Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.09.2010 04:23 - Баба пише блог “От трън та на глог!”… Жалва се в блога от Гога и Магога..
Автор: zaw12929 Категория: Политика   
Прочетен: 4407 Коментари: 5 Гласове:
4

Последна промяна: 25.09.2010 07:13

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Баба пише блог Лиляна Андреева | 27.08.10 Старост-нерадост Нито зъби, ни протези –
Сал пишуркащи набези…
Где да си държа езика? –
Мляскам дъвка “ Политика”… Баба вади ряпа 

Баба вади ряпа,
а дядо мача зяпа…
Баба пише блог
“От трън та на глог!”…
Жалва се в блога


от Гога и Магога..
Проблема яко хваща,
но той се не поклаща…
Слага постинг в рамка,
ала публиката е в дрямка…
Баба лошо се ядоса –
иска някого да шамароса…
Но насреща никой няма,
съвестта е глухоняма…
Темида пак е сляпа,
публиката тъпо скляпа…
Конгрес след конференция,
а властта е в деменция;
пълна е склероза –
излязла е от коловоза…
А по капли е раята –
расте мизерията в махалата…
Но… дядо мача зяпа,
а баба не извади ряпа… Авторката Лиляна Андреева е инженер по професия и поет по душа с остро сатирично перо. Тя поддържа блог, в който пише на най-различни теми . Тук може да прочетете интервюто с нея Прочетете още от 
Лиляна Андреева - за екологията, урбанизацията и нарастващото население на Земята Ивет Лолова | 25.05.10 image
/© Личен архив Запознах се с Лиляна Андреевазадочно, чрез блога й, където публикува стихове и уникалната си идея за градовете на бъдещето - екологни календарни градове. Лиляна се бори за една кауза - иска да се сдобие с 1 000 000 симпатизанти. "С тяхното съгласие и по тяхно настояване нейният проект ще бъде внесен за разглеждане от Съвета на Европа, съгласно новите закони на Европейския съюз. Това ще се превърне в една реална истинска мирна "кадифено-велурена" революция, реализирана безкръвно със законови средства по волята на народа - казва тя."

Представете се за читателите на LudiMladi.bg.

Казвам се Лиляна Андреева. Родена съм преди 60 години в гр. София. По професия съм строителен инженер. От 20 години съм безработна. Омъжена съм. Имам дъщеря, син и три внучки. Понастоящем живея със съпруга ми, майка ми (която е на 88 год.) и средната ми внучка в гр. Хасково. 

В блога си имате спецална рубрика, която сте нарекли "Хайд парк". 
Считам, че в медиите и общественото пространство трябва да има място за лична изява на всеки човек. Нали всеки трябва да: "...

БАБА РАДКА ПИШЕ НА МИНИСТЪР-ПРЕДСЕДАТЕЛЯ автор: evgenitodorov категория: Политика   image 
прочетен: 857 коментари: 3 гласове:  1  
последна промяна: 04.09.2008 18:21
 
                                                                До Другаря Сергей Станишев, София
                                     Драги Сергейчо,   Пише ти баба Радка от Враца, сигурно ме помниш от Бузлуджа. Пиша ти, защото съм много разтревожена. Казаха по телевизията, че ще пращаш 5 000 пенсионери на море – без пари. Ние с дядо ти Пешо не сме ходили на море от 1989 година. Като дойдоха онези, сещаш се кои, и повече не стъпихме на пясъка. А на дядо ти Пешо много му се иска да види морето – щото може да му е последно. Ама много му се ходи. Чел във вестника какви са условията и казва, че отговарял на всички. Бил член на правилния  пенсионерски съюз, бил активист – той винаги е активист, ходи на митингите и даже си бил уредил бележка, че е здрав. Колко е здрав, аз си знам. Та страх ми е да не вземе да го пратите на морето. Не го ревнувам, защото му знам силиците, не е за това. Страх ме, защото казаха, че яденето нямало да бъде като в нашата станция навремето – първо, второ и трето, каквото донесат и докато го донесат, то изстиваше, ами на някакви маси и всеки яде колкото си иска. Казвало се Ол Клузив или нещо подобно. На моята комшийка Гинка внучката, Габриела се казва, била лятото с един пущ на хотел на морето  /не са женени, Габито малко шафрантия пада, ама това между нас/, и разказва какво е това Ол Клузив. Имало наредено яденета всякакви, и даже луканка, и агне печено, и бут печен, и салати, и супи, и плодове, и скара, и сирена мухлясали, и баница, и всички, всичко – вика Габито. И никога не свършва. Като знам на моя Пешо колко му е останало коремчето – като гардже си взема от паничката, и като знам откога не е ял луканка и агне печено, а как му се яде, съм сигурна, че още първата вечер ще напълни чинията с толкова неща, че ще му стане байгън. А като знам как не обича да се хвърля ядене, как си отопява чинийката до последно и обира трохичките, и като разправя Габито колко оставало и се хвърляло, и още по-голям страх ме хваща. Ще се пръсне моят Пешо, ще пукне – сигурна съм. Та Сергейчо, моето момче, ако видиш молбата на моя Пешо – Петър Драганов Драгойнов от Враца, недей да я разписваш. Нека да не са 5 000 пенсионерите на морето, може да са с един по-малко. А ако наредиш от спестените пари да ни изпратят малко добавка към пенсията – колкото да си купим една луканка, но няма да ядем с дядо ти Пешо наведнъж, а ще си режим всяка вечер по малко. И ще те споменаваме. Твоя баба Радка.


Тагове:   блог,   „от,   магога,


Гласувай:
4



1. анонимен - Две бабички
25.09.2010 04:59
Две бабички ми праскат минет,
а аз си ги шибам отзад и отпред!
цитирай
2. zaw12929 - Da nqma nasilie!
25.09.2010 07:03
Da nqma nasilie!
цитирай
3. hristo27 - Баба Радка чака от умрял писмо!
25.09.2010 10:03
Баба Радка чака от умрял писмо!
цитирай
4. zaw12929 - Умна балканска глава измисли това
25.09.2010 10:24
[quote=анонимен]Две бабички ми ...
а аз си ги ...

насилието не е патент на.....
цитирай
5. semtomovi - Боже до къде сме пропаднали в България
27.09.2010 17:50
Това политици ли са или измет?
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: zaw12929
Категория: Политика
Прочетен: 14207325
Постинги: 5609
Коментари: 13044
Гласове: 68272
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031