Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.04.2010 08:06 - Моли се така, за да хване дикиш!
Автор: zaw12929 Категория: Политика   
Прочетен: 1332 Коментари: 0 Гласове:
5



 Молитвата, която следва, казана с вяра, върши чудеса! Твърдя го от опит, без да съм фанатик! . Можете да извадите текста и да си го носите в тетрадка, тефтер, портмоне, чанта ... Бог с всички вас от блогрол! Уважаеми Господе, Аз ви благодаря за този ден. Аз ви благодаря за моята е в състояние да види и да чуе тази сутрин. Аз съм благословен, защото Вие сте един Бог прощава и разбира . Можете да го направи много за мен и държа на благословията Ви. Прости ми този ден за всичко, което са направили, казал, или смятате, че не е приятен за вас. Аз питам сега за твоята прошка. Моля да съм невредим от всички опасности и щети.
Помогни ми да започна този ден с едно ново отношение и много благодарност. Нека да направим най-доброто от всеки и всеки ден, за да изчистите съзнанието ми, така че мога да чуя от теб.
Моля, разшрете съзнанието ми, че мога да приема всичко. Нека да не хленча и хленча над неща, които са извън контрола ми.
И когато този свят се затваря в по мен, да ме запомни Исус "например-да се изплъзне и да намерите тихо място да се молят. Знам, че когато не мога да се моля ще  слушам  сърцето си. Аз се моля за тези, които се губят и не могат да намерят своето място. Аз се моля за тези, които са недооценен и неразбрани. Аз се моля за тези, които не вярват.  Вярвам, че Бог променя хората и Бог промени нещата. Моля се за всички мои братя и сестри. За всеки член от семейството в техните домакинства. Аз се моля за мир, любов и радост в домовете си, че те са изложени на дълг, както и всичките им нужди са задоволени. Моля се всеки око, което да гласи този знае няма проблем, обстоятелство или ситуация, по-голямо от Бог. Всяка битка е във вашите ръце, за да се бият. Моля се, че тези думи да бъдат получени в сърцата на всяко око, което вижда ги и на всеки в устата, че ги признаваме на драго сърце. Това е моята молитва. В името на Исус, Амин. Бог да благослови !!!!!!!!!!! Просто се повтаря тази фраза и да видим как Бог движи! Господи аз те обичам и имам нужда от теб, ела в сърцето ми, моля. Благослови ме, моето семейство и приятелите ми, в името на Исус. Амин.


Тагове:   моли,


Гласувай:
5



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: zaw12929
Категория: Политика
Прочетен: 14255221
Постинги: 5609
Коментари: 13044
Гласове: 68327
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930