще се опитам да го направя достояние на обществото. Това беше всъщност и част от моята идея за икономическите досиета. 

И понеже аз няма от какво да се притеснявам, нямам и един лев повече от онова, което е обявено в тази декларация в Сметната палата, аз тази битка ще си я водя с всички правила и по всички изисквания на закона. Нещо повече, аз съм предложил, но този път ще го направя още по-настойчиво - предложение да се увеличат правомощията на Сметната палата. Защото Сметната палата в момента само може да констатира и да направи сравнение между една или друга декларация. Правомощията на Сметната палата трябва да бъдат увеличени с възможност да направи проверка, пълен контрол, партийните финанси и имуществено състояние, свързано с лидери - институционални и партийни. 
  
Вие трябва да се извините на много хора и на много социални общности, не на мен. Да се извините на бизнеса, защото Вие го докарахте до такова положение. ..."

А това вече е опасно за   посочените...президент и премиер, за министри, за бивши президенти и премиери.


  и че те не са от БСП и ДПС както у нас, така и в чуждестранните банки     Първанов може да насрочи референдум и тази "тайна" да се разкрие  защото Бойко обеща разкрития и няма да ни залъгва с избирателна информация, а с цялата такава веднъж завинаги! 

   и пак ще се намерят "демократи" да се прикриват зад лъжи опашати





Гласувай:
0



1. анонимен - няма
09.03.2010 11:56
Стига вече ни досаждахте с агент гоце!Не е интересно,а щом много знаете кажете и за спонсорите и за съветниците!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: zaw12929
Категория: Политика
Прочетен: 14291846
Постинги: 5609
Коментари: 13044
Гласове: 68348
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930