Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.03.2010 22:51 - Само начлото, като сватбен ден е прекрасно...
Автор: zaw12929 Категория: Политика   
Прочетен: 631 Коментари: 0 Гласове:
0



   Прекрасна утрин. Снегът покрил с чистота  и едва забележима дебелина всичко навън от земя до покриви. Слънцето успешно повдига температурата и прави разходката навън приятна, отморителна, дишането леко...Когато груб силен глас изкрещя:: -         Ей, долен педал, да ти го начукам! Ще ти еба путката майна.Върни ми го! Втрещена се обърнах и занемях.Две момчета на видима възраст седем или осем години се гонеха и крещяха пред градинката на един блок. -         Кой е педал бе, хуй такъв! Майка ти курвенска!  В това време едното дете догони другото и започна да го рита, скубе и извива ръцете му. Решително подготвих двата си шамара, но след това ги стиснах в юмруци и се затичах да ги разтървавам. Когато се добрах до тях дори не ме забелязаха и продължиха ожесточено да се бият и псуват.Едва когато ги хванах за ръцете и ги разтърсих привлякох вниманието им. - Момчета, какво става? - Я си гледай работата! – ми се изрепчи едното хлапе. - Той ми открадна талисмана. – закрещя другото. - Абе той да не е твой бе, идиот! - Ти си идиот. Бащата вчера ми го взе със списанието, ве. - Нали го купих от теб бе, педераст. - Даде ми само 50 стотинки. Казах ти 5 лева, глухар.Да не съм луд да ти го дам за по- малко. - Млъкнете!- изкрещях.- Как се казвате? - Атанас. Петър- отговориха едновременно. - Трябва ли толкова жестоко да се карате за една играчка? - Това не е играчка. Това е талисман, а той е крадец мръсен. - Дайте да го видя това нещо. Едното дете разтвори ръка.Оказа  се  талисман от списанието „Шрек” /много популярно сред децата напоследък / Докато го разглеждах, другото дете го грабна от ръката на първото и хукна към  входа на близкия блок. - Мама ти тъпанарска, ще ти скъсам топките!- закрещя първото и отпраши след него. Денят се оказа не толкова прелестен.Цял ден думите на децата изплуваха в съзнанието ми и предизвикваха вълни от гняв, възмущение и безсилие. Днес по пътя за работа срещнах моя стара приятелка, с която не се бяхме виждали много години.Спряхме се на улицата да се порадваме една на друга.Тя се похвали, че има син, който вече ще е втори клас. -         Ако изчакаш малко ще те запозная със сина и мъжа ми.         След 5-6 минути към нас се приближи висок мъж, който водеше за ръка момченце. -         Това е Наско – каза моята приятелка - Много ми е възпитан и мил.Отличник е в училище и е нашата гордост. Усетих как започна да ми се гади.Зад широката невинна усмивка се криеха чертите на детето от вчера – Атанас, който псуваше и се биеше жестоко с друго дете.   Какво се случва с нашите деца и защо го допуснахме ?


Тагове:   ден,   начлото,


Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: zaw12929
Категория: Политика
Прочетен: 14288153
Постинги: 5609
Коментари: 13044
Гласове: 68346
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930